• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {:3 Dat ging snel}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon
    Verveeld loop ik de school rond, om vervolgens Nick in een lege gang tegen te komen, ik zucht om vervolgens naar hem toe te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik slik en kijk weg. 'Ze beschouwt dit als verraad. Bloedverraad.' zeg ik zachtjes en ga zitten. Ik zucht en sta dan weer op. 'Ik ga me eerst omkleden en gaan we dan eten? Heb honger?' zeg ik nu met een klein glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( Tralala Ellie wil je reageren met Nathan and Jaimess u wanna reageren with John. Me is kinda of bored en ik heb geen moer te doen xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Amare Eastwood.

    "Valt wel mee, mijn zus is er erger aan toe." zei hij zonder vele details. Timo glimlachte flauw naar me,"Dat hoor ik wel vaker," mompelde hij zachtjes en zei toen,"Bedankt, Amaar. Voor die knuffel." Ik glimlachte. "Ik laat je nu wel alleen." zei ik en gaf hem nog een knuffel om vervolgens mijn schoenen te pakken en liep weer naar de plek waar het gisteren gebeurde. Ik slikte en liep naar de coulissen toe en wachtte op Nathan.


    Nathan
    Ik loop richting de coulissen en zie daar Amare wachten, het fijt dat ik een engel was hielp op dit moment best wel aangezien ik niet snel dronken word en ik me dus wel alles kan herinneren van gister. En voorzover ik weet is er niet veel meer gebeurt dan één kus.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake en bijt op mijn lip. 'Jij hebt niets misdaan,' zeg ik dan. 'En ik ben het voorbeeld dat het onverkombaar is.' ik kijk hem nog steeds aan. 'Hm, ja hoor is goed. Ik ga ook wat anders aantrekken. Goed als ik je zo bij mijn kamer zie?' en ik druk een kus op zijn lippen.


    [Operatie kus het verkeerde meisje gaat van start.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Yeey! Niks meer dan 1 kus. Nu is Timo blij. XD|


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [oeps xd lol I killed Sirius Black xd]


    |NOBODY KILLS SIRIUS! I'M GONNA KILL YOU!|


    kindness is never a burden.

    ( Hahaha xd)

    Amare Eastwood.

    Ik zucht en bijt op mijn lip als ik Nathan zien. 'Hey.' Zeg ik dan en zucht. Ik wist niet veel wat ik moest zeggen aangezien ik me afvroeg waarom hij de kus toeliet als ik aangeschoten was en hij niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Alles wat John zegt gaat langs me heen en ik laat het staafje vallen terwijl ik in tranen uitbarst en mijn handen naar mijn gezicht breng.
    Dit mocht niet gebeuren. Het was ten strengste verboden om met een engel een kind te krijgen. Ik was een schande en ik zou de komende tijd alleen maar problemen erbij krijgen.
    Het probleem was, dat als ik een abortus zou gaan plegen ze dat niet toe zouden laten. Ten eerste omdat ze dan zo erachter kwam dat ik een demon was en het kind in mijn buik niet menselijk was én ten tweede omdat mijn ouders me zouden laten straffen. Ik slikte dit mocht niet gebeuren. Ik snikte zachtjes en was voor het eerst zo doorbroken dat ik geen woord meer kon uitbrengen.


    Jonathan Fields
    Ze barst in tranen uit en ze slaat haar handen voor haar gezicht. Ze snikt zachtjes en ik kniel bij haar neer, ik sla een arm om haar heen. 'Ssht,' zeg ik zachtjes. 'Laten we terug gaan naar de kamer. Dan praten we daar verder,' stel ik voor. We kunnen hier niet blijven om te praten met die schoolzuster erbij. We hebben hele grote problemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik en loop naar mijn koffer. Ik zoek een outfit en loop naar de badkamer, ik douch me snel en maak mijn wond schoon van de sterrenshot, het bloeden is wonder boven wonder gestopt misschien dankzij de kruidenthee ook. Ik doe mijn haar weer goed en kijk even in de spiegel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Iemand voor Vans, of Timo of Xav of Françioske?|


    kindness is never a burden.

    ( Rosali voor Xav?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Sure. (: Waar is ze?|


    kindness is never a burden.

    Rachelle Lemmons.

    Ik slikte en wreef mijn tranen uit mijn gezicht terwijl ik wezenloos opstond. Ik beet op mijn lip en glimlachte als dank naar de vrouw schoolUster maar keek naar Jonathan. Ik was niet van mujn duizeligheid af, maar dat boeide me nu niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.