• Hi, Ik zoek een leuk verhaal het liefst;
    Een bieber story maar mag ook onbekend.
    een afgelopen verhaal.

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nou er is nog niet veel gereageerd, haha. Je kunt wel even naar mijn story kijken? Het is een verhaal met onbekende personen en hij is nog niet afgelopen, maar je kunt er wel even mee vooruit en ik schrijf minstens een stukje per dag. Althans - dat probeer ik. ;)


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    het is geen afgelopen verhaal maar hij heeft alwel 40 hoofdstukjes dus je kan een tijdje vooruit..
    tis geen bieber helaas...
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    miss. is dit iets voor jou :)

    The Avengers ~ The Matrix of leadership ~



    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...

    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...

    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim...

    ~ compleet nieuw verhaal en vervolg op Avengers 1
    ~ begonnen op 30 september 2012
    ~ muziek van de film en van Marvel in het algemeen zal te horen zijn
    bij elk hoofdstukje
    ~ neem abo want ik waarschuw niet !
    ~ elke dag drie hoofdstukjes
    ~ nederlands maar kan soms engelse woorden bevatten of Italiaanse
    ~ opbouwende kritiek is altijd welkom


    link: http://www.quizlet.nl/stories/98596/the-avengers-2--matrix-of-leadership-/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore