• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Serieus Lindsey? Bakvis? Wat heb je met dat woord? xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja eughm nou ehh, mn ma zegt dat altijd en ik nu dus ook..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Nog even en de rest gaat dat ook roepen ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja nou, TRENDZETTER hhaaha]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Jammer genoeg wel en jammer dat er eens een keer niet iets eerlijk kan. Maar ben blij dat je niet zo'n gillende bakvis bent, want daar heb ik nu dus echt even geen behoefte aan' zeg ik en grijns nog steeds. 'Ja verzin maar even, want als ik het kan verzinnen moet je het zelf ook kunnen en misschien wel' antwoord ik. 'Daar kom je vanzelf nog wel achter.' Ik kijk haar aan. 'Je bent anders toch in de goede richting om mij te overtuigen dus dat geloof ik niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Hahaha zeker net als met het woord vis, kip of dappere dodo]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Vis heeft niemand overgenomen, kip heb jij overgenomen, en dappere dodo zeg ik niet Übervaak en iedereen zegt dat]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Vis hebben er ook een paar overgenomen. kip heb ik niet alleen overgenomen en dappere dodo is wel weer waar, maar je zegt het wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Okee dan, ik zal het proberen' zeg ik terwijl ik een grimas trek. 'Telt chanteren ook? Zoja ik ga wegrennen met je telefoon als je mij het niet zegt.' zeg ik plagend. Ik laat mijn hand naar beneden glijden en ga met een vinger langs zijn hals naar zijn schouder, naar zijn broekzak met zijn telefoon. Ik grijp het uit zijn zak en ren er mee weg, niet ver maar toch. 'I got it, I got your iPhone' zeg ik krijg de slappe lach. Ik kus mijn hand en blaas hem naar Zayn die nog steeds op de plek staat waar we net stonden.
    'Kom je telefoon dan halen! En heb ik je nu wel overtuigd je telefoon te gaan halen?'

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:47 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Oh hmn dan heb ik toch wat nieuws geleerd haha]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Je bent te moeilijk Elena' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Nee chanteren telt niet en dat doe je niet' zeg ik zo serieus mogelijk. Ik kijk verbaasd op als ze ineens mijn telefoon te pakken heeft en wegrent. 'He..hoe..wat' stamel ik, maar schiet al snel in de lach. 'Je bent goed, maar weet dat ik wel zonder mijn telefoon kan leven' zeg ik nog lachend en kijk haar aan. 'Ik wil mijn telefoon niet komen halen en misschien een heel klein beetje' zeg ik en loop rustig in haar richting.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ooh gelukkig maar, ik haat het als die fans zo hard gaan gillen'zeg ik lachend en stop mijn mobiel weer weg. 'Maar wat wil je doen voor je broer terug is?'vraag ik lachend en kijk haar aan. Ik kijk even om me heen. Eigenlijk wist ik niet eens zo goed wat hier was, er was een café dat wist ik als enige.

    Harry Edward Styles
    Ik stop met zuigen en kijk met trots naar het resultaat. Ik geef er een kusje op en grijns dan naar Louis. 'Dat maakt ook niet uit, dat jij veel praat want dat is juist gezellig Lou'zeg ik met een glimlach en streel weer over zijn blote buik. 'Maar over die zuigzoen, ik had toch gezegd dat ik die nog zou geven'zeg ik grijnzend en kijk er nog een keer trots naar. 'Je vond het wel leuk he'grijns ik en geef hem een knipoog. Ik wist dat dat zijn zwakke plek was, dat maakte het juist zo leuk

    Elena

    'Nee hoor, ik ben helemaal niet moeilijk!' zeg ik blij. Ik bescherm Zayns mobiel voor de regen door hem in mijn kontzak te schuiven. 'Als je echt zonder je telefoon kan laat je hem wel even bij mij' zeg ik. Als hij bijna bij me is loop ik ook naar hem toe en prik hem in zijn broodjesbuik. 'Maar nu even een serieuze vraag, hoe vind jij het eigenlijk dat Harry en Louis nu een setje zijn?. Ik ken al deze mensen dan nog maar een dag maar toch vind ik het een raar verhaal.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Als hij stopt met zuigen, kijk ik hem weer aan en grijns automatisch weer. 'Ben blij dat je er zo over denkt Hazz, maar de gezelligheid komt ook door jou' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'Ik moet toch echt eens wat beter gaan luisteren of/en op mijn woorden gaan letten' zeg ik lachend. 'Ontkennen heeft volgens mij toch geen zin meer en volgens mij had je toch ook al door dat het mijn zwakke plek is' grijns ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer