• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Amused schreef:
    (...)
    Ik vraag me eigenlijk heel vaak af wat je precies tegen Krull hebt. Elke keer als er iets is met haar (of de andere mods) moet jij weer negatief reageren.
    Jij weet totaal niet wat Krull achter de schermen doet, dus jij moet niet gaan zeggen dat haar 4,5 jaar mod zijn een van de enigste redenen is. Rutger heeft goede redenen om Krull admin te maken, maar die gaat hij niet aan jullie vertellen.
    We weten allemaal goed genoeg dat je ons niet kan uitstaan en dat een aantal mods niet goed gekozen zouden zijn volgens jou, maar als het hier niet goed genoeg is, maak dan zelf een site en ga daar naartoe.


    Mehehehe, er zijn ondertussen wel mods die ik behoorlijk goed vind. :'D Alleen ben jij er ondertussen geen van, met je gegeneraliseer. Het verbaasd me zeer dat je het niet weet en dat zich daar géén roddel over de ronde doet op het modforum. Haar plotselinge ontwijkende gedrag tegenover mij is dus niemand opgevallen behalve mij. :'D En ik zeg niet dat het hier niet goed genoeg is, jij bedenkt altijd zelf rare dingen die je dan weer naar mij toespeelt, net als dat ik jullie allemaal haat en dat soort dingen. Whooh, schenkt me veel vertrouwen joh.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze iets niet durft, maakt haar niet onpartijdig. :'D


    Waarom heb jij altijd op alles en iedereen commentaar?

    Ontopic: Congratz Krull! Echt leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Krull, super gefeliciteerd! Ik ken je niet persoonlijk, maar ik weet zeker dat je het goed gaat doen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Proficiat! ;D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    (...)

    Mehehehe, er zijn ondertussen wel mods die ik behoorlijk goed vind. :'D Alleen ben jij er ondertussen geen van, met je gegeneraliseer. Het verbaasd me zeer dat je het niet weet en dat zich daar géén roddel over de ronde doet op het modforum. Haar plotselinge ontwijkende gedrag tegenover mij is dus niemand opgevallen behalve mij. :'D En ik zeg niet dat het hier niet goed genoeg is, jij bedenkt altijd zelf rare dingen die je dan weer naar mij toespeelt, net als dat ik jullie allemaal haat en dat soort dingen. Whooh, schenkt me veel vertrouwen joh.


    Nu voel ik iets van Go Nikki, so yeah go Nikki.


    SLOAN.

    Daar gaan we weer.
    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Journalism schreef:
    (...)

    Nu voel ik iets van Go Nikki, so yeah go Nikki.


    Ik dacht precies hetzelfde. *O*

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zal dan ook één van de enige dingen zijn waarop dit gebaseerd is. (cat)

    Okay, da's dus gewoon een vuile en nutteloze reactie :W Dat vind'k echt laag van je, Nikki. Het feit dat er onenigheid tussen jou en Krul is, betekent nog niet dat je Krul meteen als 'slecht' kan bestempelen, erg onredelijk. Krul is een erg goede mod, evenals de andere mods, en ze weet 'n hele hoop van Quizlet, juist omdat ze al zo lang mod is. Ze treedt misschien niet altijd op de voorgrond, maar daar heeft ze vast ook haar redenen voor. Achter de schermen doet ze 'n hele hoop en ook kundig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    gefeliciteerd (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gefeliciteerd! *O*


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Gefeliciteerd (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Assassin schreef:
    (...)

    Mehehehe, er zijn ondertussen wel mods die ik behoorlijk goed vind. :'D Alleen ben jij er ondertussen geen van, met je gegeneraliseer. Het verbaasd me zeer dat je het niet weet en dat zich daar géén roddel over de ronde doet op het modforum. Haar plotselinge ontwijkende gedrag tegenover mij is dus niemand opgevallen behalve mij. :'D En ik zeg niet dat het hier niet goed genoeg is, jij bedenkt altijd zelf rare dingen die je dan weer naar mij toespeelt, net als dat ik jullie allemaal haat en dat soort dingen. Whooh, schenkt me veel vertrouwen joh.


    Dat jij en Krull niet met elkaar kunnen opschieten, wil niet zeggen dat ze nog altijd dezelfde is. Krull doet hartstikke goed haar best en komt al veel meer voor zichzelf op.
    Ze heeft alleen net zo weinig zin om met jou te praten, als dat jij dat hebt om haar te spreken.
    Beetje kinderachtig om de ruzie buiten Quizlet toch hier naartoe te trekken. (bloos)


    everything, in time

    Elenei schreef:
    (...)
    Okay, da's dus gewoon een vuile en nutteloze reactie :W Dat vind'k echt laag van je, Nikki. Het feit dat er onenigheid tussen jou en Krul is, betekent nog niet dat je Krul meteen als 'slecht' kan bestempelen, erg onredelijk. Krul is een erg goede mod, evenals de andere mods, en ze weet 'n hele hoop van Quizlet, juist omdat ze al zo lang mod is. Ze treedt misschien niet altijd op de voorgrond, maar daar heeft ze vast ook haar redenen voor. Achter de schermen doet ze 'n hele hoop en ook kundig.


    Het is mijn mening die ik gevormd heb op meerdere ervaringen, observaties en dingen die ik zelf van haar gehoord heb, toen wij nog praten. En ik mag best mijn eigen mening zeggen, ik scheld niet, ik vloek niet en zeg ook niet dat ze totaal onschikt is. Ik denk gewoon dat er iemand in het modteam zit die hier veel meer geschikt voor zal zijn, met veel meer kwaliteiten en minder minpunten. Zo vuil is het dus ook weer niet, en ik ben lang niet de enige die mijn mening af en toe zegt.


    Your make-up is terrible

    Kunnen we vandaag gewoon even blij zijn voor Krull dat ze nu admin is geworden, in plaats van een discussie houden of ze het nou wel of niet verdiend heeft? Ik wil me er verder niet in mengen, maar persoonlijk vind ik dit niet echt een leuk moment om zoiets te beginnen. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is mijn mening die ik gevormd heb op meerdere ervaringen, observaties en dingen die ik zelf van haar gehoord heb, toen wij nog praten. En ik mag best mijn eigen mening zeggen, ik scheld niet, ik vloek niet en zeg ook niet dat ze totaal onschikt is. Ik denk gewoon dat er iemand in het modteam zit die hier veel meer geschikt voor zal zijn, met veel meer kwaliteiten en minder minpunten. Zo vuil is het dus ook weer niet, en ik ben lang niet de enige die mijn mening af en toe zegt.

    Nee, want jij keurt werkelijk alles af wat Krul doet. Al is het iets positiefs. Dat is puur, omdat je haar niet mag. Je moet leren om objectiever naar mensen te kijken.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'