• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Sorry..' mompel ik dan zachtjes en zit recht op. Als hij over mijn wang strijkt hou ik zijn hand vast. Ik veeg met de andere hand mijn lip af en ik zuchtte. 'Iedere demon zal me verafschuwen. Niemand zal het weg willen laten halen om ons zo te straffen. Snao je dat dan niet?' Zeg ik en de tranen welken weer in me op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Jake zet er echt vaart achter. Ik kijk naar hem. 'Het maakt mij niet uit, zeg jij het maar.' en ik kijk dan even uit het raam. Ik ga weer een demon worden. Het vliegen heb ik wel gemist.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik schud mijn hoofd, 'Nee, dat snap ik inderdaad niet,' zeg ik dan. En ik kijk haar aan. Ze heeft mijn hand vast. 'Want zo zijn engelen niet. Engelen zouden ons wel straffen, maar niet het kind geboren laten worden.' ik kijk weg van haar. Er zijn heus wel engelen die het weg willen halen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik twijfel. 'Ik wilde dat nu doen in mijn kamer maar ik wil niet overhaast te werk gaan als het te vlug voor je is. Moet je je mentaal voorbereiden of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik kan ons gewoon in de kamer laten verschijnen." glimlachte ik. "Dus je kan zo lang blijven als je wilt, maar misschien gaan we inderdaad het best terug. Het mag niet te veel opvallen dat we weg geraken, maar nooit terug komen..."
    Met zoveel demonen en engelen op 1 plek wonen, bleef een risico.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en pak zijn hand vast om hem mee het water uit te kunnen trekken. Mijn kleedje ligt nog in huis en mijn schoenen nog op het strand bij het andere meertje. 'O god. Mijn achternaam word Crawford.' mompel ik plots. Ja ik ben blijkbaar heel traag van begrip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Het is zover. 'Sommige dingen kunnen gewoon niet mentaal voorbereid worden,' mompel ik. En ik sta dan op en steek mijn hand naar hem uit. Het is zover, denk ik weer. De tweede keer dat ik mijn mensenleven op geef voor een jongen. Hopelijk heb ik er dit keer minder spijt van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik zei verder niets en terwijl een enkele traan over mijn wang glijd skik ik. 'Ik wou dat ik wakker werd en dat dit allemaal een nachtmerrie was..'
    Ik zuchtte terwijl ik ruw over mijn gezicht wreef. 'Hoe kon dit gebeuren?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ik pak haar hand vast en loop rustig met haar naar mijn kamer. Ik pak een fles water daar en denk even na. 'Misschien moeten we het koken?' mijmer ik luidop en giet het water in 2 tassen. ik zet die op de verwarming en zet het op de hoogste stand. Ik lach zachtjes. Nieuwste manier om water te koken. Na een minuut of 5 kookt het echt en zet ik de verwarming op minder en giet er de kruiden in. Ik geef haar één van de tassen. 'Klaar?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast en we lopen gewoon rustig naar zijn kamer. Ik wacht gewoon af op wat Jake doet en uiteindelijk krijg ik een beker van hem aangereikt met de kruiden erin. Ik kijk er even naar. 'Is het niet nog te heet?' vraag ik dan aan hem. 'Nu we mens zijn kunnen we daar slechter tegen,' zeg ik. Het is zo, maar zo geef ik mezelf ook wat meer tijd. Al zijn het maar secondes. Misschien dat het toch mogelijk is je mentaal voor te bereiden. 'En wat nou als Alexi en Ax ineens binnen komen? Ik denk niet dat we in staat zijn om ook maar iets te zeggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik kijk weg van haar. Zij zegt haar emotie's hard op, ik houd ze in. Typisch meiden, altijd maar schreeuwen en afvragen waarom. Dat heeft toch geen zin. Het is nou eenmaal gebeurd. 'Ach ja, misschien dat we hier wel de geschiedenis boeken mee ingaan. Kunnen anderen er tenminste van leren.' en ik haal simpel mijn schouders op. Dan kijk ik opzij naar haar. 'kom op, er zullen heus wel eerder kinderen zijn voortgekomen uit een engel en demon.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Ik denk wel dat Axton door zal hebben wat er gebeurt en zo verstandig is om Alexi naar buiten te brengen.' zeg ik en kijk haar aan. 'Als je niet wil kan je ook nog terugkrabbelen hoor.' zeg ik lief en kus zachtjes haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Dat vind je toch niet erg, hoop ik?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik mijn vingers met de hare verstrengelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes beschaamt dat hij het gehoord had. 'Nee, het is me een eer.' zeg ik glimlachend en kus hem zachtjes op zijn lippen. Dan haal ik mijn lippen van de zijne en begin samen met hem terug te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Femke hoe heet je zus? Want ik ben naar de "zo man zo vrouw" 's aant kijken die we opgenomen hebben en wil weten wie het is xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'