• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Wis is af bio geleerd, nu engels en dan koken --' ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Bio geleerd, Wiskunde af en nu bezig met engels en ga opnieuw flippen (ja is mijn nieuwe stopwoord :P, maar het is zo)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Grmbl ik heb geen zin in engels morgen, tja, weet je mij nog met mijn uche uche? Had ik heel erg in groep 8 en nog een beetje in de eerste.. Was je toen al van karate af? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik glimlach eventjes. "Die knuffels zijn wel lief, dus hou dat maar zo." zeg ik grinnikend, waarna ik hem speels aankijk en frons. "We zullen zien..." mompel ik, waarna ik eventjes knik. "Ehm... Als je zeker bent van het betalen..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fluid schreef:
    [ Grmbl ik heb geen zin in engels morgen, tja, weet je mij nog met mijn uche uche? Had ik heel erg in groep 8 en nog een beetje in de eerste.. Was je toen al van karate af? ]


    [ Ja dar weet ik nog wel en nee ben pas sinds vorige jaar ( kwart van het tweede schooljaar) ervan af en probeer er alles aan te doen om weer terug te komen. Mis het namelijk wel en mis die mensjes toch ook wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Okeey ik ga even reageren met Louis en Zayn]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ik heb er genoeg geld voor, dus waarom zou ik het niet doen'mompel ik en glimlach daarna. Ik had zat geld, een bal was bijna niks. Ik haal mijn hand even door mijn haar en stop hem dan vervolgens in mijn zak. 'Nou tot morgen dan' glimlach ik en draai me om.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik schud eventjes niet-wetend mijn hoofd. Ik weet ook niet waarom ik het vroeg, uit beleefdheid misschien? Ook al deed ik dat normaal nooit. Ik kijk grinnikend toe hoe hij zijn hand door zijn haren haalt.
    "Tot morgen. En slaap lekker, alvast." zeg ik glimlachend, waarna ik begin te lopen naar mijn kamer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Denk dat ik daar niet veel meer over heb te zeggen, want dat is inderdaad waar. Maar hoe kan het nu dat je altijd pech hebt, want daar zie ik je dus echt niet voor aan' zeg ik. Ik kijk haar grijnzend aan nadat ik gestopt ben. 'Dan zal ik dat maar eens vaker doen en ben blij om te horen dat je het niet erg vind' zeg ik nog grijnzend. 'Valt nu eigenlijk ook alles op z'n plek of niet?'

    ( Reactie van Louis komt er ook aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Jij ook' zeg ik nog gauw en loop daarna naar de trap om vervolgens mijn kamer in te gaan en me op het bed te laten vallen. Ik pak mijn mobiel erbij en plaats wat tweets over dat het heel leuk hier is en een met de vraag hoe het met iedereen is. Misschien hadden we dan een tijdje pauze, onze fans zou ik nooit laten zitten. Ook niet nu, ik hield van onze fans

    [Ik leer nog ff mn engels en dan ga ik koken dus reageer ff tussendoor met Elena]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Koken is niet meer nodig... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Nou, ik zal je zeggen, ik heb echt heel veel pech. Normaal had ik die beker allang om gegooid, was ik al gevallen, was ik iets heel heel belangrijks vergeten of iets dergelijk' vertel ik. 'Zo meteen nog een keer proberen?' lach ik. Ik drink heel snel mijn choco die inmiddels lauw is geworden. 'Waarom zou ik dat erg vinden?' vraag ik. 'Wat bedoel je met valt alles op zijn plek?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson


    Deze zoen duurt lang, maar prettiger kan gewoon niet. Misschien is het toch wel een beetje raar, maar het is gewoon onbeschrijfelijk hoeveel ik gewoon van deze jongen hou. Een grom verlaat de mond van Hazza zodra de ping van de gaat Ik grijns even als me optilt en in de richting van de kamer loopt. Met wat gerommel gaat de deur uiteindelijk open en niet veel later voel ik het bed weer onder me waarna Hazza zelf boven me gaat hangen. Mijn hand glijdt over zijn rug naar boven en houd mijn voorhoofd tegen die van hem. 'I really love you' prevel ik tegen zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Blijkbaar heb ik dan toch een of andere gave om het te vermijden zolang ik bij je in de buurt ben en dat is ook gelijk een goede reden om gezellig bij je te blijven' zeg ik grijnzend en neem nog een slok van mijn chocolademelk. 'Waarom eigenlijk ook niet' antwoord ik lachend en zet mijn mok weer op tafel neer. 'Ik weet niet waarom je het erg zou vinden' antwoord ik en lach dan. 'Blijkbaar valt nog niet alles op zijn plek'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer