• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {We zitten weer bijna aan de limiet van het topic 0.0}

    Niall James Horan.

    Ik zit lekker op een comfortabele stoel in een rustig gedeelte van de gang wat van mijn chocola te eten. Ik mis Stephanie best wel, laat ik morgen maar naar haar toe gaan, als ik haar überhaupt wel kan vinden. Ik zit helemaal diep in gedachten verzonken als ik mijn telefoon hoor afgaan. Het is Zayn, die mij belt.
    Nialler! Met Zayn, ik slaap bij Elena, dus jij slaapt in mijn kamer, alleen. Ja is goed, wat is Elena haar kamer nummer? Ik kom er aan. Oh Niall je hebt een knuffel van Elena
    Ik hang op en loop naar de lift, ik heb nog ongeveer de helft van mijn chocola over. Als ik de "ping" hoor van de lift stap ik uit en klop aan bij Elena haar kamer


    [Sorry dat het zo lang duurde was ff bezig]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Nu je het zegt... Inderdaad! Ik kan dadelijk toch nog een nieuwe openen! Ik wil **** schrijven!:P Kan Nialler niet héél toevallig bij Steph langsgaan?(A) Aangezien ik me begin te vervelen hier... En de verveling is echt heel erg, aangezien ik de bijbel aan het lezen ben!:| Ik HAAT bijbels!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Uhu open maar haha, maar het is daar al bij elven half twaalf ofz.. ik dacht dat gaat Nialler morgen ochtend na het ontbijt :) Ik moet ff kijken of Niall moet bij Steph slapen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ach ja.xD Alles beter dan lezen hoe Jezus gekruisigd wordt... Ik vraag me af waarom ik daarom lach?!:| Ik wed dat jullie me nu getikt vinden...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Nee vind het best wel meevallen en geen idee waarom je lachxD

    Mijn laptop loopt weer eens een keer vast en volgens mij heb ik binnenkort echt geen laptop meer Ik plaats wel wat ik nu ondertussen heb en start mijn pc dan wel weer op ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga Niall denk ik morgen ochtend naar Steph laten gaan... ik ga zo dus ja..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ook goed, dan verveel ik me nog even verder...(A) Omg, mijn laptop is ook dodo! De onderkant is nogal los...:$ Apple nog wel.:| Ik ga wel heel droog paardenziekenhuis spelen...:$ Vraag me niet waarom ik zo'n dom spel speel.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Wahaha, ik begin chacherijnig te worden, ik gun die gozert ieder f*cking meisje dat rondloopt op deze aardbol, en dan neemt ie zo'n arrogant dom wicht?!?! Sorry moest me even laten gaan... :$]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dan zijn we het daarover eens' zeg ik glimlachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. 'Wat we zijn vergeten zijn de fans....niet dat hun mening dit allemaal zal veranderen, maar het is gewoon dat met alles bij elkaar en dan als je ook nog eens kijk naar de tijd hiervoor' zeg ik en een zucht verlaat mijn mond. Ja dat klonk allemaal heel erg logisch aangezien ikzelf nog geeneens snap wat ik nu bedoel. 'Ach vergeet eigenlijk ook maar wat ik net zei gezien het niet logisch klonk en het een zorg voor later is' zeg ik glimlachend.

    [ Ben zo terug en voor de verandering weer de helft weg....dit is gewoon echt niet leuk meer en heb binnenkort echt niets meer. Haha welkom bij de club alleen is mijn laptop niet van apple]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Goedzo! Ik moet Perrie ook niet...:$ Volgens mij gebruikt ze Zayn gewoon om LittleMix beroemder te maken.xD Mijn mening hoor!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Suc6 er mee meid..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ja omg, eindelijk iemand die mijn mening deelt, omg ze gaan buren worden van Hazza geloof ik... zoiets had ik gelezen ofz..


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik deel jullie mening (: oke ben binnen paar minuten terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee tot zo Simsalabimdingie (Sorry het blijft grappig xD. Terwijl ik je die 5 jaar ervoor nooit zo noemde xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ja! Eindelijk iemand die mij snapt! Aangezien anderen weer tegen me beginnen te zeuren:
    "Echt weer een Directionator om zoiets te zeggen! Laat Zayn toch gelukkig zijn met zijn vriendin als hij dat wilt! Je bent gewoon jaloers!"

    Ten eerste, ik ben GEEN Directionator!!
    Ten tweede, ik gun Zayn al het geluk van de wereld en elk meisje dat hij wil, op arrogante, verwende meisjes na die alleen maar erop uit zijn om zelf beroemd(er) te worden.
    Ten derde, ik ben totaal niet jaloers!xD Zayn mag dan wel heel knap en aardig en zo zijn, maar als vriendje wil ik hem niet. Niet mijn type, maar als buddy is hij wel lief, denk ik...(A))


    Reading a good book is like taking a journey.