• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    { nope, die werkt ook niet... :( ik ga even een deken halen }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [werkt ook nie:(]

    [Grote erge grmbl!! Ik wilde het zo graag zien :(]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    http://www.livestream.com/twitcam_niallofficial


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Hij bleef maar laden ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik zie alles als foto's]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Yeaaaaaas eindelijk!!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ugh zometeen alleen nog geschiedenis en heb geen zin in)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik grijns even als ik haar wat hoor murmelen en bijt dan uiteindelijk toch dat stukje af. Als ik dat doe raken mijn lippen die van haar en geef ze me een kusje. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en mijn gedachten zijn eigenlijk bevestigd. 'Daar heb je inderdaad gelijk in en heb geen idee waarom niet' antwoord ik grijnzend nadat ikzelf ook het stukje chocolade heb door geslikt. 'Dan heb je pech, want dat hoort gewoon bij mij' zeg ik en kijk haar aan. 'Mhm misschien wil ik wel weten of je het erg vind als ik dit doe' zeg ik en druk mijn lippen op de hare.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 15:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Bam alsjeblieft het gene waar je op zat te wachten xD en hoop dat je er niet uitziet als een verzopen kat, want zo zie ik er ondertussen wel uit en dat dit je een beetje opvrolijkt (A)

    Ga leren dus reageer laat]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga over 10min leren en zo, twitter gelezen? Want ik zie er wel uit als een verzopen kat..--' Ik ga hem lezen en ff kijken of ik kan reageren.. ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    Ik grinnik, 'Nou ik geef mijn vrienden in iedergeval een knuffel'zeg ik en kijk haar aan. 'En ja, ik ga jou verslaan hoor'zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Nee maar die koop ik gewoon even, geen probleem'zeg ik met een glimlach en kijk haar met een grijns aan.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:11 ]

    Harry Edward Styles
    'Uhu' mompel ik nog tegen zijn lippen en laat dan mijn tong naar binnen glijden. Onze tongen spelen een spel voor dominantie tot ik de ping van de lift hoor. Ik grom en til Louis op, mijn handen onder zijn kont geplaatst. Ik zoen veder en draag hem ondertussen naar onze kamer. Gelukkig is er niemand op de gang. Ik rommel wat met de sleutel en krijg hem uiteindelijk open. Ik loop naar binnen en trap de deur dicht, dit allemaal gedaan te hebben zonder onze zoen te stoppen. Ik buig voorzichtig voorover om hem op het bed te leggen en zelf boven hem te gaan hangen.

    Elena

    Ik ben even sprakeloos van wat ik net deed en een brede grimas vult mijn lippen. 'Tja, chocolade maakt mensen blij, vind je ook niet? En ik heb wel vaker pech, mijn derde naam is pechvogel.' zeg ik en kijk hem aan. Hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op mijn horloge, al elf uur, de tijd gaat snel als die geweldig is. Zayn drukt zijn lippen op de mijne, waardoor ik het warm krijg van binnen. 'Nee, dat mag je best vaker doen hoor, dat vind ik totaal niet erg' zeg ik blij nadat hij is gestopt.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you