• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics, maar ben ff bezig}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Xav.
    Ze grijnsde. Toch nog gevoel in het meisje! "I am." zei ze. "Rosali Chévonez." Xav knikte traag,"Chique naam." zei hij en haalde de lolly eventjes uit zijn mond. Ze stak haar hand uit en Xav schudde die beleefd. "Kan je me een soort rondleiding geven ik ehm ben dus totaal wegwijs." vroeg ze en Xav knikte meteen. "Natuurlijk," hij stak de lolly terug in zijn mond. "Wat wil je eerst zien? De lokalen of de kantine of de slaapzalen." Hij wenkbrauw wiebelde. "Of de verboden secties."


    kindness is never a burden.

    Damon
    Juist, gezellig nog een Leslie, Luna en Leslie. Dat word inderdaad vast super gezellig. Dacht ik sarcastisch en keek Jake na terwijl die wegliep.


    Don't be like the rest of them, darling

    [bored]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Same, oeh laten we le sexy docent en Vans nog eens meten. In de kantine of zo?|


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Hij laat Luna's hand los en loopt dan weg. Serieus. Echt helemaal NOOIT, NOOIT zeg ik je, kan het goed gaan. Helemaal nooit. Ik draai me om naar Luna. 'Wát doe jij hier?' vraag ik dan boos. En ze lacht. Ze is zo erg verandert. 'Ik dacht, laat ik mijn zus eens verrassen met een bezoekje.' ik schud mijn hoofd. 'Je hebt al die jaren geweten dat ik nog leefde, terwijl ik dacht dat ik helemaal niemand meer had. En je komt nu doodleuk aanzetten en zoent ook nog eens met mijn vriendje terwijl je weet dat hij denkt dat jij mij was.' ik ben boos. Ik wil die glimlach van haar gezicht slaan, maar ik heb zo het idee dat zij wel gewoon nog demon is.

    Luna Day
    Wat houd ik er toch van om drama te veroorzaken. En zo te zien gaat het ook niet goed tussen Leslie en Jake. Wat rot. 'Hm, zo te zien zal hij niet lang je vriendje nog zijn,' zeg ik schouderophalend en glimlachend. 'Kijk maar, hij loopt weg van je in plaats van het uit te zoeken. Wat heb je daar nou aan, dat hij zogenaamd gaat denken.' Leslie kijkt me vernietigend aan. 'Ik wil weg,' zegt ze dan tegen Damon. En Leslie loopt weg en ik lach nog even en loop dan naar mijn kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jah hij is aan het eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( AND IM BAACCKKK )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ook ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Kaykay. (:
    Hiiii Amparo! |


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik zucht, ik moet met Leslie praten, zonder dat die Luna erbij is en ik moet met Luna praten met of zonder Les. Verwarrend, verwarrend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Gaat het?' Vraag ik vervolgens terwijl ik naast Leslie ga lopen en nog een blik achter me werp, dit was echt raar. Maargoed, nu hadden we alletwee een famillielid waar de ander niets van wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    |And JAIMES!|
    Vans.
    Toen Vans andere schoenen had aangetrokken -van die hoge hakken kreeg ze voetpijn- liep Vanessa op haar zwarte Vans naar beneden de kantine in. En daar zat... meneer Samuel. Vans nam een broodje met kaas en een cola light en liep naar hem toe. "Stoort het als ik bij u kom zitten, meneer?"


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Ze is zo verandert,' zeg ik dan zacht. 'Toen ik nog gewoon mens was, was zij gewoon lief en aardig naar anderen. Maar nu.' ik loop naar onze kamer en open de deur. 'Ik dacht dat ze gewoon oud was geworden en gestorven. En nu zie ik haar ineens hier, terwijl ze al die tijd wist dat ik bestond.' ik ga op mijn bed zitten en kijk naar de grond. 'En het ergste van alle vind ik dat Jake niet eens verschil tussen ons merkt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Gaisford
    'Nee natuurlijk niet, eten met twee is veel gezelliger dan alleen.' zeg ik en eet nog wat. Ik nip van mijn glas even en kijk haar aan. 'Zo... enige tips?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'