• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ik zou met iedereen gaan reageren maar het moest blijkbaar alleen met Rose reageren)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knijp zachtjes in haar hand. 'Ik heb goed en slecht nieuws. Eerst een vraag. Wil je nog steeds terug demon worden?' vraag ik haar en kijk haar aan. Maar een paar uur pijn in plaats van 3 dagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij goed nieuws en slecht nieuws heeft. Ik kijk naar hem op en kijk hem aan. Hij vraagt of ik nog steeds terug demon wil worden. Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk het, ja,' zeg ik dan. Weet ik veel. Kan altijd handig zijn, of een hel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kate en mijn ouders hebben een manier gevonden waardoor we terug kunnen veranderen zonder 3 dagen pijn te lijden.' zeg ik. Dat is het goede nieuws. 'Het slechte nieuws is dat we toch pijn lijden maar maar een paar uur.' zeg ik haar en kijk haar aan voor haar reactie te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Meent hij dit? 'I-ik,' begin ik dan. 'Je sprak erover met Kate dat je een of andere thee gedronken had?' ik weet niet of ik het zou willen. 'Dan ben je door kruiden of een betovering terug verandert. Ik ben op onverklaarbare reden terug verandert. Alsof mijn lichaam kortsluiting heeft gemaakt.' ik kijk hem nog steeds aan. Misschien wel het moment waarop ik stopte met ademen. Misschien het moment waarop ik flauw viel in het bos... Ik denk toch het moment waarop ik stopte met ademen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Alsof ik hierop zit te wachten.' snauw ik hem toe en krul mezelf op. Ik beet op mijn lip, dit bedoelde ik eigenlijk niet. Het was niet eens mijn bedoeling, maar mijn emoties waren door de war. Eerlijk gezegd, ik wist niet wat ik ermee moest doen. 'Maar het is tegen mijn principes als ik je nu zou verlaten. Dus we moeten maar zien wat er van komt.' hoor ik hem dan zeggen en ik kijk hem aan. Mijn beet werd erger op mijn lip en er viel een spatje bloed vanaf. 'Ik ben bang.' mompelde ik en ik slikte mijn tranen weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Les we moeten het proberen, misschien werkt het echt en zo niet, dan voel je toch geen pijn.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze snauwt naar me, o geweldig, nu al zwangerschapshormonen of zit dat gewoon in har aard? Ze zegt dat ze bang is en ik kijk naar haar. 'Je hoeft niet bang te zijn Rachelle,' zeg ik dan zacht. 'En bijt je lip niet kapot, dat doet alleen maar pijn.' en ik strijk even met mijn hand langs haar wang. 'Er moet toch een manier zijn om het weg te laten halen?' vraag ik dan. En ik kijk naar haar. 'Er zijn vast wel engelen of demonen die dat doen voor wat geld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk Jake weer aan. Dus Jake wil wel verder met mij. De pijn. Die verschrikkelijke pijn. Ik was net weer gewend aan het mens-zijn. Is dat niet veel makkelijker. Je leeft gewoon en gaat uiteindelijk dood. Simpel zat. 'I-ik,' begin ik. En dan stop ik. Waarom zou ik weer demon willen zijn? Jake en ik. Er overkomen ons de laatste tijd alleen maar slechte dingen. Ik weet het gewoon niet. Ik kijk weg van Jake. 'Misschien dat we het maar moeten doen ja,' zeg ik dan. En ik weet niet waarom ik toestem. Ik heb namelijk meer de neiging om nee er tegen te zeggen. Nee tegen het demon zijn. Maar toch zeg ik ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en zorg dat ze me aankijkt. 'Je wilt het niet.' zeg ik zachtjes maar glimlach dan. 'Is niet erg, lieverd.' Ik strijk even over haar wang en kijk haar aan. 'Maar ik moet het doen, dat snap je toch wel he? Voor mijn ouders, voor Kate.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zorgt ervoor dat ik hem aan kijk. En hij is lief voor me. 'En ik wil het doen, voor jou,' zeg ik dan. 'Eigenlijk is die pijn weg te relativeren. Als je bedenkt dat ik eerst de hele tijd in gedachten had dat de pijn drie dagen zou duren.' en ik glimlach dan naar hem. Waarom ook niet? Zoals nu, gaat het gewoon goed tussen Jake en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok, ok, ik kan weer reageren xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {shit, waar staat die laatste reactie?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Wil je het nu innemen? Of later?' vraag ik haar en glimlach. Beter in mijn kamer zou ik denken. Ik denk niet dat Damon het anders gaat appreciëren.

    [Yeeeeeeeeeeeey xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach naar hem. Ik zou dat graag allemaal zien maar ja. Ik zucht en kijk hem dan aan. 'We moeten straks terug, denk ik, anders sluiten ze de poort.' Op één of andere manier is de school het te weten gekomen dat iedereen naar binnen en naar buiten sluipt en sluiten ze de poorten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'