• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.

Reading a good book is like taking a journey.

[ Bam eindelijk mijn huiswerk ook af en heel erg bedankt voor je hulp Lindsey (: ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Graag gedaan Naoompie :) ]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[ Hoeveel bijnamen heb je ondertussen voor me verzonnen in de afgelopen 6/7 jaar? xD]

Elena

'Als je die gave echt hebt, dan is het nu wel je plicht altijd mij me te zijn' lach ik. 'Wil je dat? Ik heb trouwens mijn choco op, hij was koud geworden ben jij ook bijna zover? vraag ik terwijl ik naar iets zoek om in mijn handen te houden, waarna ik eindig bij Zayns handen. 'Als jij ook niet weet waarom ik dat erg zou vinden, waar maak je je dan druk om?'. 'Je moet weten dat ik heel ouderwets ben wat betreft liefde, relaties enzo, dus ik ga niet zomaar zeggen wat ik denk wat je bedoelt met "valt alles nu op zijn plek?". vertel ik Zayn en kijk naar onze handen . 'Zullen we dadelijk als je klaar bent de bekers terug brengen?´

[reageer zo, ben aan het skypen]

[VEEEEEL SamSam, SimSam, NamSin, Sammie, Naoom(pie), SamSin, eughm? Oh niet vergeten KIP!]

[ Ik blijf jou wel Kip noemen, want dat blijft wel het makkelijkste en wow dat best wel veel^^ volgens mij het ik echt een creatieve achternaam xD]

[ Yup, ik was Simsalabimding vergeten xD ]

[ Nouuuuuuuuuuuu niet leuk xD]

quin98 schreef:
    [reageer zo, ben aan het skypen]

[Is goed]

Fluid schreef:
    Elena

'Als je die gave echt hebt, dan is het nu wel je plicht altijd mij me te zijn' lach ik. 'Wil je dat? Ik heb trouwens mijn choco op, hij was koud geworden ben jij ook bijna zover? vraag ik terwijl ik naar iets zoek om in mijn handen te houden, waarna ik eindig bij Zayns handen. 'Als jij ook niet weet waarom ik dat erg zou vinden, waar maak je je dan druk om?'. 'Je moet weten dat ik heel ouderwets ben wat betreft liefde, relaties enzo, dus ik ga niet zomaar zeggen wat ik denk wat je bedoelt met "valt alles nu op zijn plek?". vertel ik Zayn en kijk naar onze handen . 'Zullen we dadelijk als je klaar bent de bekers terug brengen?´

Zayn Jawaad Malik

'Blijkbaar heb ik die gave, maar het kan ook omgekeerd zijn aangezien ik de hele wereld nog steeds over reis met de andere' zeg ik lachend en knik. 'Waarom niet? Geef me heel even en dan ben ik ook zover. Wel jammer dat het koud is, maar het is niet vreemd' antwoord ik en drink dan ook mijn mok leeg. Ik kijk haar aan en hou haar handen nog steviger vast. 'Ik maak me niet druk en denk vraag het gewoon' zeg ik grijnzend. 'Mhm misschien bedoelde ik het zo en misschien ook niet. Ik ga me deze keer gewoon eens mysterieus gedragen en niet zeggen, want je komt er vanzelf wel achter' zeg ik en knik dan. 'Is goed en wat wilde je dan doen?'

Harry Edward Styles
    ik grijns tegen zijn lippen aan. 'Love you to'prevel ik en zoen door. Ik duw hem wat veder op het bed en ga langzaam op hem liggen. Ik stop voor een paar seconde te zoen om adem te halen en kijk Louis aan. 'Je zoent echt heerlijk' grijns ik en hijg uit. Ik druk mijn lippen weer even op de zijne en grijns. Ik leg daarna mijn hoofd in zijn nek waar ik een paar kusjes geef. Ik kijk hem grijnzend aan en wacht tot hij wat gaat doen.

Elena

'Dan ga ik toch gezellig mee!'roep ik hoofdschuddend. Ik weet best wel dat dat onmogelijk is, maar een leuk grapje kan altijd wel toch? Nouja, soms.'Ik zeg daar verder niets over, misschien wil je wel op een verkeerd been zetten, misschien denk ik wel in die richting, misschien denk ik niet in die richting. Het kan ook zijn dat ik in een nog andere direction denk' zeg ik en trek een soort van mislukte pokerface na mijn woordgrapje. Ik ben nooit grappig geweest, dat zal ik ook nooit zijn, maar ik vond dit wel leuk om te zeggen. 'Nou ik wil de bekers aan de bar brengen en dan zien wel wel, mee eens?'. Ik wilde de bekers wel terug brengen maar zijn hand niet loslaten, dat gaat misschien wel een probleem worden.

Niall James Horan

Helemaal veregend loop ik naar binnen, naar onze kamer. Ik schud mijn haar door elkaar als een hond. Fijn waar is de sleutel!? Ah daar is ie! Ik steek de sleutel in het gat, ik ben echt dood op, familie die uit Mullingar komt is best vermoeiend." Waaaaaaaaaaah, omg wat is dit!?!" gil ik naar Harry en Louis die half naakt op het bed liggen. "lLaat maar, ik ga dit tot op de bodem uitzoeken, dit flikken jullie ons niet" gil ik weer. Helemaal pissed off, ren ik naar de lift en ga ik op zoek naar Zayn. Mmm, daar is hij volgens mij, met een meisje, tortelduifjes.

( ben op school, dus hij is kort )

[ Is het goed zo met Niall?? ]

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 14:42 ]