• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk haar nu verwart aan. Waarom zegt Les dit plots?
    Ze wilde het juist rustiger aandoen, dat zei ze toch?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik slikte en wreef mijn tranen uit mijn gezicht terwijl ik wezenloos opstond. Ik beet op mijn lip en glimlachte als dank naar de vrouw schoolUster maar keek naar Jonathan. Ik was niet van mujn duizeligheid af, maar dat boeide me nu niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon
    'Wie is dat?' Vraag ik aan Leslie als ik Jake ook zie staan, 'Ze lijkt in iedergeval op jouw' voeg ik er nietbegrijpend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet even stofzuigen -.- brb ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij kijkt me verwart aan. 'Wat is er?' vraag ik dan onschuldig en met een glimlach. 'Mag ik niet naar mijn vriendje verlangen?' en ik druk weer een kus op zijn lippen. Ik houd van spelletjes. Wat een sukkel is het. Hij ziet niet eens het verschil tussen Les en mij. Oke, er zijn niet veel verschillen. Qua uiterlijk is alleen bij mij een klein, amper zichtbaar, litteken bij mijn rechteroog. En er zijn ook wel andere dingetjes, maar dat zie je niet zo 1, 2, 3. Ook onze stem is iets anders, niet veel.

    Leslie Day
    Damon zegt dat ze op me lijkt. En dan pas kijk ik beter. 'Nee, nee nee, dit kan niet,' mompel ik verward. Is dat? Nee. Nee dat kan gewoon niet. Ik zet een paar stappen dichterbij. Ze geeft hem nog een kus 'Jake?' vraag ik dan. En ik kijk verdrietig naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Ik ben de grote boze pedofiel. Héhéhéhéhé (duivel). I see you...|
    Xav.
    "Hey," zei ze eenvoudig. Xav grinnikte, ze leek hem niet meteen het sociale typetje. "Ik gok dat je nieuw bent." zei Xav met een glimlach. "Am I wrong?" Hij zette de beanie die wat scheef afzakte op zijn hoofd terug recht en wachtte op het antwoord van het meisje. "Ik ben Xavier Jonathan Devinson, tussen twee haakjes maar je mag me Xav noemen zoals iedereen."

    |Ik ben dus wel geen pedofiel, voor alle duidelijkheid. -.- |


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Ja maar...' 'Jake?' hoor ik en ik draai me opzij. 'Les? Hoe kan dit?! Ik dacht dat jij... zij...' ik kijk verwart van het meisje die ik net zoende naar Les(?) en weer terug. 'Ok wie is Les en wie is de andere? En waarom lijken jullie op elkaar?' zeg ik en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even opzij naar Damon. 'Ik ken dat meisje. Dat meisje is Luna,' mompel ik tegen hem. En dan loop ik naar Jake toe terwijl ik Damon meetrek. 'Waarom wij zo op elkaar lijken?' herhaal ik dan. Ik kijk naar het meisje. Luna. 'Hoi zus,' zegt Luna dan. En ik kijk haar aan. Hoe kan dit? Dit is onmogelijk. Ze is al jaren dood. Dat hoort zo te zijn tenminste.

    Luna Day
    Ik hoor Leslie's stem ineens. Ik kijk opzij en grijns dan. De jongen, die Jake blijkt te heten, is in de war. 'Hoi zus,' zeg ik dan wanneer Les bij ons is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wow wow wow. Je hebt een zus, een tweelingzus dan nog? Ik dacht dat je zei dat je geen familie meer had.' zeg ik tegen Les verwart en draai me dan naar Luna 'En kon jij me niet even zeggen dat je Les niet was?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    'Nee kijk, nu klinkt alles weer logisch' Mompelde ik sarcastisch en kijk van het meisje dat Luna blijkt te heten naar Leslie en merk in iedergeval dat hun stemmen net iets anders zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Luna is verandert. Niet qua uiterlijk, qua gedrag. 'Ja, ja dat klopt. Ik hoor ook geen familie meer te hebben,' mompel ik dan. Luna kijkt me aan. 'En jij hoort niet meer te leven,' zegt ze dan. 'Hetzelfde kan ik over jou zeggen,' kaats ik terug. Jake draait zich naar Luna. 'Jake, hoe kon je?' vraag ik dan aan hem. Dit maakt me verdrietig. Hij heeft met mijn tweelingzus gezoend zonder het door te hebben dat ik het niet was. Hij had helemaal niets door.

    Luna Day
    Ik moet lachen. Dit is vermakelijk. En zo te ruiken is Leslie een mens. En ik snap niet hoe dat kan. Ze was een demon. Anders had ze helemaal niet nu nog kunnen leven. Les is overstuur, goh, het zal eens niet zo zijn. Ik ben niet meer als vroeger. Ik ben verandert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'En nu heb ik het weer gedaan.' mompel ik in mezelf en sla mijn handen even voor mijn gezicht. 'Vind je het raar Les, ik wist niet eens dat je een zus had, anders had ik wel opgelet en ik ben moe en verdomme een mens nu.' zeg ik iets gefrustreerd. 'Verwacht je dan dat ik alles kan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Drama all over the place eb haha u crazy little XD)

    Rosali Chevonez.

    Ik grijnsde kort. 'I Am. ' ik keek hem even schuins aan. Hij was wel leuk. Hij had een beanie op en dat gaf hem misschien dat oudere uiterlijk. 'Rosali Chévonez. ' zei ik toen met een grijns en stak mijn hand uit. 'Kan je me een soort rondleiding geven ik ehm ben dus totaal wegwijs.

    ( Moet eten xx)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Vindt hij nu dat ik onredelijk doe? 'Ja sorry hoor,' mompel ik, ook gefrustreerd. 'ik had ook niet verwacht dat ik nog een zus had.' ik kijk naar Luna. Waarom heeft ze niet gelijk tegen Jake gezegd dat ze Luna is, en niet Leslie.

    Luna Day
    'Surprise,' zeg ik glimlachend als ze zegt dat ze het ook niet verwacht had. Volgens mij krijgen die twee ruzie. En hij weet dus van demonen af. Misschien dat hij ook wel een demon is geweest. Want Les ik ook nu mens. Misschien is ze wel hetzelfde overkomen. 'En ja, ze verwacht veel van je,' help ik de ruzie een handje. 'zo is ze altijd al geweest.' ik zie Leslie ongeloofwaardig naar me kijken. En het klopt ook, ik lieg. Maar dat weet Jake niet.

    [Ik moet eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en laat Luna's hand los. 'Oke ik snap hier geen bal van.' mompel ik. 'Ik ga eten, ik moet denken.' zeg ik en loop hoofdschuddend weg. Ik loop zuchtend naar de kantine en pak een broodje maar eet niet. Wat is er in hemelsnaam aan de hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'