• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Hoi, waar wouw je over praten?' vraag ik vervolgens maar gewoon direct, beter gewoon direct dan er omheen draaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Ergens door de gangen aan het lopen. Ze is nieuw xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Jaimes: Nick en Damon staan ergens in een gang.. Mischien wel heel toevallig ergens bij Leslie's kamer ofzo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik loop met een kleine glimlach Jake's kamer uit op weg naar mijn eigen kamer. De kamer is leeg, Damon of Lily zijn er niet, en ik loop naar mijn kast. Ik trek een shirtje met een kort broekje aan en kijk even in de spiegel. Goed genoeg. Ik borstel ook mijn haar en poets dan mijn tanden. Ik moet ook op zoek naar Damon nog. Misschien dat ik dat zo wel even doe.

    Luna Day
    Ik heb me omgekleed en loop dan mijn kamer uit. Ik ben vandaag lekker make-up loos. Ik loop door de gang en buk dan even om mijn veter te strikken van mijn sneaker.

    [Kan Jake Luna tegekomen? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    'Gisteren. ' zei ik droogjes en ging met mijn hand door mijn haar. Ik beet weer op mijn lip. 'Ik weet ehm..niet goed wat ik moet doen. Timo is terug. ' zei ik toen en beet op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Daat doe ik wel op de terugweg, nu dus :Y)]

    Leslie Day
    Ik loop mijn kamer weer uit, ik weet dat ik zei tegen Jake of hij naar mijn kamer kwam, maar ik ben toch al klaar. Kan ik net zo goed naar hem toe. Dan zie ik ineens Damon, maar ook Nick. Ik bijt op mijn lip en zet dan mijn pas voort naar hen toe. 'Hoi,' zeg ik dan. En ik kijk naar ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik loop de gang op op weg naar Leslie's kamer als ik haar haar veter zie strikken op de gang. 'Hi, ik dacht dat je aan je kamer ging wachten?' zeg ik verbaast en druk een kusje op haar lippen als ze weer rechtstaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Hoi' Andwoorde ik aangezien Nick het toch niet zou doen en hij liep zonder iets te zeggen weg, 'Hoe gaat het?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik sta weer recht en dan drukt er ineens een jongen een kusje op mijn lippen. Ik kijk naar hem. Hm, ziet er leuk uit. 'Bij mijn kamer?' vraag ik dan. Ik heb de jongen nog nooit gezien, ik heb dus ook niet met hem afgesproken. Wacht eens even. Ziet hij me voor Leslie aan? Interessant. Ik druk nu een langere kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nick die loopt weg zonder iets te zeggen. Ik kijk hem even na. 'Het gaat wel, geloof ik.' en ik kijk terug naar Damen. 'Heeft Nick je toevallig iets vertelt vn wat er is gebeurd?' vraag ik dan. 'Oja, en Nick zei dat ik aan jou moest vragen waarom Nick mij geholpen heeft om Jake te vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Xav loopt met een lolly in zijn mond door de gangen van de school. Hij wist niet echt wat te doen dus dwaalde wat rond. Toen Xav een gang in draaide zag hij een meisje lopen. Hij besloot een praatje te gaan maken. "Hi," zei hij vrolijk en keek naar het gezicht van het meisje. Ze leek veel ouder dan hem. Heel veel ouder. En ze was knap. Heel erg knap.


    kindness is never a burden.

    Damon
    'Hmm.. Nee, niet veel in iedergeval' Andwoord ik schouderophalend, 'Omdat ik hem gedwongen had dat te doen' Andwoorde ik simpelweg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach en pak vertrengel onze handen. 'Wat wil je doen Les, zwemmen aan het meer?' vraag ik haar glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Engerd ik eet nu ook een lollie XD)

    Rosali Chevonez

    Als iemand me ineens begroet kijk ik op. Het was een jongen en ik vermoedde een mens. 'Hey. ' zei ik toen simpel. Hij lleek wel rond mijn leeftijd, maar schijn bedriegt heel vaak.
    Ik keek hen met mijn ijsblauwe ogen onderzoekend aan. Hij had een lollie in zijn mond wat hem een kinderlijke look gaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik kijk ongelovig naar hem. 'Heb je hem daartoe gedwongen?' vraag ik dan aan hem. 'Hoezo?' ik kijk om me heen en zie dan Jake ineens zoenen met een meisje. En dan hand in hand staan ermee. 'W-wat?' vraag ik dan verward.

    Luna Day
    Nu is het al helemaal duidelijk. Dus dit is het vriendje van mijn tweelingzus. 'Hm, nee, ik heb niet zo'n zin om te zwemmen,' zeg ik dan. 'Ik heb meer zin in jou.' leuk, een spelletje. Ik snap niet waarom Les, als demon, iets heeft met een mens. Geen idee hoe hij heet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.