• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.

Reading a good book is like taking a journey.

[over half uurtje terug, en die dag duurt dus nog lang:P]

Elena

'Nou wat is je zwakke plek? Als je me probeert op te tillen, ga ik alleen maar zwaar door te spartelen en dan krijg je me geen centimeter van de grond, althans hoop ik'. Deze zet was denk ik niet zo slim, ik breng mensen altijd op ideeën. Dat moet ik echt afleren. 'Vind je het echt niet erg om te betalen? Ik kan het toch niet maken om te teren op het geld van iemand die ik amper een dag ken. Nou ja, die mij ook kent dan'. Ik kijk hem een beetje angstig aan wat hij blijkbaar negeert.

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Louis William Tomlinson

'Misschien wel, maar blijkbaar toch niet' zeg ik en richt mijn blik weer op Harry. 'Ben het wel met je eens, maar aan de andere kant vraag ik me ook wel weer af hoelang het anders had geduurd en hoe het dan was gelopen' zeg ik glimlachend. 'Dan moet ik me daar maar bij neerleggen' zeg ik lachend. 'Tuurlijk had je dat wel gekund, maar er zit ook wel weer een kern van waarheid in' zeg ik bedenkelijk en geef hem een kus. 'We hebben inderdaad al veel gedaan vandaag, maar het was wel gezellig allemaal. Als je het zo opnoemt lijkt het wel over de hele dag, maar gelukkig was het alleen de avond. De middag had ik namelijk ook echt niet willen missen' zeg ik glimlachend. 'Lijkt me een goed was het antwoord van meneer'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Zayn Jawaad Malik

'Mijn zwakke plek is toch wel die lieve blik die je steeds opzet en wie had iets gezegd over je optillen? Ik had het over een andere zwakke plek van jou waar ik ondertussen best wel zeker van ben' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Nee dat vind ik echt niet erg en dat kan je wel maken, want stel het zelf voor' zeg ik en kijk haar aan. 'Ben wel blij dat ik je ken en niet zo angstig, want ben echt niets verschrikkelijk van plan'

Elena

'Okee mooi dat ik die nu ken' gniffel ik. 'Niemand zei iets over op tillen en ik wil graag met beide benen op de grond blijven als je het niet erg vind'.
    Mensen zeggen wel eens, als je een bekend iemand leuk vind, is het gewoon een "celebertycrush", nu niet, ik vind Zayn echt leuk. Als eerste zeggen dat ik hem leuk vind? Ja dacht het even niet, alles lijkt er op dat we elkaar leuk vinden maar hé, ik ben ouderwets. De man moet de eerste stap zetten, anders klopt het gewoon niet meer. Ik pak Zayns hand en loop naar het café, ik voel me echt schuldig over dat geld, mijn ouders zeiden altijd: Leen nooit en betaal altijd alles netjes terug. En wat doet deze gozert? ER op staan dat ik het NIET terug betaal. Ja wat heb ik daar nou weer aan?

Harry Edward Styles
    'Daar heb je gelijk in, ik denk namelijk dat het dan erg lang had geduurd aangezien ik het sowieso niet durfde toe te geven'zeg ik eerlijk en glimlach even. 'Ja inderdaad'grijns ik, 'Ach, het is toch leuk om jou wakker te maken dus anders had ik het ook lekker gedaan'zeg ik lachend. 'Ja het was inderdaad heel erg gezellig, en daar heb ik niks aan toe te voegen'grijns ik en kijk hem aan. 'Nou laten we maar gaan dan'zeg ik en woel even door zijn haar. Ik zwem naar de kant en klim er gemakkelijk uit. Ik haal mijn hand even door mijn natte haren en schud daarna mijn hoofd zodat de spetter's alle kanten op vliegen. Ik grinnik even en loop dan naar me shirt die ik maar gewoon in mijn hand hou. Anders weet die toch helemaal nat. Ik kijk naar Louis en wacht geduldig op hem.

Zayn Jawaad Malik

'Zou het maar niet te vaak gebruiken aangezien ik jou zwakke plek ook ken' zeg ik lachend. 'Mhm heel soms ben je echt niet meer te volgen, maar ik vind het niet erg.' Ik kijk even rond en probeer mijn gedachten een beetje op een rijtje te krijgen. Ik richt mijn blik op Elena zodra we naar het café lopen. 'Voel je niet schuldig, want het zelf gezegd en het maak me echt helemaal niet uit' zeg ik glimlachend zodra ik haar blik zie. Het spreekt gewoon boekdelen. 'Dus zet die gedachten van je af en denk aan dat leuks'

Louis William Tomlinson

'Denk het inderdaad ook, want zelf durfde ik het dus ook niet toe te geven. Het is natuurlijk dat je elkaar..' Ik stop met praten en schud mijn hoofd. 'Dat is nu gewoon verleden tijd en niets om ons meer druk over te maken aangezien het goed heeft uitgepakt' zeg ik glimlachend. 'Kan daar wel mee leven, maar kom ook deels omdat jij ook el eens moet afwachten' zeg ik lachend en knik. 'Vind het ook helemaal niet erg om door jou wakker gemaakt te worden en het zorgt er ook nog eens voor dat ik geen ochtendhumeur meer heb' zeg ik grijnzend. 'Maar ben blij dat je het ermee eens bent' zeg ik en knik dan. 'Deze keer heb ik er niets aan toe te voegen.' Ik volg zijn voorbeeld en zwem ook naar de kant om vervolgens er uit te klimmen. Ik grinnik als hij zijn hoofd schud en de spetter in het rond vliegen en loop dan ook naar de plek waar mijn shirt ligt. Als ik die weer in mijn handen heb, loop ik weer in de richting van Harry.

Elena

'Nee, ik maak er geen misbruik van hoor, maar het is wel handig. Trouwens we staan gelijk wat dat betreft, jij kent de mijne ik de jouwe. Sorry als je me niet kan volgen, dat is een nadeel van erg veel praten, piekeren en dat soort dingen. Okee, dan voel ik me niet schuldig' zeg ik. Dat ik me niet schuldig voel is natuurlijk totaal niet waar maar ja, misschien kan ik hem ooit nog iets van een gunst verlenen ofzo. Ik houd Zayns hand nog iets steviger vast en iets meer in het zicht zodra ik een arrogant meisje verleidelijk naar Zayn zie kijken. Ik ben helemaal niet zo aangelegd, maar nu ik chocolademelk ging drinken met Zayn Malik gewoon dé Zayn f*cking Malik, mocht ook helemaal niemand op die manier naar hem kijken. Als je dan vervolgens mij ook nog eens een dodelijke blik toe werpt, ja dan is het je eigen schuld dat je haat van mij ontvangt.

Zayn Jawaad Malik

'Dat hoor ik graag en dat is het niet. We staan inderdaad wel gelijk, maar je moet weten dat dat niet mijn enige zwakke punt is. Ik kan het nog wel volgen en waarvoor piekeren en wat valt onder dat soort dingen?' vraag ik en kijk haar aan. 'Ik meen het als ik zeg dat je je geen zorgen moet maken en je niet schuldig moet voelen' zeg ik en kijk haar aan. Al snel volg ik haar blik en zie een meisje verleidelijk naar me kijken. Ik negeer het en richt mijn blik weer op Elena. 'Negeer zulke mensen alsjeblieft, want de kans is heel erg groot dat je er nog wel vaker last van zult krijgen' zeg ik zacht. 'Vergeet dan ook niet dat je beter ben dan zulke figuren en jij degene bent die hier staat'

Harry Edward Styles
    'Laten we daar inderdaad maar over ophouden, ik ben heel blij dat ik je nu uiteindelijk heb en daar laat ik het bij'zeg ik met een glimlach en een kus. 'Dat klopt, dus we moeten allebei gewoon soms een beetje geduld hebben' zeg ik en grinnik even. 'Nee tuurlijk heb je dan geen ochtend humeur meer, als ik je wakker maak dan doe ik het wel gelijk goed hoor, zodat je gelijk je vrolijke zelf bent'zeg ik grijnzend en haal mijn hand dan weer even door mijn haar, nu heb ik alweer geen krullen meer. Ik glimlach naar Louis die inmiddels zijn shirt ook heeft gepakt en pak zijn hand vast. Ik loop rustig naar binnen en grinnik om sommige mensen die ons een beetje verbaast aankijken. Ik negeer het veder en trek Louis mee de lift in.

Elena

'Ik maak mezelf altijd nogal gek en haal allemaal scenario's in mijn hoofd. Dat soort dingen, daarom ben ik soms niet te volgen. Maar Zayn je moet weten dat ik zo eigenwijs ben als ik weet niet wat. En voor mij is het nogal moeilijk om zulke mensen te negeren, aangezien ik het zelfbeeld heb van min tweehonderd. En hoe bedoel je vaker last van krijgen?'. Zayn is echt heel lief, maar ik denk dat hij beter kan krijgen dan een simpel meisje als ik. Ik kijk naar beneden. Gelukkig zijn we bijna binnen, bij het het café.

Louis William Tomlinson

'Dan heb ik bij deze het laatste woord, want wil nog even zeggen dat ik het helemaal met je eens ben' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Klopt, maar soms is het wel moeilijk om een beetje geduld te hebben' zeg ik lachend. 'Je bent gewoon goed en daar valt allang niet meer aan te twijfelen. Maar je bent echt een van de weinige die het lukt om mij wakker te maken zonder dat ik een ochtendhumeur heb.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Het zit vandaag echt niet mee met die krullen hé?' zeg ik lachend en loop dan mee. De mensen die ons verbaasd aankijken negeer ik. 'Waarom toch altijd weer die verbaasde mensen?' vraag ik lachend als we in de lift staan en ga voor hem staan. Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem weer glimlachend aan.

Harry Edward Styles
    'Daar heb je gelijk in, want daar heb ik soms ook wel moeite mee'geef ik toe en kijk hem aan. 'Ach, ik weet ook niet hoe het me lukt, ik heb gewoon een goede werking op je'zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. 'Nee, ze zijn telkens weer weg'zeg ik met een pruillip en woel door mijn eigen haar. 'Ik heb geen idee, maar waarschijnlijk komt het ook omdat het midden inde nacht is en wij zijn gaan zwemmen, wat ook nog is niet mag' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik glimlach even en sla mijn armen om zijn nek om hem vervolgens dichter naar me toe te trekken en mijn lippen zacht op de zijne te drukken.

Zayn Jawaad Malik

'Dat moet je dus echt niet doen, want dat is niet goed. Maar je bent nog steeds te volgen en dat je eigenwijs bent valt best wel mee. Probeer alsjeblieft om die mensen te negeren, want zoals ik al zei ben je beter en sta jij nu hier en daarbij moet je ook niet zo'n laag zelfbeeld hebben' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Precies zoals ik het zeg en daar kom je nog wel achter' zeg ik en kijk haar aan. 'Het word allemaal nog wel duidelijk'