• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zucht 'Ze was daarnet in de kantine en zei dat... dat je Nick van haar hebt afgepakt. Ze heeft niet echt zijn naam gezegd maar ik denk dat het hem is en nog andere dingen.' Ik zucht en pak voorzichtig haar hand vast. 'Ik geloof niet wat ze gezegd heeft Les, alleen misschien dat van Nick maar de rest niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Gij kunt direct zo overdrijven, hé zusje. XD|
    Vans
    Vanessa glimlachte en stapte uit,"Dank u meneer," zei ze. Ze zei meneer omdat hij nog steeds haar docent was maar ze voelde het niet meer. Maar ze zei ook meneer omdat hij haar mevrouw had genoemd. Vans keek om haar heen. Ze herkende dit. "Hier om de hoek is een winkelcentrum." Vans nam Samuel's hand vast en trok hem mee het hoekje om, het winkelcentrum binnen.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Wat heeft ze gedaan?! En nog meer dingen. En hij gelooft haar niet behalve dat over Nick. Ik kom half overeind en zit nu en kijk hem aan. Hij heeft mijn hand vastgepakt. 'Ik heb Nick afgepakt?' zeg ik ongelovig. 'Nick en ik zijn gewoon verliefd geworden op elkaar. Meer niet.' en ik kijk hem aan. Hoe bedoelt hij dat ik hem van haar heb afgepakt. Ik wil mijn hand terug trekken. Maar ik doe het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol drama en overdrijven is leuk xd daar leven we voor he sista xd]

    Samuel
    Ik laat haar me meetrekken en kijk om me heen. 'Welke winkel Vanessa?' vraag ik haar. Ik weet niet waar ik dassen moet vinden... Geen flauw idee, mooie leraar ben ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik bedoel dat zij misschien verliefd op hem was en jij dan op hem werd en ... uh, zij zei afpakken, natuurlijk is het anders voor jouw. Dat is gewoon zo.' Jep ik weet het mooi te zeggen... dus niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ik ga nu met ieeereen )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [He? Wat ieren? xD]

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan met een frons. 'Zij die verliefd was op Nick? Nou, het was in iedergeval niet wederzijds dan voor haar,' zeg ik. Ik ben bot. En dat is allemaal de schuld van Luna. 'Sorry, ik moet niet zo doen tegen jou.' ik heb helemaal nooit geweten dat ze verliefd op hem was. Daar heeft ze nooit iets over gezegd of ook maar iets van laten weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan. 'Roep maar tegen me zoveel je wilt als je je daardoor beter voelt.' zeg ik glimlachend. 'Ik vind het niet erg, denk ik.' Ik knijp zachtjes in haar hand en blijf die vasthouden. Ik zucht 'Ze probeerde me jouw te laten haten of zo. Door me te laten voelen dat ik je totaal niet ken en...' Ik schud mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knijpt zachtjes in mijn hand en blijft die vasthouden. Ik kijk hem aan. 'Nee, ik ga niet lelijke dingen tegen je zeggen, daar heb ik geen reden toe.' je gelooft alleen maar mijn tweelingzusje zowat en twijfelt aan mij en denkt dat ik in staat ben om een vriendje van iemand anders af te pakken. Voor de rest is het prima hoor. 'En, ken je me totaal niet?' vraag ik dan aan hem. En ik kijk hem aan. 'Nu ben ik namelijk wel benieuwd wat ze over me gezegd heeft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Inderdaad, sis. XD|
    Vans.
    Vans zuchtte en mompelde,"Hopeloos." Waarna ze naar een plan van het winkelcentrum liep en alle herenwinkels bekeek. Ze mijmerde nu en dan een winkel luidop en reageerde op niks meer dat om haar heen gebeurde. "De Jack & Jones kunnen wat hemden opleveren, en in de H&M of de C&A kunnen we dassen vinden." Ze keek even achterom om Samuel's jeans te bekijken en vroeg toen,"Waar komt die jeans vandaan?"

    |Ik ga naar 'Zo man, zo vrouw kijken' Bye-a. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Jake
    'Ze heeft ongeveer gezegd dat je op aandacht belust bent en zo.' zeg ik zachtjes 'En Les ik ken je wel, dat hoop ik toch na wat we allemaal tegengekomen hebben.' zeg ik met een flauwe glimlach 'En je bent niet aandachtsbelust. Ik geloof haar niet, ik ken haar niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosali Chevonez.

    Ik grijnsde. Ik mocht hem wel. Ik keek hem. 'Hmm.' Zeg ik dan en loop zijn kant op. 'Maar vertrl me maar verder. ' zeg ik met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( ahahah ik bedoelde iedereen XD)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Dan snap ik je alsnog niet, wat ga je met iedereen? :Y)]

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar beneden. Ze heeft me gewoon zwart gemaakt bij hem. 'Ik ken haar ook niet, niet meer,' zeg ik dan. Ondanks dat we sprekend op elkaar lijken, als twee druppels water, hebben we niet die band die veel andere tweelingen wel hebben. Dat je weet wat je van elkaar denkt, of aanvoelt als er wat mis is met die ander. Die band hebben wij gewoon niet. Die is er nu niet, en die is er nooit geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knijp zachtjes in haar hand. 'Ik heb goed en slecht nieuws. Eerst een vraag. Wil je nog steeds terug demon worden?' vraag ik haar en kijk haar aan. Maar een paar uur pijn in plaats van 3 dagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'