• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Wiarda schreef:
    Kunnen we vandaag gewoon even blij zijn voor Krull dat ze nu admin is geworden, in plaats van een discussie houden of ze het nou wel of niet verdiend heeft? Ik wil me er verder niet in mengen, maar persoonlijk vind ik dit niet echt een leuk moment om zoiets te beginnen. (no_chears)


    Precies.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Precies.

    Wiarda schreef:
    Kunnen we vandaag gewoon even blij zijn voor Krull dat ze nu admin is geworden, in plaats van een discussie houden of ze het nou wel of niet verdiend heeft? Ik wil me er verder niet in mengen, maar persoonlijk vind ik dit niet echt een leuk moment om zoiets te beginnen. (no_chears)


    Inderdaad.

    Elenei schreef:
    (...)
    Nee, want jij keurt werkelijk alles af wat Krul doet. Al is het iets positiefs. Dat is puur, omdat je haar niet mag. Je moet leren om objectiever naar mensen te kijken.



    Nou, vertel jij eens iets wat ik nog meer heb afgekeurd dan, behalve dat ene kleine stukje waarin ik alles van de mods afkeurde omdat ze zo vreselijk gelogen hadden. Ik kan me niets herinneren hoor. :'D Positief is positief, waarom zou ik dat afkeuren?


    Your make-up is terrible

    @Assasin Je scheldt haar niet uit, nee. Maar je haalt haar wel publiekelijk naar beneden. Iets wat inderdaad best laag is. Dat ze tegen jou misschien niet altijd even goed is geweest (waar ik echter helemaal niet over kan oordelen omdat ik de situatie niet weet), betekent niet meteen dat ze niet geschikt is als admin. Niet iedereen is perfect, maar schijnbaar zijn de kwaliteiten die ze moet hebben voor administrator wel gewoon hartstikke goed. Anders was ze simpelweg niet gekozen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Van harte Krull!


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    (...)


    Nou, vertel jij eens iets wat ik nog meer heb afgekeurd dan, behalve dat ene kleine stukje waarin ik alles van de mods afkeurde omdat ze zo vreselijk gelogen hadden. Ik kan me niets herinneren hoor. :'D Positief is positief, waarom zou ik dat afkeuren?

    Dat kan je jezelf beter afvragen... waarom keur je dit überhaupt af? Volgens mij heb ik 't antwoord net al gegeven. Daarnaast kan ik geen voorbeeld noemen, maar ik zeg niet zomaar iets. Heb 't vaak genoeg zien gebeuren dat jij anders reageert op Krul, dan op andere mods. Hier laat ik het nu bij (: Ik wil inderdaad dit topic niet verpesten met zo'n discussie. Vooral omdat Krul 't gewoon verdient.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elenei schreef:
    (...)
    Dat kan je jezelf beter afvragen... waarom keur je dit überhaupt af? Volgens mij heb ik 't antwoord net al gegeven. Daarnaast kan ik geen voorbeeld noemen, maar ik zeg niet zomaar iets. Heb 't vaak genoeg zien gebeuren dat jij anders reageert op Krul, dan op andere mods. Hier laat ik het nu bij (: Ik wil inderdaad dit topic niet verpesten met zo'n discussie. Vooral omdat Krul 't gewoon verdient.


    Nou, ik kan best heel wat redenen opnoemen waarom ik denk dat zij niet zo geschikt hiervoor zou zijn als iemand anders. Dat betekent niet dat ze helemaal niet geschikt is. Ik ben niet de enige die dit vind blijkbaar, ook al durft niet iedereen het hier persoonlijk te zeggen dus ik gok zomaar dat je er toch naast zit als je zegt dat het persoonlijk is. Maar ik hou het wel voor me, blijkbaar verpest ik jullie feestje te erg en moet de rest maar als een kudde met oogkleppen achter de rest aan lopen. :'D Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd! Succes Krull!


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd Krull (; Veel succes!


    The pen is the tongue of the mind

    Krull heb ik de afgelopen paar jaren zien groeien. Ze is socialer geworden, rationeler en ze kan situaties veel beter inschatten dan voorheen. Ze komt voor zichzelf op en kan de mening die ze heeft nu veel beter bewoorden dan vroeger. Ja, natuurlijk zijn er nog dingen waar ze moeite mee heeft, maar dat is logisch want het is heel moeilijk om dingen waar je bang voor bent te veranderen. Ze heeft er al een heleboel verbeterd en dat vind ik heel erg knap van haar.
    Ik snap waar je je bevindingen op baseert Nikki. Krull was vroeger heel onzeker. Maar in de tijd dat je haar niet meer hebt gesproken is ze echt enorm gegroeid waardoor ik haar nu wel geschikt vind. Dat wilde ik er over zeggen. Ik probeer je verder niet te overtuigen van mijn mening, dit is gewoon hoe ik het zie. :)


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rye schreef:
    Gefeliciteerd!


    Alleen maar tranen van geluk

    Party! *O*

    Ik vind Krull een heel geschikte persoon hiervoor. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Welke kleur krijgt je naam nu? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife