• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Ghehe, dus ik ga ff een dingetje voor Rose schrijven. Moest ik nog met Rae of Amare reageren?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik moet nog reageren met John, maar ik moest net op dat moment eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Tevreden ging Vans tegenover de nieuwe docent zitten. Ze glimlachte en opende het blikje cola. "Tips? Waarvoor?" vroeg ze. "Oh. De school." Ze dacht even na. "Laat je niet doen door andere leerkrachten of leerlingen, door geintjes testen ze je enkel maar." Ze dacht na of er verder nog tips waren maar haalde toen haar schouders op,"Dat was het." Hongerig nam Vans een hap van haar broodje.


    kindness is never a burden.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik slikte en wreef mijn tranen uit mijn gezicht terwijl ik wezenloos opstond. Ik beet op mijn lip en glimlachte als dank naar de vrouw schoolUster maar keek naar Jonathan. Ik was niet van mujn duizeligheid af, maar dat boeide me nu niet.


    Jonathan Fields
    Ze wrijft haar tranen weg en ze glimlacht even naar de vrouw en kijkt dan naar mij. Ik sla een arm om haar middel ter ondersteuning. Dit moet een hele klap voor haar zijn. Ik neem haar mee terug naar onze kamer en laat haar dan zitten op ons bed. 'Wat nu?' mompel ik dan. Als iemand erachter komt zijn we ten doden opgeschreven. Niet echt natuurlijk, ze zullen ons willen laten leiden ofzo. Dood zijn zou dan alleen maar prettig zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel Gaisford
    Ik glimlach en denk even na terwijl ik wat naar achteren leun. 'Ik denk dat ik mijn lessen ga geven op basis van muziek en films. Lady Gaga, Ed sheeran, Rihanna, The Script...' zeg ik mijmerend en kijk haar dan weer glimlachend aan. 'Ik wed dat jij een spijbelaartje bent.' Ik was dat ook en toch... toch ben ik nu zelf leerkracht


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Hij vertelde over hoe hij zijn lessen ging geven en dat idee stond Vans wel aan. "Ik wed dat jij een spijbelaartje bent." zei hij en Vans trok haar wenkbrauw op. "Oh ja? Hoe dan?" ze keek hem uitdagend aan en leunde belangstellend naar voren.


    kindness is never a burden.

    Rosali Chevonez.

    Ik lachte. 'Ik ben Frans dus ja. ' zei ik toen met een klein grijnsje. Ik bedankte hem alvast voor de rondleiding en toen hij het over een verboden sectie had grujnsde ik. 'Laat me die maar zien. ' zei ik toen terwijl ik mijn telefoon in mijn zak deed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samuel Gaisford
    'Gewoon, ik zie jouw niet echt achter een bank zitten en ik heb zelf vaak gespijbeld.' grinnik ik en drink nog wat. Ik zucht 'De directeur is een asshole.' mompel ik en vergeet even dat ik het tegen een leerling heb en ik een leraar ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xav.
    "Hmm." zei Xav en glimlachte. "Frans, interessant." Ze grijnsde toen Xav over de verboden sectie begon. "Laat me die maar zien." zei ze en stak haar telefoon in haar zak. Xav tuitte zijn lippen, wat wel makkelijk ging met die lolly tussen zijn lippen. "Sorry, ik mag niet. Ik mag je geen verkeerde dingen leren." zei hij. "Daar ben je nog..." Xav zocht naar het juiste woord. "Nieuw voor." Hij grinnikte,"De lokalen dan maar?"


    kindness is never a burden.

    Vans.
    Teleurgesteld door zijn antwoord ging Vans terug achteruit zitten en nam nog een hap van haar broodje. Ze had en interessanter antwoord verwacht. "De directeur is een asshole." zei Samuel en Vans trok -alweer- een wenkbrauw op. "Hoor je dat wel te zeggen, ik bedoel, hij is wel je baas." zei Vanessa fronsend. "En waarom dan wel?"


    kindness is never a burden.

    Rachelle Lemmons.

    Als ik op het bed zit laat ik alles tot me doordringen. Als Ray en alle andere demonen gaan het nu zeker op me gemunt hebben. Ik slik. 'Ik weet niet wat nu. ' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik kon wel heel de dag door huilen. 'Wat gaan wíj doen..?' Vroeg ik en ik beet op mijn lip. Ik wou duidelijkheid hebben. Als hij me nu in de steek zou gaan laten wist ik wel genoeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Samuel Gaisford
    'Ooit al eens met hem gepraat?' vraag ik en trek een wenkbrauw op. 'Gewoon niet doen. Hij luistert niet eens en wil alleen maar zijn manier zien.' Ik zucht en kijk haar aan. Ik denk dat ik maar moet gaan shoppen want de directeur staat erop dat ik hemden draag. Tof. 'En ik moet saaie hemden van hem dragen.' voeg ik er gefrustreerd aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosali Chevonez.

    Ik keek hen verbaasd aan. 'Zeker dat ik nieuw ben? Of ligt het aan iets anders?' Vroeg ik toen en deed grijnzend een stapje naar voren. Hij was een stukje groter dan mij en door mijn hakken hielp het wel iets.
    'Kom op vertel het me maar..'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vans.
    "Ooit al eens met hem gepraat?" het klonk als een retorische vraag maar Vans voelde zich verplicht te antwoordden. "Ja, eigenlijk wel. Al vaak zelfs. Ik sta aan het hoofd van de leerlingenraad en de feestcommissie." Ze keek hem even zuur aan. De directeur was dan niet haar beste vriend maar de meeste voorstellen die Vans deed vond hij oké. En hij vond haar Herfstbal project ook mooi. Ze vond het niet correct dat Samuel hem een 'asshole' genoemd had. "En ik moet saaie hemden van hem dragen." voegde hij daar even later aan toe. Vans haalde haar schouders op. "Hemden kunnen ook sexy zijn." zei ze zonder blikken of blozen. "Koop een donkerblauw hemd, een een das in het zwart die je los om je nek draagt en een versleten jeans. Stijlvol en perfect voor een leerkracht." zei ze en nam een slokje van het blikje Coca Cola Light.


    kindness is never a burden.

    [Hallelujah, ik heb even een samenvatting gegeven in het rollentopic XD teringjantjes, die is lang :') vooral over Jake en Les XD daar is echt veel tussen gebeurd al.

    En is het goed als ik Luna naar Jake toe stuur? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.