• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Je hoeft niet je halve privéleven online te gooien om een goede admin te zijn, nu weten we niet hoe ze het zal doen, maar dat zal wel snel blijken!
    Veel succes ermee, gefeliciteerd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frodo schreef:
    Wat ik ook zo leuk vind is dat de rest van de mod's zo sportief zijn :) je zou er maar ééntje tussen hebben zitten die vindt dat ze meer recht heeft op die 'baan'.
    Het komt gewoon omdat we allemaal vinden dat deze baan precies bij Krull past. Krull is altijd al degene geweest die iedereen achter z'n broek aanzat op het gebied van veel/weinig online en veel/weinig doen. Ook is zij altijd degene die voorstelt om verkiezingen te houden. Deze functie past dus perfect bij haar.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het komt gewoon omdat we allemaal vinden dat deze baan precies bij Krull past. Krull is altijd al degene geweest die iedereen achter z'n broek aanzat op het gebied van veel/weinig online en veel/weinig doen. Ook is zij altijd degene die voorstelt om verkiezingen te houden. Deze functie past dus perfect bij haar.


    Zo, mensen die twijfelen over Krull, daar hebben jullie je antwoord. De mod's kennen haar al zo lang en als zij vinden dat deze functie perfect is voor haar... geloof er dan ook in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CyberLord schreef:
    (...)
    I would die for that spot (cat) Ik vind Informatica geweldig en mij zou het echt niks uit maken om tijd en moeite in Q te stoppen.


    Misschien mag je ooit een functie waar bij je alleen bezig mag met de informatica-dingetjes, zonder alle mod-taken. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Mosby schreef:
    Weet je wat ik een beetje het probleem vind met Krull als admin? (En ik heb totaal niks tegen Krull en zou het eigenlijk niet echt een probleem mogen noemen.)
    Maar we weten eigenlijk echt niet wie zij is, wij als in de gewone users die net echt 'aanpappen/zich in vriendenkringen bevinden' met mods. Ze is al (volgens wat ik lees) 4,5 jaar mod en ik kwam er onlangs nog maar achter wat haar naam is. Van andere mods weet je precies meer. Als er over Krull wordt gesproken is dat gewoon Krull. Natuurlijk heeft ze het recht op haar privacy, maar in principe weten wij niks over dit individu die zojuist een behoorlijke taak gekregen.
    Daarnaast weet ik helemaal niet wat Krull zo erg onderscheidt van andere mods en waarom net zij die adminpromotie gekregen heeft. Voor zover ik kan zeggen, doet Krull evenveel als de andere mods. Natuurlijk heb ik geen toegang tot wat er achter de schermen gebeurt en heb ik daar het raden naar, maar als alle mods en andere users hier zeggen "wow dat verdient ze echt", vraag ik mij eigenlijk een beetje af waarom. Dit is totaal niet slecht bedoeld en ik wens Krull echt het beste met haar nieuwe positie en ik hoop dat 't haar goed lukt en zo, maar dit zijn zo dingies die ik mij afvraag.


    Weet je dan zoveel over Rutger? :Y)
    Nee.
    Moet je over de privacy van Krull alles weten?
    Nee.

    Iedereen kiest zelf hoeveel hij of zij van zichzelf wil prijsgeven. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die een celeberynaam invullen omdat ze die leuker vinden. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die liegen over hun leeftijd of hun leeftijd niet willen prijsgeven. Er zijn genoeg mensen op Quizlet die hun woonplaats niet willen vrijgeven. Vind je dat bij hen ook zo erg?

    Het komt erop neer dat Krull al heel lang meedraait met Quizlet. Ze heeft enorm veel ervaring kunnen opbouwen. Daarbij is ze actief achter de schermen op het modforum. Daar bovenop is zij ook degene die altijd het dichtste bij Rutger heeft gestaan.

    Ik vind het dan niet meer dan normaal dat hij voor Krull kiest. =)
    Op Krull kan je bouwen en na zoveel tijd weet hij dat wel. ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:27 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat Armin probeert te zeggen is dat dit niet zomaar even is geleerd haha. Maar wel lief dat je dat denkt hoor :)

    Armin? Is dat nu een mengelmoes van Alwin en Admin?

    En wat een geruzie zeg...
    Ik ken nauwelijks mods, de enige die ik kende is onlangs gestopt met het zijn van een moderator.
    Maar ik neem aan dat Rutger weet wat hij doet en wie er geschikt voor is. Het maakt dan niet uit hoe goed wij haar wel niet kennen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Armin? Is dat nu een mengelmoes van Alwin en Admin?

    En wat een geruzie zeg...
    Ik ken nauwelijks mods, de enige die ik kende is onlangs gestopt met het zijn van een moderator.
    Maar ik neem aan dat Rutger weet wat hij doet en wie er geschikt voor is. Het maakt dan niet uit hoe goed wij haar wel niet kennen.
    Grapje. (cat)
    Ben niet zo goed met namen

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 sep 2012 - 20:32 ]


    Life is hard and then we die

    Mosby schreef:
    Weet je wat ik een beetje het probleem vind met Krull als admin? (En ik heb totaal niks tegen Krull en zou het eigenlijk niet echt een probleem mogen noemen.)
    Maar we weten eigenlijk echt niet wie zij is, wij als in de gewone users die net echt 'aanpappen/zich in vriendenkringen bevinden' met mods. Ze is al (volgens wat ik lees) 4,5 jaar mod en ik kwam er onlangs nog maar achter wat haar naam is. Van andere mods weet je precies meer. Als er over Krull wordt gesproken is dat gewoon Krull. Natuurlijk heeft ze het recht op haar privacy, maar in principe weten wij niks over dit individu die zojuist een behoorlijke taak gekregen.
    Daarnaast weet ik helemaal niet wat Krull zo erg onderscheidt van andere mods en waarom net zij die adminpromotie gekregen heeft. Voor zover ik kan zeggen, doet Krull evenveel als de andere mods. Natuurlijk heb ik geen toegang tot wat er achter de schermen gebeurt en heb ik daar het raden naar, maar als alle mods en andere users hier zeggen "wow dat verdient ze echt", vraag ik mij eigenlijk een beetje af waarom. Dit is totaal niet slecht bedoeld en ik wens Krull echt het beste met haar nieuwe positie en ik hoop dat 't haar goed lukt en zo, maar dit zijn zo dingies die ik mij afvraag.
    Ik vind dat je als crewlid niet per se dingen over jezelf moet vertellen. Als mod niet en als administrator ook niet. Dat is ook nooit een regel geweest [: Ik ben sowieso niet iemand die snel iets persoonlijks in een topic zet. Maar dat is voor ieder persoonlijk, dus ik keur dat voor andere ook niet af. Het is goed dat jij jou mening zegt, maar zo denk ik er over ^^ En dat mijn echte naam zo mysterieus is voor sommige, is weer een ander verhaal ;)

    Ik denk niet dat het dat is dat Mosby wilt zeggen. Ze mikt waarschijnlijk eerder op het feitje dat je Krull nooit ziet tijdens discussies tussen mods en users en dus nooit haar zegje doet of haar excuses aanbiedt. Ze is redelijk kort op dat vlak en daarom kennen we haar niet zo goed. We weten niet zo goed hoe ze met alles omgaat. Ik denk dat Mosby vooral dat bedoelt. Ze zegt trouwens ook niet dat Krull geen admin mag worden. In tegendeel, ze wenst haar zelf succes.
    Het is ergens ook logisch dat Krull die persoon is geworden, want zij is al het langst mod en kent dus het meest over quizlet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omnivium schreef:
    (...)

    Misschien mag je ooit een functie waar bij je alleen bezig mag met de informatica-dingetjes, zonder alle mod-taken. :Y)

    Vind ik ook best, zolang ik maar met de site kan helpen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Krull schreef:
    (...)Ik vind dat je als crewlid niet per se dingen over jezelf moet vertellen. Als mod niet en als administrator ook niet. Dat is ook nooit een regel geweest [: Ik ben sowieso niet iemand die snel iets persoonlijks in een topic zet. Maar dat is voor ieder persoonlijk, dus ik keur dat voor andere ook niet af. Het is goed dat jij jou mening zegt, maar zo denk ik er over ^^ En dat mijn echte naam zo mysterieus is voor sommige, is weer een ander verhaal ;)

    Ik bedoel daar helemaal niks kwalijk mee of zo en ik respecteer echt dat je je leven voor jezelf wilt houden (logisch natuurlijk) maar ik denk dat ik ergens het jammer vind dat ik niet goed weet wie je bent en wat ik zoal van je kan verwachten. c:
    Ik weet wel dat je een heel mysterieus iemand bent c:

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Grapje. (cat)
    Ben niet zo goed met namen

    Dat merk ik x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind Krull echt een goede keuze. Ik vind haar ook één van de beste mods.
    Edit: ik vind Krull juist één van de beste mods omdat zij zich juist op de achtergrond houdt. Ze doet gewoon wat ze moet doen en verder geen gezeik.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:01 ]

    Diepe, diepe zucht.
    Waarom moeten jullie toch overal zo'n probleem van maken?
    Kunnen jullie niet gewoon één keer alleen maar zeggen: 'Gefeliciteerd Krull!' ?
    Serieus, ik erger me kapot aan al die fucking betweters hier die zomaar conclusies trekken. Bah. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.