Mosby schreef:
Weet je wat ik een beetje het probleem vind met Krull als admin? (En ik heb totaal niks tegen Krull en zou het eigenlijk niet echt een probleem mogen noemen.)
Maar we weten eigenlijk echt niet wie zij is, wij als in de gewone users die net echt 'aanpappen/zich in vriendenkringen bevinden' met mods. Ze is al (volgens wat ik lees) 4,5 jaar mod en ik kwam er onlangs nog maar achter wat haar naam is. Van andere mods weet je precies meer. Als er over Krull wordt gesproken is dat gewoon Krull. Natuurlijk heeft ze het recht op haar privacy, maar in principe weten wij niks over dit individu die zojuist een behoorlijke taak gekregen.
Daarnaast weet ik helemaal niet wat Krull zo erg onderscheidt van andere mods en waarom net zij die adminpromotie gekregen heeft. Voor zover ik kan zeggen, doet Krull evenveel als de andere mods. Natuurlijk heb ik geen toegang tot wat er achter de schermen gebeurt en heb ik daar het raden naar, maar als alle mods en andere users hier zeggen "wow dat verdient ze echt", vraag ik mij eigenlijk een beetje af waarom. Dit is totaal niet slecht bedoeld en ik wens Krull echt het beste met haar nieuwe positie en ik hoop dat 't haar goed lukt en zo, maar dit zijn zo dingies die ik mij afvraag.
Weet je dan zoveel over Rutger?
Nee.
Moet je over de privacy van Krull alles weten?
Nee.
Iedereen kiest zelf hoeveel hij of zij van zichzelf wil prijsgeven. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die een celeberynaam invullen omdat ze die leuker vinden. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die liegen over hun leeftijd of hun leeftijd niet willen prijsgeven. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die hun woonplaats niet willen vrijgeven. Vind je dat bij hen ook zo erg?
Het komt erop neer dat Krull al heel lang meedraait met Quizlet. Ze heeft enorm veel ervaring kunnen opbouwen. Daarbij is ze actief achter de schermen op het modforum. Daar bovenop is zij ook degene die altijd het dichtste bij Rutger heeft gestaan.
Ik vind het dan niet meer dan normaal dat hij voor Krull kiest.
Op Krull kan je bouwen en na zoveel tijd weet hij dat wel. ^^
[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:27 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury