• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Dus je wilt zeggen dat je het zacht en lief vond zoals ze zojuist reageerde?' ik kijk hem aan. Ja, ik loop te stoken in de relatie van mijn zus, mijn tweelingzus nota bene. Ach ja, ik ben gewoon een demon. 'En dat dat ook terecht was dat ze zo reageerde terwijl jij er niets aan kan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nee maar we hebben een lastige paar weken achter de rug, drugs, Nick, zelfmoordpogingen,...' ik zucht en ga met mijn hand door mijn haar. 'Niets is zo simpel als het lijkt Luna. Maar jij kan dat niet weten. Je bent nooit echt verliefd geweest.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik lach hartelijk. 'Ik? Niet echt verliefd geweest? O jawel hoor,' zeg ik dan. Ik strijk mijn haar achter mijn oor. 'En dat weet Les maar al te goed. Ze heeft ooit mijn vriendje van me afgepakt.' en ik kijk Jake aan. 'Nog een reden waarom ik haar..' ik wil haat zeggen, 'niet mag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik verslik me en proest bijna het water uit van het schrikken. Zou Leslie dat doen. 'Hoe heette hij?' Ergens heb ik het vermoeden dat ze Nick gaat zeggen. Het lijkt me gewoon zo waarschijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes krijg ik een reactie van John? Me is bored and curiouse )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb geen reactie gezien van Rachelle? x'D ben ik echt zo scheef?]

    Luna Day
    Hij verslikt zich zowat en ik kijk naar hem met een geamuseerd lachje. Dit heeft hij duidelijk niet verwacht. Hij vraagt aan me hoe hij heet. 'Ach, doet dat ertoe?' vraag ik dan aan Jake. Ik kijk hem aan. Hij heet Nick. Maar wat maakt Jake dat uit. Nick en ik hadden nog niet iets, maar ik was wel verliefd op hem. En toen kreeg zij iets met hem. Dat rotwijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Amparo krijg ik een reactie van Rosali? :Y)|


    kindness is never a burden.

    Vans.
    Vans schudde haar hoofd en stapte in de auto. "Nee, ik wilde enkel je antwoord horen." Ze grinnikte en nam gebruik van de rit om haar broodje verder op te eten. Over de eventuele kruimels maakte ze zich geen zorgen. Dat was Samuel's probleem, niet de hare. "Waar koop je meestal je kledij?" vroeg Vans tussen het kauwen door.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Wat rot voor je.' zeg ik zachtjes en leg mijn hand even op de hare om er even in te knippen en glimlach bemoedigend. Dan trek ik mijn hand terug en zucht. 'Blijkbaar ken ik haar toch niet zo goed als ik dacht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Jack & Jones, er zijn wel hemden maar ik kijk er nooit naar.' zeg ik eerlijk 'Is het een lekker broodje?' lach ik zachtjes en zie wat kruimels om haar mond zitten. Ik pak een zakdoekje en geef het daar. 'Er zitten wat kruimels om je mond.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (En ik heb niks van Xav gezien...)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rosali Chevonez.

    Ik keek hen verbaasd aan. 'Zeker dat ik nieuw ben? Of ligt het aan iets anders?' Vroeg ik toen en deed grijnzend een stapje naar voren. Hij was een stukje groter dan mij en door mijn hakken hielp het wel iets.
    'Kom op vertel het me maar..'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Als ik op het bed zit laat ik alles tot me doordringen. Als Ray en alle andere demonen gaan het nu zeker op me gemunt hebben. Ik slik. 'Ik weet niet wat nu. ' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik kon wel heel de dag door huilen. 'Wat gaan wíj doen..?' Vroeg ik en ik beet op mijn lip. Ik wou duidelijkheid hebben. Als hij me nu in de steek zou gaan laten wist ik wel genoeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |OOOH! Daar. Ik heb een bril nodig. -.-|


    kindness is never a burden.

    Luna Day
    Hij legt zijn hand even op die van mij en knijpt er dan in. Hij trekt zijn hand terug met een zucht en zegt dat hij haar dan toch niet zo goed kent als hij dacht. Precies wat ik hebben wil. Wraak op mijn zus. Les wist niet dat ik verliefd was op Nick. Zulke dingen heb ik haar nooit verteld, gewoon omdat ik het niet wilde. En ze heeft hem van me afgepakt. En dit is mijn wraak. 'Misschien doe je dat inderdaad niet nee,' zeg ik medelevend. Nep. Ik ga wat dichter bij hem zitten. 'Hee, het komt wel goed. Nu je weet wie ze echt is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.