• Tja, ik moet eten.:P Ik zet hier altijd vage dingen neer...

    En op reactie van quin98, waar gaat je story over?! Als je wilt, kan ik wel helpen of zo...:P Ik ga eerst eten en reageer dan op Liam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [rekenen vindt ik juist moeilijker:$]

    Elena

    'Echt wel! Je weet het echt wel! Ik geloof je echt niet' roep ik lachend. 'Maar goed de warme choco klinkt goed. Ik zie dat er licht brandt dus ik denk dat ie nog open is' zeg ik en kijk naar Zayn. Ik pak zijn hand even vast en loop vervolgens heupwiegend voor hem uit.
    Hmm dit ziet er eigenlijk best arrogant uit, maar ja boeiend. Ik draai me ineens om als ik me iets bedenk. 'Eughm, Zayn, ik ben platzak, mijn geld zit nog in mijn tas boven, dus we moeten dan eerst naar mijn kamer geld halen.'
    zeg ik zielig. Ik wacht op zijn antwoord, ik verwacht eigenlijk dat hij het voor me wil betalen, maar dat ga ik niet zomaar toe laten. Als hij überhaupt wel geld bij zich heeft.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik heb serieus altijd al een hekel gehad aan rekenen... Ik ga weer verder er staat een stukje van Elena dus je doet er maar wat leuks mee ofz. ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan in niet tegenspreken' zeg ik grijnzend en knik. 'Jij wel, maar ik denk daar soms heel anders over' zeg ik en glimlach. 'Sinds wanneer mag ik niet meer van je plannen afweten?' vraag ik teleurgesteld en kijk hem daarna aan. 'Oké dan hou ik morgen vrij' zeg ik en glimlach als hij me een lange kus geeft. 'Ben benieuwd en vanwaar die twijfels?' vraag ik en kijk hem aan. 'En is goed, maar hoop aan de ene kant toch om voor die tijd wakker te zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik weet het dus echt niet en dan geloof je me niet, maar het is toch echt zo' zeg ik lachend en knik dan. 'Dan gaan we daar maar eens voor zorgen en denk dat die inderdaad ook nog wel open is' zeg ik en loop dan met haar mee. Ik kijk haar aan en schud glimlachend mijn hoofd. Als ik haar stem hoor verandert mijn blik in verward en heb op het laatste moment heb ik door dat ze alweer stilstaat. 'Ik betaal wel en je kan daar helemaal niets aan veranderen. Trouwens het was ook mijn idee dus dat is nog een reden dat ik betaal' zeg ik grijnzend. 'Dus nogmaals accepteer ik geen tegenspraak' herhaal ik nogmaals als ik haar blik zie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Sinds ik jou gewoon een keer lekker ga verassen'zeg ik en kijk hem aan. 'Goed zo, en anders had ik je gewoon lekker ontvoerd hoor' zeg ik lachend. 'Ow ik zat even te denken hoe ik het ga doen'leg ik een beetje uit. 'Hoezo dat, wil je niet door je liefste vriendje wakker gemaakt worden?'vraag ik lachend en geef hem een kus. 'Het is eigenlijk al best laat, zullen we zo maar gaan slapen?'vraag ik en kijk even om me heen waar het helemaal donker is.

    Elena

    'Nou Zayn, dan mag je alvast het ziekenhuis bellen voor een operatie aan je rughernia, aangezien je me dan moet dragen naar het café. Ik kan het niet maken om jou te laten betalen. Maar je bent wel heel lief hoor' zeg ik en geef hem een kusje. 'Kom je mee naar mijn kamer? Even het geld pakken?'. Ik kan verwachten dat hij niet mee komt maar goed. Terwijl ik wacht op Zayn dat hij bij me komt draai ik vreemde rondjes. Ik kijk hem heel lief aan, en ineens zie ik een ontdeugende blik in zijn ogen. O, o, dat kan niet veel goeds betekenen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [wanneer wordt het eigenlijk volgende dag?:P]

    Louis William Tomlinson

    'Dat antwoord had ik ergens wel kunnen, maar vind het wel heel erg lief' zeg ik en geef hem nog een kus. 'Kijk door jou ontvoerd worden vind ik nu dus weer niet erg. Al had dat andere ook nog wel voordelen' zeg ik lachend en knik dan. 'Klinkt logisch en ben benieuwd naar wat je van plan bent.' Ik kijk hem aan. 'Geen idee eigenlijk, maar natuurlijk wil ik door mijn liefste vriendje wakker gemaakt worden' antwoord ik grijnzend en kijk heel even rond. 'Wat gaat de tijd ineens snel, maar lijkt me een goed plan om even een antwoord te geven op vraag'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [wanneer wordt het eigenlijk volgende dag?:P]


    [Ik heb geen idee(A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hmm oké, want deze dag duurt best lang xD]

    [Nu je het zegt...dat is wel waar]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en knik. 'Misschien ergens wel ja'zeg ik en kijk hem met een lieve glimlach aan. 'Dat andere had voordelen, maar toch had ik het lever niet gehad'geef ik toe en geef hem een kus. 'Ja je zult nog even wachten tot je weet wat ik van plan ben'grijns ik en geef hem een kus. 'Gelukkig maar, anders kon ik je nooit wakker maken'zeg ik met een pruillip en woel door zijn haar 'Ja je hebt gelijk, maar we hebben al veel gedaan ook vandaag hé, ik bedoel we zijn eerst even uit geweest toen zijn we tja, ontvoerd, hebben we een tijdje op onze kamer gelegen en nu zwemmen we al weer even'som ik op en grinnik even. 'En dat was alleen de avond!'zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Ow en wat is meneer zijn antwoord dan?'

    [ Ik denk nadat Zayn en dingetje choco hebben gedronken zegmaar... en dan slapen enzo en dat Hazza en Louis uit het water gaan die ook slapen Sienna en Leeyum, en dan boem een nieuwe dag :) ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik vind het goed en hoef echt geen ziekenhuis te bellen voor een operatie aan mijn rughernia aangezien ik dat niet heb/krijg. Maar ik zei nog dat er geen discussie over mogelijk is en jij bent ook heel lief' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Nee jij gaat mee en betaalt helemaal niets.' Ik kijk haar lachend aan als ze vreemde rondjes draait, maar loop dan toch naar haar toe. 'Je hebt een van mijn zwakke plekken blijkbaar al door en dat betekent iets waar je niet vrolijk van word' zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer