• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Gefeliciteerd, Krull!
    Wat een eer dat Rutger je promoot tot mede-administrator-moderator-ding xD Anyway, proficiat.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Svenka schreef:
    Welke kleur krijgt je naam nu? [:
    Roze ...
    Hah oranje dus, net zoals Rutger, want dat is de kleur voor admin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Trouwens we mogen blij zijn dat Krull administrator is geworden, want nu is er bijna altijd een admin aanwezig mocht er iets aan de hand zijn en Rutger is niet aanwezig mocht hij bijvoorbeeld op vakantie zijn.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 19:18 ]

    Camui schreef:
    Trouwens we mogen blij zijn dat Krull administrator is geworden, want nu is er bijna altijd een admin aanwezig mocht er iets aan de hand zijn en Rutger is niet aanwezig mocht hij bijvoorbeeld op vakantie zijn.

    Vergeet niet dat zij niet de website problemen zelf kan oplossen. Dat zal Rutger nog steeds moeten doen, dus als iets het niet doet, moet je daarvoor alsnog bij Rutger zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vergeet niet dat zij niet de website problemen zelf kan oplossen. Dat zal Rutger nog steeds moeten doen, dus als iets het niet doet, moet je daarvoor alsnog bij Rutger zijn.


    Ik denk dat Rutger als hij er tijd voor heeft haar heus wel paar dingen leert hoe zij dat moet doen. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 19:29 ]

    Camui schreef:
    (...)

    Ik denk dat Rutger als hij er tijd voor heeft haar heus wel paar dingen leert hoe zij dat moet doen. (cat)
    Programmeren is best moeilijk. Iedereen kan wel wat standaardcodes, maar om van nul iets te bedenken of op te lossen is echt moeilijk tot onhaalbaar als je er niks van afweet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd en succes! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vergeet niet dat zij niet de website problemen zelf kan oplossen. Dat zal Rutger nog steeds moeten doen, dus als iets het niet doet, moet je daarvoor alsnog bij Rutger zijn.

    Inderdaad. Momenteel gaat Krull voornamelijk instaan voor in- en uitvoer van crewleden en de knoop doorhakken in modzaken.

    Svenka schreef:
    Welke kleur krijgt je naam nu? [:

    Oranje. Die heeft ze trouwens al. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Camui schreef:
    (...)

    Ik denk dat Rutger als hij er tijd voor heeft haar heus wel paar dingen leert hoe zij dat moet doen. (cat)


    ....
    xD

    idiot xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    ....
    xD

    idiot xD
    Wat Armin probeert te zeggen is dat dit niet zomaar even is geleerd haha. Maar wel lief dat je dat denkt hoor :)


    Life is hard and then we die

    Camui schreef:
    (...)

    Ik denk dat Rutger als hij er tijd voor heeft haar heus wel paar dingen leert hoe zij dat moet doen. (cat)


    Ik bedoelde het goed, maar als ik van zulke reactie's krijg. Ben ik pleitte uit dit topic.

    Gefeliciteerd (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze iets niet durft, maakt haar niet onpartijdig. :'D

    Er is een verschil tussen iets niet durven en er voor kiezen om je bek te houden - iets waar menig user op deze site van kan leren, mijzelf incluis.


    No growth of the heart is ever a waste

    109 schreef:
    (...)


    Chillax, ze bedoelde het goed. (: