• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Barnabas schreef:
    Diepe, diepe zucht.
    Waarom moeten jullie toch overal zo'n probleem van maken?
    Kunnen jullie niet gewoon één keer alleen maar zeggen: 'Gefeliciteerd Krull!' ?
    Serieus, ik erger me kapot aan al die fucking betweters hier die zomaar conclusies trekken. Bah. :/

    Helemaal mee eens.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:06 ]

    Pyromancer schreef:
    Ik denk niet dat het dat is dat Mosby wilt zeggen. Ze mikt waarschijnlijk eerder op het feitje dat je Krull nooit ziet tijdens discussies tussen mods en users en dus nooit haar zegje doet of haar excuses aanbiedt. Ze is redelijk kort op dat vlak en daarom kennen we haar niet zo goed. We weten niet zo goed hoe ze met alles omgaat. Ik denk dat Mosby vooral dat bedoelt. Ze zegt trouwens ook niet dat Krull geen admin mag worden. In tegendeel, ze wenst haar zelf succes.
    Het is ergens ook logisch dat Krull die persoon is geworden, want zij is al het langst mod en kent dus het meest over quizlet.
    De taak die ze er nu bij heeft gekregen gaat daar ook niet perse over, dus dat hoeft in principe ook niet. Geloof me, achter de schermen doet ze wel mee aan die discussies hoor.
    + Rutger bemoeit zich ook niet met discussies toch :P? Zo moet je het maar even zien.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 sep 2012 - 21:17 ]


    Life is hard and then we die

    Wauw, gefeliciteerd Krull! :D
    Ik vind echt dat ze het verdiend, ze is zo ongelooflijk gegroeid sinds ze mod werd. ^^

    Ik kan me nog herinneren dat je toen echt heel onzeker was over dingen, en als ik je nu zie ben je zoveel sterker geworden!
    Het gaat niet om lengte van het mod-zijn, het gaat om het feit dat Krull weet hoe het er op Q aan toe gaat, en hoe het moet gaan. Ja, je ziet haar misschien niet veel, maar dat betekent niet dat ze niets doet. Integendeel, mijn persoonlijke ervaring met Krull is dat ze juist heel veel doet, maar het gewoon niet aan de grote klok wil hangen.

    En voor diegenen die het niet goedkeuren omdat je een persoonlijk probleem met haar hebt: Dat jij nu juist ruzie met haar hebt gehad om redenen die niets met Q te maken hebben, neemt niets weg dat ze een goede match is voor deze functie. Ik vind het bijzonder laag dat je het laat klinken alsof ze het niet aankan, terwijl ze dat wel kan, maar jij hoopt dat ze het niet kan omdat je haar niet mag, of nog steeds boos op haar bent. Een advies: get over it, en laat haar genieten van het leven op Quizzel.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)De taak die ze er nu bij heeft gekregen gaat daar ook niet perse over, dus dat hoeft in principe ook niet. Geloof me, achter de schermen doet ze wel mee aan die discussies hoor.
    + Rutger bemoeit zich ook niet met discussies toch :P? Zo moet je het maar even zien.
    Hahnee, natuurlijk niet. Ik zeg ook niet dat ze het niet goed gaat doen, maar het was ook niet echt eerlijk van iedereen om Mosby zo aan te vallen, terwijl ze eigenlijk niet echt iets verkeerds zei. Ik ken Krull niet, das een feit, dus als jullie zeggen dat ze het goed zal doen, zal dat vast wel zo zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Diepe, diepe zucht.
    Waarom moeten jullie toch overal zo'n probleem van maken?
    Kunnen jullie niet gewoon één keer alleen maar zeggen: 'Gefeliciteerd Krull!' ?
    Serieus, ik erger me kapot aan al die fucking betweters hier die zomaar conclusies trekken. Bah. :/

    Ongeveer iedereen heeft dat gezegd hoor :')
    Het is gewoon dat degenen die commentaar hebben meer opvallen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom maken sommigen hier een probleem van?
    Als Rutger haar heeft gekozen, heeft hij dat vast met een goede reden gedaan. Kunnen we niet gewoon allemaal even ophouden met discussiëren en stoppen met Onze Lieve Heer Rutger in twijfel trekken en gewoon dankbaar zijn dat we Quizlet überhaupt hebben en dat er voor de site wordt gezorgd. Rutger weet heus wel wie er geschikt is voor een baantje als dit en als sommigen vinden dat hij de verkeerde keus heeft gemaakt is dat niet zijn probleem of die van Krull. Hij vertrouwt Krull en dat zouden wij ook moeten doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pyromancer schreef:
    (...)Hahnee, natuurlijk niet. Ik zeg ook niet dat ze het niet goed gaat doen, maar het was ook niet echt eerlijk van iedereen om Mosby zo aan te vallen, terwijl ze eigenlijk niet echt iets verkeerds zei. Ik ken Krull niet, das een feit, dus als jullie zeggen dat ze het goed zal doen, zal dat vast wel zo zijn.
    Naar mijn idee vroeg ze om uitleg en die heb ik gegeven, was verder niet aanvallend bedoeld.


    Life is hard and then we die

    Wauw, sorry hoor. Maar sommige mensen reageren heel scheef. Er zijn een paar mensen die zeggen dat ze iemand anders eerder in de positie hadden gezien. Meer niet. Ze vallen Krull verder niet aan en zo lijkt iedereen het op te vatten. Kom op zeg. Ze feliciteren Krull ook gewoon en maken er verder toch geen probleem van?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naar mijn idee vroeg ze om uitleg en die heb ik gegeven, was verder niet aanvallend bedoeld.
    Ik mikte ook niet op jou. (:
    Het was ook niet verkeerd bedoelt en Krull haar antwoord laat dat ook blijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    Wauw, sorry hoor. Maar sommige mensen reageren heel scheef. Er zijn een paar mensen die zeggen dat ze iemand anders eerder in de positie hadden gezien. Meer niet. Ze vallen Krull verder niet aan en zo lijkt iedereen het op te vatten. Kom op zeg. Ze feliciteren Krull ook gewoon en maken er verder toch geen probleem van?


    Sorry, maar je kunt niet ontkennen dat er aanvallend werd gereageerd.
    Niet met letterlijke bewoording, nee, maar het was suggestief genoeg dat iedereen weet wat ze bedoelden.
    Niet lullig bedoeld tegen jou, natuurlijk. =3
    Jij was aardig. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    (...)

    Sorry, maar je kunt niet ontkennen dat er aanvallend werd gereageerd.
    Niet met letterlijke bewoording, nee, maar het was suggestief genoeg dat iedereen weet wat ze bedoelden.
    Niet lullig bedoeld tegen jou, natuurlijk. =3
    Jij was aardig. =3

    Jij beweert dat mensen gezegd hebben dat ze het niet aan kan. Persoonlijk heb ik dat nergens gelezen, noch bij reactie's van mensen gedacht. Ja, zij hadden iemand anders verwacht, maar dat betekent toch niet meteen dat Krull een slechte keus is? Dat merken we vanzelf wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    er is er 1 jarig hoera hoera ....
    ahh ne da's nie voor nu ;p

    Gefeliciteerd (:


    mijn gsm "le bak" is awesome

    Kom vriendjes. We laten de discussie achterwege. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jij beweert dat mensen gezegd hebben dat ze het niet aan kan. Persoonlijk heb ik dat nergens gelezen, noch bij reactie's van mensen gedacht. Ja, zij hadden iemand anders verwacht, maar dat betekent toch niet meteen dat Krull een slechte keus is? Dat merken we vanzelf wel.

    Uhm, Assassin zei dat de keuze op Krull was gevallen alléén omdat ze het langste mod is. Dat vat ik op als: voor de rest kan ze niks, ze is alleen het langste mod. (cat)
    Maar goed, ze zei niet dat ze ongeschikt was dus in die zin heb je gelijk. Ik interpreteer het anders denk ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Goed, nog eens voor de duidelijkheid:
    Gefeliciteerd Krull *O*
    Je hebt het vast en zeker verdiend om Oppermod (Ja, ik gebruik lekker dat woord, omdat ik wat anders denk bij Administrator) te zijn. Heel veel succes en plezier met je extra taken en dat je nog lang op Quizlet zult zitten.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.