• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)

Reading a good book is like taking a journey.

Zayn Jawaad Malik

'Je bent wel moeilijk en je manier van denken ook' zeg ik lachend en knik dan. 'Tuurlijk zolang je er maar geen gekke dingen mee doet, want er staan belangrijke dingen op' zeg ik lachend en kijk haar aan zodra ze weer voor me staat. 'Ik ben blij voor ze, maar het had niet ten koste mogen gaan van andere' antwoord ik. 'Maar ergens vind ik het ook al niet vreemd meer, want de band tussen die twee is altijd al anders geweest'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Edward Styles
    'Tuurlijk denk ik daar over, samen zijn we gewoon gezellig'zeg ik vrolijk en geniet even van zijn lippen op de mijne. Ik begin te lachen, 'Ja dat moet je maar is doen'zeg ik lachend en tik met mijn vinger op zijn neus. 'Nee dat heeft geen zin en dat weet ik inderdaad, daarom is het ook zo leuk om te doen'zeg ik met een onschuldig gezicht en lach daarna even. Ik ga wat meer op hem liggen en plaats mijn lippen op de zijne. Mijn ene hand rust op zijn wang en ik streel met mijn duim zachtjes over zijn wang. Lou was gewoon zo leuk en hij kon echt lekker zoenen, zijn zachte lippen waren gewoon perfect, Louis was gewoon perfect

[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:23 ]

Elena

'Ja papa, ik ben moeilijk' zeg ik lachend. 'Je telefoon is veilig hoor, en ik ben Directioner, ik kende hun band, maar het is wel heel erg rot voor Stephanie. Het had denk ik anders moeten lopen, maar ja dat is niet aan mij om daar iets van te zeggen' mompel ik. Ik sla mijn armen weer om zijn nek. 'Zayn, wil je je vest nog terug, dalijk vat je nog kou!' zeg ik een beetje ontdaan.
    'Je mag echt niet ziek worden hoor! Of we gaan lekker samen ziek zijn' gniffel ik.

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Zayn Jawaad Malik

'Oh dus nu heb ik ineens een dochter die ongeveer net zo oud is als mij?' vraag ik lachend en knik dan. 'Dat hoop ik wel, want dat ding is echt onbetaalbaar en dat is inderdaad dan ook wel weer zo. Alleen weten jullie natuurlijk niet alles van ons, maar voor Stephanie is het inderdaad rot. Het had ook op een andere manier gemoeten, maar of ze het zelf in de hand hadden' zeg ik bedenkelijk. Ik sla al snel weer mijn armen om haar heen. 'Nee hou het vest maar en ik heb het warm' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Ik word niet ziek en anders zijn we lekker samen ziek'

( Mijn reactie van Louis komt zo. Mijn computer heeft problemen)

[ Ik moet even stofzuigen ik reageer zo meteen]

Elena

'Nou, ik noem eigenlijk iedereen mamma en papa als ze me bevelen geven' lach ik. 'Ik wil ook niet alles van jullie weten, want mocht ik jullie ontmoeten, zoals nu, hebben we geen onderwerpen om over te praten.' zeg ik en wrijf over mijn kin alsof ik een sik heb. 'Stephanie vindt wel iemand die beter is voor haar, althans hoop ik. 'Het dringt nu pas tot me door dat ik gewoon met Jou in de regen sta te staan, mensen gaan mij nu echt met de nek aankijken.
    O, en je vest hoe bedoel je houden, voor nu toch, hoop ik?' zeg ik en kijk hem een beetje onnozel aan.

{Gonna eat now, er komt een vriendin slapen dus ik reageer wat minder denk ik, en Naoom, veel plezier in Disney als ik je niet meer spreek..}

Louis William Tomlinson

'Dat is waar en we kunnen wel meer dan gezellig zijn, want samen kunnen we ook gelijk alles en iedereen aan' zeg ik grijnzend. Als hij begint te lachen, kijk ik hem met een pruillip aan. 'Niet lachen, want het is jou schuld dat ik er met mijn gedachten niet meer bij ben' zeg ik lachend. 'Dan ontken ik het niet en zo'n idee had ik al.' Een glimlach speelt rond mijn lippen als hij wat meer op me gaat liggen en zijn lippen op de mijne drukt. Ik kus hem terug en lik dan over zijn lip. Dit is en blijft gewoon geweldig en een droom. Ik hoop dan ook dat niemand ons wakker maakt.

( Mijn computer flipt gewoon. Eet smakelijk en is goed, heel erg bedankt en denk wel dat dat gaat )

Harry Edward Styles
    'Samen zijn we gewoon perfect'grijs ik tegen zijn lippen aan. 'Ik kan er ook niks aandoen dat ik jou zo veel afleid, en jij doet hetzelfde bij mij hoor'prevel ik nog tegen zijn lippen en open dan mijn mond een stukje. Mijn hand laat ik even door zijn haar glijden en leg hem dan rustig in zijn nek. 'I love you' prevel ik nog even tegen zijn lippen voor ik weer veder zoen. Hij kan echt lekker zoenen! Ik was zo blij dat ik dit eindelijk allemaal bij hem kon en mocht doen.

[Le me heeft gegeten en de vriendin is er nog niet dus ik kan Elena nog ff doen, als AmaZayn ook klaar is :3 Yup ik ga dan "de volgende ochtend" Niall doen :3]

[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:54 ]

Zayn Jawaad Malik

'Ik geef helemaal geen bevelen, want het enige wat ik zeg is dat je te moeilijk denkt' zeg ik lachend en knik dan. 'Daar ben ik ook blij om en het is gewoon fijn om iemand te ontmoeten die niet zo raar dat, omdat we beroemd zijn' zeg ik glimlachend. 'Louis is een goede vriend, maar moet toegeven dat ik het met je eens bent en denk het wel' Zeg ik glimlachend. 'Ben eigenlijk wel blij dat ik hier met jou sta en daar heb je wel kans op. Trouwens over dat vest mag je hem van mij houden voor altijd, want moet toegeven dat het je goed staat' antwoord ik grijnzend.

[hebben jullie net op telefoon gesprek met Niall gehoord op Q-music?:D]

[ Ja :D One Direction gast? Het is en blijft wel Niall hoorxD]

[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:57 ]

[Ja inderdaad xd]