• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Gefeliciteerd!


    life is awesome

    Gefeliciteerd! *O*


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Gefeliceerd Krull! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Als er iemand dat verdiend dan is zij het wel! Ze doet altijd zoveel voor ons! Gefeliciteerd, Krullie!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Go Krull!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Apart :P

    Veel succes Krull! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Whooh, denk ik. Ik zou daar nou net iemand anders voor in gedachte hebben maar oké.

    En terecht, ze is al als langste mod.
    Gefeliciteerd lief!


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    En terecht, ze is al als langste mod.
    Gefeliciteerd lief!


    Dat zal dan ook één van de enige dingen zijn waarop dit gebaseerd is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zal dan ook één van de enige dingen zijn waarop dit gebaseerd is. (cat)


    Waarschijnlijk.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zal dan ook één van de enige dingen zijn waarop dit gebaseerd is. (cat)


    Lekker aardig. :'D Krull doet erg veel achter de schermen en is niet partijdig of zo, dus ze is een goed persoon om het laatste woord te hebben bij een discussie onder de mods.


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Lekker aardig. :'D Krull doet erg veel achter de schermen en is niet partijdig of zo, dus ze is een goed persoon om het laatste woord te hebben bij een discussie onder de mods.


    26 - 02 - '16

    Bagoly schreef:
    (...)

    Lekker aardig. :'D Krull doet erg veel achter de schermen en is niet partijdig of zo, dus ze is een goed persoon om het laatste woord te hebben bij een discussie onder de mods.


    Dat ze iets niet durft, maakt haar niet onpartijdig. :'D


    Your make-up is terrible

    Fortune schreef:
    Gefeliciteerd!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze iets niet durft, maakt haar niet onpartijdig. :'D

    Ik vraag me eigenlijk heel vaak af wat je precies tegen Krull hebt. Elke keer als er iets is met haar (of de andere mods) moet jij weer negatief reageren.
    Jij weet totaal niet wat Krull achter de schermen doet, dus jij moet niet gaan zeggen dat haar 4,5 jaar mod zijn een van de enigste redenen is. Rutger heeft goede redenen om Krull admin te maken, maar die gaat hij niet aan jullie vertellen.
    We weten allemaal goed genoeg dat je ons niet kan uitstaan en dat een aantal mods niet goed gekozen zouden zijn volgens jou, maar als het hier niet goed genoeg is, maak dan zelf een site en ga daar naartoe.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:32 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn