• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mijn topics]

    quin98 schreef:
    [mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams

    Dan stop ik abrupt en voel nu echt de woede tot zijn hoogtepunt komen en draai me met een ruk om en en loop naar hem toe kijk hem boos aan en geef dan hard met mijn vlakke hand een klap tegen zijn wang, hij was hard, erg hard en de klap was duidelijk te horen. 'Loop zelf naar hel!' sis ik dan, nu ben ik echt woedend, wie denkt hij wel niet dat hij is, zo snel geef ik niet op en kijk hem nog steeds woedend aan en heb mijn handen tot vuisten gebald en mijn kaken strak op elkaar geklemd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik krijg een harde klap tegen mijn kaak aan en kijk Charly met grote ogen aan.
    "Wat ben jij een ongelofelijke bitch zeg!" snauw ik, dan loop ik met grote geïrriteerde stappen langs haar heen richting de andere terug. Ondertussen wrijf ik over mijn wang. Dat mens kon hard slaan zeg. Ik ga bij het vuur zitten en kijk erin. Echt als ze geen meid was had ze een klap gekregen dat ze daar nu op de grond lag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik kijk naar David die terug is gekomen en aan ze gezicht te zien is er dus wel wat gebeurt. 'Wat is er in dat bos gebeurt?'vraag ik zuchtend en kijk David aan. Ik bijt even op mijn lip en ga daarna naast hem zitten. Ik hoopte toch dat die weer snel normaal ging doen.

    [mijn topics, hoe kan ik reageren en moet ik Matt dan maar niet gay maken, want volgens mij vinden mensen het niet leuk om 3 homo's op een eiland te hebben]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ik weet niet, en mij maakt niet zoveel uit of die gay is of niet:P ik vindt gays wel leuk xD).

    Charlynn Cassidy Williams

    Als hij weg is zucht ik even en ontspan me, dan pas besef ik wat ik heb gedaan en even worden mijn ogen groot, dat was niks voor mij om te doen, maar door alle woede moest het er gewoon uit. Ik zucht weer en loop dan ook langzaam terug als ik David zie ontwijk ik hem en ga aan het water zitten zodat net mijn voeten soms het water raken, ik kijk uit over de zee en sluit even mijn ogen, maar open ze dan weer en kijk uit over de zee waar wel geen einde aan leek te komen. Ik zucht en sluit mijn ogen weer en even gaan mijn gedachten terug naar Orlando, ik mis hem zo, maar heb nog geen spoor van hem gezien. 'Orlanda waar ben je, ik heb je nodig.' mompel ik dan zacht, meer een fluistering en sluit mijn ogen weer even en er loopt langzaam een traan langs mijn wang en ontwijk David nog steeds, hem niet meer onder ogen durven te komen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mij maakt het ook niet uit hoor, it's all your choice. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik kijk naar Ryan.
    "Die bitch daar, geeft mij gewoon een klap in mijn gezicht!" roep ik in zijn gezicht en kijk hem aan. "Wat denkt ze wel niet." zeg ik verontwaardigd en kijk naar het vuur. Dan wrijf ik over mijn wang die nog altijd brand.
    Ik zucht luid en warm mijn handen aan het vuur. Charly zit aan het water. Lekker voor d'r, moet ze mij maar niet slaan. Bitch dat ze is!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    Ik zie de ruzie tussen David en Charlynn. Ik zucht. Daar ging de happyness.
    Langzaam loop ik naar Charlynn toe.
    'Er is wat met je, hè? Mis je iemand?' Ik ga naast haar zitten. Ik laat mijn hand door het zand glijden en het water klotst soms tegen mijn voeten aan. 'Was er iemand op het schip die...' vroeg ik voorzichtig en keek naar haar terwijl mijn haar een klein beetje rond mijn gezicht wapperde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik veeg snel de traan weg en kijkdan Matt aan. 'Ja.' zeg ik dan zacht. 'Mijn beste vriend, hij was met me op het schip, maar er is geen spoor van hem meer te vinden, dus ik vrees het ergste, ik mis hem.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en sla mijn ogen even neer. 'Maak je maar geen zorgen om mij dat ben ik niet waard.' zeg ik dan zacht. 'En met David heb ik het ook helemaal verknald.' zeg ik dan zacht en zucht. Waarom kan ik nooit wat goed doen.

    [Ze zit even in een dipje..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    'doe ven rustig' mompel ik en ga wat naar achter zitten. 'dat is niet normaal nee' zeg ik en kijk even naar Charly. 'maar hoe jij doet is ook niet normaal' zeg ik en kijk hem aan. ' we zitten hier gevangen op het eiland en we moeten elkaar leven, en niet ruzie hebben' zeg ik zuchtend. 'maar als jullir nu gewoon een beetje normaal gaan doen en geen ruzie maken' zeg ik mrt een hoopvolle glimlach.

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan aan en zucht.
    "Goed, ik zal kijken wat ik doe oké?" zeg ik en rol even met mijn ogen.
    Mooi niet dat ik anders ga doen, dít is hoe ik ben anders niet. Ik word duizelig en knijp mijn ogen even dicht.

    Wáárom brand mijn wang? Ik kijk naar Ryan die wat achter me zit. "Eh, Ryan? Wat is er met mijn wang gebeurd?" vraag ik en kijk hem aan. Het brand, echt niet normaal dit! Ik wrijf eroverheen. Ik schuif iets naar Ryan toe en wacht op zijn antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'oké' glimlach ik en kijk hm daarna verbaast aan. ' weet je dat niet meer? Je bent geslagen, je was nogal boos en geirriteerd' zeg ik en kijk hem verbaast aan. 'gelukkig ben je weer normaal' zeg ik blij en geef hem even kort een knuffel. ' zo ben je veel aardiger' zeg ik met en glimlach en kijk hem aan.