• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.

Reading a good book is like taking a journey.

{ Fuck! ik heb de twitcam van Niall gemist!!! }

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[ Die begint pas over ongeveer 20 minuten, want hij ging eerst eten]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ Grapje! hahaha xd Niall met zijn eten :) ]

Zayn Jawaad Malik

'Het is niet gemeen en je komt er vanzelf wel achter, maar je moet een beetje geduld hebben' antwoord ik en kijk haar glimlachend aan. Daarna kijk ik even naar mijn telefoon als die afgaat en lees alles even door. Al snel vergrendel ik mijn telefoon weer als ik zie wat er allemaal tussen staat en neem een slok van mijn chocolademelk. 'Ik weet niet snel wat ik moet vragen, want vind het best wel leuk dat mysterieuze. Maar waarom vallen die dingen me niet op en waar zit ik met mijn gedachten?' Ik buig me naar haar toe en grijns. 'Wat heb je toch met dat stukje chocola? Maar kan er geen nee tegen zeggen'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[hij is nog niet eens thuis xD, mag ik reactie's waar ik op moet reageren?]

CxStylinson schreef:
    Sienna Amelia Lakes.

"Wij zijn thuis heel ouderwets, dus wij nemen afscheid met drie zoenen. Weet je wel?" zeg ik, waarna ik hem verontwaardigt aankijk. "Jij gaat mij verslaan? Nou, succes." zeg ik lachend. "Trouwens... Heb jij toevallig een voetbal bij je?" vraag ik grinnikend.

Hierop, en nog iets van Louis volgens mij.(A)

[ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:39 ]

MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

Ik merk dat hij nog wou reageren, maar het feit dat hij dat dat niet deed zegt voor mij al genoeg. Hij denkt weer eens een keer hetzelfde als mij. Ik voel hem tegen mijn lippen grijnzen en dat zorgt dat er bij mij ook een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'Dit kan nog eens heel lang gaan duren zo' prevel ik en open dan mijn mond een stukje. Dit is gewoon geweldig en kan hier dan ook genoeg van krijgen. Ik geniet van alles en ben dan ook blij dat het nu gewoon allemaal kan.

Die dus, als ik het goed heb.(A)

Elena

Ik laat zijn telefoon lekker gaan, mijn zaken zijn het niet, maar nieuwschierig ben ik wel. Nog steeds hang ik op de tafel, wachtend op Zayn die een stukje afhapt. Ik murmel wat, wat op "Bijt-da-stukje-nu-af" moet lijken. Wanneer hij dat dan eindelijk doet, raken zijn lippen de mijne en ik geef hem een kusje op zijn lippen. Nu was hij toch dichtbij, waarom niet? 'Ik houd gewoon van chocola en jij ook, dus waarom niet?' vraag ik grijnzend nadat ik het stukje chocolade heb door geslikt. 'Ik niet Meneer Misterieus, dus doe maar lekker niet' zeg ik knipogend. 'Wat wil je weten? Dat is er vast wel, ik weet het zeker!'

[Okeey ty, als Niall online komt reageer ik niet meer:P]

(OMG! Die stomme twitcam laadt niet normaal bij mij! Ik zit hier serieus door het huis te rennen om een fatsoenlijke twitterverbinding te krijgen.xD En ik haat stoplichten... -_-)

(Hij is geladen, nog ongeveer 15 minuten totdat Nialler komt!(H) Ik fangirl hier te hard.:P Ja, dat moet. Waarom is iedereen hier zo stil?:$)

{ Wanneer komt Nialler!?!?!!? hij staat geladen maar werkt nog niet aaaaaaaaaaah }

(Ongeveer 15 minuten!! De stoplichten houden hem tegen!xD)

[stom verkeer:(]

[ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:55 ]

[ Aha, kan iemand mij even een link sturen dat andere ding loopt vast!!!!! ]