• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Lieve schat de link is naar dit topic x3 hihi, of het licht aan mij

    14]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Ze moeten zich er maar gewoon bij neerleggen en her respecteren, want anders zijn het geen echte fans..maar laten we het daar inderdaad later over hebben' zeg ik en een glimlach verschijnt rond mijn lippen. 'Lieve Hazz, ik beloof je dat welke reacties we ook krijgen ik bij je blijf, want zoals al vaker is gezegd kunnen we samen alles aan en er is niemand die hier tussen kan komen' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met de zijne. 'Maak je daar dus maar geen zorgen om' zeg ik glimlachend en geef hem een kusje.

    ( Bam en mijn mobiel is leeg...dus tot morgen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Serieus... Sorry.:$ Ik doe het wel opnieuw.xD Dat krijg je ervan als je mij drie dingen tegelijk laat doen!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dit keer WEL de goede link. :p


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Yeup nu wel, ik denk ik ga gelijk in het nieuwe topic verder haha maar ik ga nu xx tot morgen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach even en druk een kusje op zijn hand. 'Gelukkig maar, want jou laat ik nooit meer gaan'zeg ik met een glimlach en geef hem een zacht kusje op zijn lippen. 'Je bent schattig'zeg ik met een lieve glimlach en druk plagend overal op zijn gezicht kusjes behalve zijn mond. Ik kijk hem even plagend aan en druk dan nog een kus op zijn mondhoek. Ik kijk even naar onze handen en glimlach even. 'Larry stylinson fore ever'zeg ik zacht, zo zacht dat Louis het waarschijnlijk niet eens gehoord heeft, maar dat maakt niet uit. Het was niet perse tegen hem gezegd.

    Louis William Tomlinson

    'Daar ben ik blij om, want kan me voorstellen wat er gebeurd als dat wel zou gebeuren' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'Dat moet jij zeggen' zeg ik en krijg een glimlach op mijn gezicht als hij plagend overal kusje op mijn gezicht druk. Met een pruillip kijk ik hem aan als hij me weer even aankijk, maar die verdwijnt al snel weer als hij dan toch een kus op mijn mondhoek drukt. 'Dat is iets wat zeker is' zeg ik zacht. Harry zei het dan wel zacht, maar ondanks dat was het toch nog goed te verstaan.

    (Ik zit nog op mijn telefoon dus let alsjeblieft niet op fouten (A) )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou laten we dat maar niet voorstellen, daar wil ik namelijk niet aandenken' zeg ik lachend en kijk hem met een glimlach aan. Ik zie hoe hij een pruillipje trekt en grinnik even. 'Niet zo zielig kijken Lou' zeg ik en als zijn pruillip al verdwenen is geef ik hem een kus. Ik glimlach als hij dat zegt en streel langs zijn wang. 'Inderdaad' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn neus. 'Dus wij blijven lekker de rest van de avond hier met ze tweeën?'vraag ik met een grijns en glimlach daarna. 'Naja tenzij iemand weer bedenkt ons te gaan storen'mompel ik lachend en kijk hem aan. 'Maar vast niet want Nialler zou het al wel vertelt hebben'grinnik ik en kijk Lou aan. 'Maar dat maakt me niet uit, want ik schaam me niet hiervoor.' zeg ik en geef hem daarna een lange kus.

    Louis William Tomlinson

    'Hier nog iemand die daar niet aan wil denken' zeg ik met een glimlach terwijl mijn blik nog steeds op hem gericht is. 'Ik kijk zielig, omdat ik weet dat dat meestal wel werkt' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht al hij me een kus geeft. 'Dan zijn we het daar over eens' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Tenzij je natuurlijk nog wat anders in gedachten had' antwoord ik met nog steeds een glimlach. 'Dan draaien we de deur gewoon op slot.' Ik kijk hem aan en knik opnieuw. 'Met het tot de bodem uitzoeken en zijn manier van reageren geef me inderdaad wel het gevoel dat de rest het ook weet. Maar toch vraag ik me nog steeds af wat hij bedoelt met 'Dit flikken jullie ons niet' ' lach ik. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan' zeg ik en kus hem terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Gelukkig maar'zeg ik met een glimlach. 'Ja dat werkt inderdaad altijd omdat ik er gewoon niet tegen kan'zeg ik lachend en geef hem een kusje. 'Nee ik had eigenlijk niks anders in gedachte' zeg ik en knik daarna. 'Ik draai hem wel voor de zekerheid op slot' zeg ik en ga met wat tegenzin van hem af. Ik draai de deur op slot en loop terug. 'Ja daarom, en tja dat snap ik ook niet, ik bedoel is het zo erg of zo dan, we doen hun toch niks aan? of ligt dat nou aan mij' vraag ik een beetje en bijt op mijn lip. 'Ach wat maakt het uit' zeg ik en ontvang met een glimlach zijn kusje.Ik ga weer half op hem liggen en streel even over zijn wang. 'We zullen morgen we even met onze blonde Ier praten' zeg ik lachend en begin Louis daarna te kietelen. 'Tijd voor wat fun!' zeg ik lachend en grijns even terwijl ik rustig veder kietel.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:18 ]

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik op dit moment inderdaad ook zeggen' zeg ik en knik dan met een onschuldige glimlach. 'Je mag mijn zwakke plekken dan wel weten, maar ik weet de jouwe ondertussen ook wel' zeg ik en glimlach. 'Dan blijven gewoon gezellig hier en lijkt me een goed plan' zeg ik ik en grinnik als hij met wat tegenzin van me afgaat. 'Ik weet het ook allemaal niet meer Hazz, want dit is inderdaad niet zo erg en we doen hun niet. Het ligt dus niet aan jou en misschien denkt hij dat we meer met elkaar bezig zullen zijn dan met de band ofzo' antwoord ik bedenkelijk. Ik zou het dus echt niet weten, maar het maak me op dit moment ook niet zoveel uit. 'Niet veel en we komen er wel weer achter' zeg ik en glimlach dan weer. Zodra hij weer half op me komt liggen druk ik nog een kus op zijn neus. 'Lijkt me wel een goed plan, want snap hem soms nog steeds niet' zeg ik en schiet in de lach als hij me begint te kietelen. 'Harry' zeg ik en begin nog harder te lachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou dan weten we die van elkaar is'zeg ik met een klein lachje. 'Ja dat zou kunnen, maar dat ben ik niet van plan. Hoe leuk jij ook bent en hoe je me afleidt'zeg ik met een glimlach en geef hem een kus. 'De band is ook erg belangrijk en dat zal ik echt niet zomaar opgeven'zeg ik en geef hem een zacht kusje. 'Nee ik ook niet daarom gaan we ook met hem praten'zeg ik simpel en begin te lachen om zijn reactie op het kietelen. 'Ja'zeg ik onschuldig en ga gewoon door met kietelen. Hij ziet er zo leuk uit als die lacht! Zo lief en schattig!

    Louis William Tomlinson

    'Klopt en soms kan dat nog wel eens van pas komen' zeg ik glimlachend. 'Dat ben ik inderdaad met je eens en denk niet dat het heel veel zal veranderen met hoe het eerst was' zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Dat is het zeker en laat ook niet zomaar de andere in de steek' zeg ik. 'Dan moeten we dat inderdaad maar doen, want hier komen we ook niet veel verder mee' zeg ik en kijk hem aan. 'Niet zo onschuldig doen en deze keer kom je er dus echt niet mee weg' zeg ik en begin steeds harder te lachen als hij gewoon doorgaat met kietelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nou niet soms hoor, eigenlijk heel vaak'grijns ik en geef hem een kus. 'Dat denk ik ook niet, alleen zouden ze af en toe moeten zien hoe ik je zoen' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders op. 'Ze zijn toch al gewend dat ik tegen je aan gekleefd zit dus wat maakt het uit'zeg ik met een grijns. 'Inderdaad, de andere zijn ook erg belangrijk voor me en die zou ik nooit zo laten zitten'zeg ik met een glimlach. Ik grijns even terwijl ik door blijf kietelen. 'Ow wat wou meneer Tomlinson doen dan?'vraag ik grijnzend terwijl ik rustig door blijf kietelen en zelf ook even lach.

    (Ik ga dit topic lekker sluiten!:P Dus nu gaan we over naar topic 10!:|)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reading a good book is like taking a journey.