• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    CyberLord schreef:
    Goed, nog eens voor de duidelijkheid:
    Gefeliciteerd Krull *O*
    Je hebt het vast en zeker verdiend om Oppermod (Ja, ik gebruik lekker dat woord, omdat ik wat anders denk bij Administrator) te zijn. Heel veel succes en plezier met je extra taken en dat je nog lang op Quizlet zult zitten.
    Eigenlijk vind ik dat ook een mooi woord. Ik zeg, maken we van oppermod een officiële functie en krijgt ze een roze kleurtje, who's in (cat)?

    Just kidding of course, dat is veel te veel programmeerwerk voor Rutger :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Eigenlijk vind ik dat ook een mooi woord. Ik zeg, maken we van oppermod een officiële functie en krijgt ze een roze kleurtje, who's in (cat)?

    Just kidding of course, dat is veel te veel programmeerwerk voor Rutger :P

    Ik ben het daar totaal mee eens and I'm not kidding. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Uhm, Assassin zei dat de keuze op Krull was gevallen alléén omdat ze het langste mod is. Dat vat ik op als: voor de rest kan ze niks, ze is alleen het langste mod. (cat)
    Maar goed, ze zei niet dat ze ongeschikt was dus in die zin heb je gelijk. Ik interpreteer het anders denk ik.


    Ik kom nog even terug omdat ik gefrustreerd raak van jullie. :'D Ik zei niet alléén, dat zou ik ook niet zeggen. Daarbij, ik ben 4 of 5 pagina's geleden al weggegaan en iedereen veel plezier gewenst, dus waar zeurt iedereen nog over? Volgens mij willen jullie gewoon nog iets te zeuren hebben. Ga lekker met een feestje hebben en hou er gewoon over op zeg. (cat)


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Eigenlijk vind ik dat ook een mooi woord. Ik zeg, maken we van oppermod een officiële functie en krijgt ze een roze kleurtje, who's in (cat)?

    Just kidding of course, dat is veel te veel programmeerwerk voor Rutger :P


    Roze, omygaaawd 8D
    Ik stem echt voor roze.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Roze, omygaaawd 8D
    Ik stem echt voor roze.

    Nooooo (no_chears) Allesbehalve roze.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kom nog even terug omdat ik gefrustreerd raak van jullie. :'D Ik zei niet alléén, dat zou ik ook niet zeggen. Daarbij, ik ben 4 of 5 pagina's geleden al weggegaan en iedereen veel plezier gewenst, dus waar zeurt iedereen nog over? Volgens mij willen jullie gewoon nog iets te zeuren hebben. Ga lekker met een feestje hebben en hou er gewoon over op zeg. (cat)

    Ik reageerde alleen maar op DarkSavior omdat wat hij zei naar mijn mening alleen op jou sloeg. Ik ben geen jullie en iedereen trouwens :') Feel flattered though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elenei schreef:
    (...)
    Nooooo (no_chears) Allesbehalve roze.


    :C
    Pretverpester


    i put the fun in funeral

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik reageerde alleen maar op DarkSavior omdat wat hij zei naar mijn mening alleen op jou sloeg. Ik ben geen jullie en iedereen trouwens :') Feel flattered though.


    Warning, ego is getting to big. Ik quote toevallig jou reactie maar had het tegen iedereen die er nog over zeurde :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Warning, ego is getting to big. Ik quote toevallig jou reactie maar had het tegen iedereen die er nog over zeurde :'D

    Haha okay. En ik ben awesome genoeg voor een groot ego. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik reageerde alleen maar op DarkSavior omdat wat hij zei naar mijn mening alleen op jou sloeg. Ik ben geen jullie en iedereen trouwens :') Feel flattered though.

    Het is CyberLord voor jou! En ik had het eigenlijk over alle mensen, maar okay. Ik leg vaak scheef uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Eigenlijk vind ik dat ook een mooi woord. Ik zeg, maken we van oppermod een officiële functie en krijgt ze een roze kleurtje, who's in (cat)?

    Just kidding of course, dat is veel te veel programmeerwerk voor Rutger :P
    Ik kan hier niet mee akkoord gaan, roze zou mijn kleur moeten zijn omdat ik hier Veranika haar detective ben geweest. (cat)
    Oh pardon. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Elenei schreef:
    (...)
    Nooooo (no_chears) Allesbehalve roze.

    Laten we Geel nemen dan :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Laten we Geel nemen dan :3

    Waarom niet grijs? Of goud? Zilver?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is CyberLord voor jou! En ik had het eigenlijk over alle mensen, maar okay. Ik leg vaak scheef uit.

    Oh ja, damnit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PercyWood schreef:
    (...)
    Waarom niet grijs? Of goud? Zilver?


    Neem dan gelijk een regenboog (cat)


    i put the fun in funeral