• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed Jaimes]

    Samuel
    Ik lach 'Zin om mee te gaan shoppen?' vraag ik haar grinnikend. Zo te horen heeft ze veel meer smaak dan ik. Normaal draag ik nooit hemden en dassen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik loop vrolijk het gebouw door terwijl ik alles goed in me opneem, altijd handig om je omgeving te kennen. De sfeer hier op school is goed, te goed. Daar moet ik maar wat verandering in gaan brengen. Maar eerst nog even mezelf rustig houden. Hoewel ik een goede binnenkomer heb gemaakt door met het vriendje van mijn tweelingzus te zoenen. Ik heb me weer omgekleed. Ik loop richting de kantine en zie dan weer dat vriendje, Jake. Ik pak wat eten en ga er dan bij zitten. 'Hee Jake,' zeg ik dan. Zal hij doorhebben dat ik Luna ben?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Vanessa grinnikte,"Graag."

    |Puh. (puh)|


    kindness is never a burden.

    Jake
    'Hi...' Ik kijk haar even beter aan. 'Luna.' stel ik dan vast. Ik drink nog wat en kijk naar mijn onaangeraakt broodje. 'Jake.' zegt Kate plots naast me. Ik kijk op. 'We hebben een tegenmiddel voor de kruiden.' zegt ze en heeft me een zakje. 'Je zal er een uur of 2 pijn van hebben maar dan ben je weer terug.' Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes. 'Thanks Kate.' mompel ik en steek het zakje weg. Ze verdwijnt weer. 'Mijn nicht.' verklaar ik tegen Luna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik lach en eet de rest op. 'Kom maar op dan.' glimlach ik en sta op. Ik trek Vanessa recht en leid haar naar buiten. Ik breng haar naar mijn auto en houd de deur voor haar open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Wat? Nu meteen?" vroeg Vans gedesoriënteerd en kon nog net haar broodje en rugzak grijpen voor ze werd meegetrokken naar buiten. Toen Samuel de deur voor haar openhield nam Vans rustig de tijd haar broodje weg te steken in haar zak en keek Samuel toen droog aan. "Hoe weet ik zeker dat jij geen enge pedofiel bent die ervan houd meisjes zoals ik te charmeren en dan te verkrachten?"

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:07 ]


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Dan verlies ik mijn baan en beland in de bak dus nee dank je.' zeg ik grinnikend en start de auto. 'Ben je altijd zo argwanend?' Ik lach even en concentreer me dan op de baan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dinner. (:


    kindness is never a burden.

    ( wie is the hell is kate nou? Jakes onzichtbare vriendje?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kate is Jake's nicht. *droog*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij heeft door dat ik Luna ben. Zo zo, hij leert het snel. Waarschijnlijk omdat ik gewoon normaal doe, en Leslie als een debiel. Ze maakte echt een probleem om niets. Gewoon wat onschuldig zoenen, no big deal. 'Ik snap niet hoe je het uit kan houden met Leslie,' zeg ik dan zuchtend. Ik negeer gewoon heel die Kate, die zijn nicht schijnt te zijn. Ze is ook al snel weer verdwenen. 'Ze maakt van niets een probleem.' Ja, ik mag Leslie niet meer zo. Ze is overdreven, en maakt dus van niets een probleem. 'Alsof jij er iets aan kan doen dat je mij voor Leslie aanziet. Wat ik best kan begrijpen. Maar we zijn toch wel wat verschillend.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Oh...*krekeltje*..OOOOHH. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    'Zo te horen, mag je je zusje niet.' merk ik op en drink nog wat. 'En Les heeft haar goede kanten. Ze is alleen iets snel jaloers maar dat ben ik ook.' zeg ik simpel en kijk haar aan. 'Waarom mag je haar niet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij zegt dat Les ook haar goede kanten heeft, maar dat ze iets te snel jaloers is. 'Kom op zeg, ik neem aan dat je demon was? Demonen doen dat soort dingen nou eenmaal, zoenen met anderen. En dat zou zij toch moeten weten, ze was zelf ook demon.' en ik haal mijn schouders op. 'En waarom ik haar niet mag? Dat is zacht uigedrukt. Ik mag haar niet omdat ze problemen van niets maakt en schijnheilig is.' en ik eet wat van mijn broodje. Ik kijk Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Zo is ze niet. Ze is zacht en lief.' mompel ik zachtjes en gooi mijn broodje in één boog in de vuilnisbak. Ik kan niet geloven dat Leslie zo is, ik kan het gewoon niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'