• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.

Reading a good book is like taking a journey.

Fluid schreef:
    { Tjaa, ik neem nog een cupasoup en ga beginnen er aan }

[ succes ermee]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Sienna Amelia Lakes.

"Wij zijn thuis heel ouderwets, dus wij nemen afscheid met drie zoenen. Weet je wel?" zeg ik, waarna ik hem verontwaardigt aankijk. "Jij gaat mij verslaan? Nou, succes." zeg ik lachend. "Trouwens... Heb jij toevallig een voetbal bij je?" vraag ik grinnikend.

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles
    Ik wou nog reageren op alles wat hij zei maar dan zou ik deze heerlijke zoen moesten onderbreken dan dat wou ik nu echt niet. Ik grijns tegen zijn lippen aan, 'Toch is het zo, my love' prevel ik zwoel en lik over zijn lip. Mijn hand streelt door zijn nek en ik genoot van alles. De aanraking van Louis op mijn heup branden en zijn lippen smaakte zo heerlijk, hier kon ik geen genoeg van krijgen, al was die iets wat ik al wist.

[ Woah, veel Zayn tekst.. ik reageer ff lat vanwege hw en thee, ik mochtgeen cupasoup... ]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Elena

Wat zijn waterdruppels toch eigenlijk facinerend, wanneer je op een hele leuke jongen wacht. De omgeving hier is echt heel mooi, toch is het bos nog vrij dichtbij de bewoonde omgeving, apart. Ik zie Zayn al aankomen met twee mokken maar dringt totaal niet tot me door. Ik kijk weer naar buiten en denk aan waar we het zonet over hadden.
    Zayn keek me net aan alsof hij water zag branden, is het nou serieus zo raar dat ik gepest ben? Zie ik er uit als een pestkop ofzo? 'Nee ik snap het ook niet, mensen zijn gewoon niet zo bijster bijdehand' zeg ik wanneer hij weer bij me is.

Louis William Tomlinson

Ik merk dat hij nog wou reageren, maar het feit dat hij dat dat niet deed zegt voor mij al genoeg. Hij denkt weer eens een keer hetzelfde als mij. Ik voel hem tegen mijn lippen grijnzen en dat zorgt dat er bij mij ook een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'Dit kan nog eens heel lang gaan duren zo' prevel ik en open dan mijn mond een stukje. Dit is gewoon geweldig en kan hier dan ook genoeg van krijgen. Ik geniet van alles en ben dan ook blij dat het nu gewoon allemaal kan.

Zayn Jawaad Malik

Ik ga zitten en geef haar een van de mokken, zelfs vouw ik mijn handen om de andere mok en kijk haar aan. 'Ik snap het waarschijnlijk om een andere reden niet, maar mensen zijn inderdaad niet bijster bijdehand' zeg ik. Ik kijk even naar buiten en glimlach. Ik was echt blij met deze vakantie en het feit dat ik nu hier zit. Al snel richt ik mijn blik weer op Elena. 'Ik bedoelde het net niet slecht voor het geval je dat denkt.'

[reageer miss zo, anders na half 9]

Elena

'Dankje voor de choco, lieverd' zeg ik en doe Zayn na door mijn handen om mijn mok te vouwen. 'Wat snap je niet? Ik snap dat niet. En ik dacht niet dat je het slecht bedoelde hoor' zeg ik. Ik ga even verzitten en voel iets in mijn zak, muntjes? Terwijl ik er over nadenk grijp ik Zayns iPhone en geef het ding terug. 'Zayn doe je hand open op tafel en je ogen dicht.' beveel ik hem. Als hij dat dan toch doet leg ik het twee euro muntstuk in zijn door de mok verwarmde hand. 'Voor dat je je ogen opent stop je het eerst in je zak'

url=http://twitcam.livestream.com/bdiv4]Bam nog een uur en 7 minuten te gaan (A)[/url

{ Okeee, ik ga denk wel ff kijken... }

Zayn Jawaad Malik

'Het is graag gedaan' zeg ik glimlachend en haal mijn schouders op. 'Ik snap genoeg dingen niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen en ik snap dat je het niet snapt, maar het word nog wel duidelijk. Ben trouwens wel blij dat je dat niet dacht' zeg ik en kijk verbaasd als ik mijn iPhone terug krijg. Ik had nog geeneens door daar dat ze die nog had. 'Ligt eraan waarom' zeg ik aangezien ik het nooit vertrouw als iemand dat zegt, zelfs niet als het de jongens zijn. Uiteindelijk doe ik toch ze zegt en merk dat ze wat in mijn hand legt. Ik twijfel geen moment, want herkende dit toch wel. 'Elena je bent echt eigenwijs hé?' grijns ik terwijl mijn ogen nog steeds gesloten zijn. 'En nee dat ga ik niet doen gezien we wat hadden afgesproken'

[ Wacht waarom zei ik euro? Ze hebben daar dollars... wat een dooie ben ik --' ]

Elena

'Ik zei toch dat ik eigenwijs ben, jij vond het mee vallen.' zeg ik verontwaardigd. Waarom wil die gozert het niet gewoon aannemen? 'Ik vond het in mijn zak, dus nu geef ik het aan jou. Of ik ga nu naar de bar en koop een ijsje. Is dat beter?' zeg ik kijk hem een beetje kittig aan. 'O, en het maakt me niet uit dat je dat niet snapt, ik leg het je wel uit' zeg ik met een knip oog.

[ sorry dat ie kort is moet t vuil wegbrengen ]

[ Ik heb waarschijnlijk weer een kans om naar een concert te gaan in Londen volgend jaar maar dan moet ik het nieuwe album bestellen]