• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heb jullie ook gemist hoor xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan gewoon niet meer tegen de pijn. En ik hoor Nick en Jake praten, maar het dringt niet echt tot me door. Ik jammer en huil en schreeuw en gil. 'vermoord me, vermoord me, vermoord me,' jammer ik. Ik heb mezelf niet in de hand. Ik weet niet meer wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik glimlach en ga vooraan zitten op de grond. Ik sla mijn armen om mijn knieën en kijk naar het eiland. Ik zal het missen volgens mij. Raar eigenlijk omdat we er maar een paar uren geweest zijn.

    Axton
    Ik glimlachte en ging achter haar zitten, zodat ze tussen mijn benen zat en tegen me aan kon leunen.
    Het jacht keerde langzaam terug richting het andere strandje, terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg.
    "Deze dag zal ik niet snel vergeten." De dag dat mijn moeder stierf en de dag dat ik mijn grootste liefde gevraagd heb te trouwen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    nvm xs

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nee Les we doden je niet.' zeg ik zachtjes 'Alles komt goed, de pijn gaat over net als bij mij.' en ik wrijf kalmerend over haar rug.

    Alexi
    'Ik ook niet.' glimlach ik en kijk naar het eilandje die uit het zicht verdwijnt. Terug naar school, en morgen... mijn ouders. Fuck.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Blijkbaar kan dat ook door inname van een bepaalde soort kruiden in plaats van bloed en dat duurt maar een paar uur.' zeg ik en kijk naar Leslie.


    Nick
    Ik gaf geen andwoord meer op Jake toen Leslie plots 'Vermoord me, vermoord me, vermoord me' begon te smeken en ik denk niet dat Jake en ik dat vanplan waren. En zoals ik al dacht werd mijn gedachten al snel beaamd door Jake.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle Lemmons.

    Ik keek hem aan. Hij had gelijk. Hij had verdomd gelijk. Toch bleef ik eigenwijs en koppig. 'Ik probeer normaal te doen. Maar wat wik je nou. ' zuchtte ik en. 'Die verwachting van jou kan je wefstrepen, ik verwacht niks van je. ' beet ik nog toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik word ineens helemaal slap, en de pijn trekt weg. Eindelijk. Het is voorbij. Zou het geholpen hebben? Ik weet het niet. Ik voel me krachtiger, en tegelijk uitgeput. Maar dan open ik mijn ogen. Beter zicht. En ik krijg dan mijn kracht terug en maak me los uit Jake's armen en sta dan op. Ja, ik blijf staan. 'een momentje alsjeblieft,' zeg ik dan. En ik loop de badkamer in. Ik kijk mezelf aan. O great. Ik veeg mijn tranen weg en gooi wat water in mijn gezicht. Ik maak die weer droog en loop dan terug de slaapkamer in. Ik kijk van Jake naar Nick. 'bedankt dat jullie me niet vermoord hebben,' zeg ik met een schaapachtig lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik blijf voor me uit kijken met mijn armen om haar heen en even geniet ik gewoon van de stilte.
    Van de zilte zeelucht, van het kleine windje dat door mijn haren speelde, van de golven die tegen de boeg sloegen en het lichte deinen van het jacht en vooral van Alexi in mijn armen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik glimlach flauwtjes terug en kijk haar dan aan. 'Hoe voel je je?' vraag ik zachtjes en blijf haar observerend aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zie dat we bijna terug zijn en sta op. 'Kom we moeten of zwemmend of met het motorbootje terug gaan.' lach ik vrolijk. 'Aan jouw de leuke keuze.' Ik kijk hem vrolijk aan en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt hoe ik me voel en ik zie zijn onderzoekende blik. Ik kijk heel even naar Nick en dan terug naar Jake. 'Het gaat wel oké,' zeg ik dan. En ik glimlach naar beiden. 'Het is gelukt.' En ik haal een hand door mijn haar. Wat doet Nick hier?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ja, sorry Jaimes was een flut post xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake Sadler
    Ik glimlach nu wat oprechter en sta op. Ik ga door mijn haar en kijk haar aan. Nu hebben we misschien toch nog een toekomst.

    TOPIC 46

    46464646464646464646464646464646464646464646464646464646464646464646464646464646


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze niks van me verwacht. Ik maak een pff-geluidje. 'geloof je het zelf?' Zeg ik dan. Ik heb een wenkbrauw opgetrokken. 'En wat ik wil? Dat je niet zo verdomd koppig doet en je emotie's leert beheersen.' Ja, dat is gemeen. Maar ach, ze doet ook niet aardig tegen mij. 'en als je toch niets van me verwacht, ga dan lekker terug naar de kamer en laat me met rust.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.