• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)

Reading a good book is like taking a journey.

Sienna Amelia Lakes.

"Dat snap ik. Ik zou het ook niet leuk vinden om doof te worden." zeg ik minachtend, waarna ik mijn nagels even bekijk die vies zijn geworden van het wandelen.
    "Ehm... Ik kan weinig aangezien ik drijfnat ben, mijn haar niet zit en mijn make-up is uitgelopen." zeg ik zacht, waarna ik één hand in mijn zij zet. "Wat dacht je van opdrogen?" vraag ik grinnikend.

Elena

'Dat is echt heel gemeen, zeg het gewoon, achterhouden is ook een soort van liegen'zeg ik en trek een pruillip. Ik ben niet van plan Zayns hand los te laten en vouw mijn hand in de zijne. Met mijn vrije hand kietel ik hem op zijn buik. 'Ik stop als je het zegt, en het maakt me niks uit als je er tegen kan!' zeg ik bijna gillend. 'Laat dat raar doen maar gaan, normaal als ik met vriendinnen ben ben ik echt gestoord bezig.'

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Louis William Tomlinson

Ik kijk hem glimlachend aan als hij uiteindelijk de zoen stopt. Ik knik zodra de woorden tot me doordringen en richt mijn blik dan op het plafond. 'Daar ben ik het mee eens' zeg ik en denk ondertussen na over iets. Zodra Harry met een een paar ideeën komt kijk ik zijn kant weer op en knik opnieuw. 'Laat me zeggen dat de hotelregels breken en het zwembad in niet verkeerd klinkt' zeg ik lachend waarna ik rechtop ga zitten en opzoek naar mijn joggingsbroek die ik net kreeg.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Zayn Jawaad Malik

'Je komt er vanzelf wel achter en trouwens het antwoord is net ookal gevallen' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Ik lieg niet en achterhouden telt niet als liegen ookal is het het wel.' Ik begin te lachen als ze me met haar vrije hand begint te kietelen. 'Dat is dus oneerlijk en ik kan hier niet tegen' zeg ik lachend enschud opnieuw mijn hoofd. 'Niets laten gaan en dat zal toch echt wel meevallen?'

Liam James Payne
    'Klinkt goed, maar zullen we dan maar tijdens het opdrogen wat te gaan drinken?'vraag ik met een glimlach. Ik kijk even naar het Café en trek der al mee daarheen. 'Ik trakteer'zeg ik als we binnen zijn en kijk eraan. 'Dus wat wil je?'vraag ik met een glimlach en besluit zelf een warme choco te nemen.

Harry Edward Styles
    Ik begin hard te lachen en knik. 'Zullen we dan maar inplaats van die joggingsbroek een zwembroek aandoen Lou?"vraag ik lachend als hij zijn joggingsbroek zoekt en ik ondertussen mijn zwembroek aantrek met mijn shirt eroverheen. Ik gooi Louis een zwembroek toe en loop lachend naar hem toe.

Elena

Toch laat ik Zayns hand los ook al wil ik dat niet zodat ik hem met 2 handen kan kietelen.'Ik zei dat ik zou stoppen als je het zegt, en dat deed je niet, dus heb ik het recht jou te kietelen!' lach ik.
    Het is toch wel een beetje zielig omdat hij er niet tegen kan,
    maar iets achterhouden is nou ook niet bepaald leuk.
    Ik stop met kietelen en zie de opluchting op zijn gezicht.
    'Ik stopte nu is het wel de bedoeling dat je het zegt hè Zayn'

Louis William Tomlinson

Ik stop met rondkijken en richt mijn blik op Harry. 'Nee Hazza ik wil in mijn joggingbroek gaan zwemmen' antwoord ik zo serieus mogelijk en trek erna alvast een droog shirt aan. Met een glimlach vang ik mijn zwembroek en haal mijn schouders. 'Blijkbaar moet ik toch hierin zwemmen' zeg ik lachend en sta dan op. Ik bijt even op mijn lip en verwissel zo snel mogelijk mijn broek voor mijn zwembroek. 'Laten we dan maar gaan' zeg ik vrolijk en zet een paar stappen in de richting van Harry.

Harry Edward Styles
    Ik grijn en til Louis op die ik over mijn schouder leg. Ik ren de kamer uit zo het hotel door richting het zwembad. Daar twijfel ik even maar zet hem even neer. 'Shirt uit' beveel ik lachend en trek mijn eigen uit. Ik gooi hem ergens neer en kijk Louis aan. Hij gin het water in zo! Ik grijns even en wacht tot hij zijn shirt uittrekt. 'Anders doe ik het voor je hoor'zeg ik en knipoog even waarna ik weer lach.

[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:23 ]

Sienna Amelia Lakes.

Ik laat me maar meetrekken door Liam en zucht eventjes. "Thee is prima." mompel ik, waarna ik onzeker rondkijk. Ik zie er niet uit en dan moet ik hier gaan zitten?
    "Moet dit echt? Ik voel me niet echt op mijn gemak, eerlijk gezegd." zeg ik zacht.

Zayn Jawaad Malik

Ik begin nog harder te lachen als ze me met twee handen begint te kietelen. 'Niet eerlijk en vertel het niet' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Jij heb het recht niet.' Uiteindelijk stop ze toch met kietelen en haal ik opgelucht adem. 'Ik zeg helemaal niets en je weet het zelf wel' zeg ik lachend en druk een kus op haar wang. 'Denk maar en denk niet te moeilijk'

Louis William Tomlinson

'Hazza ik kan zelf echt wel lopen' zeg ik lachend als hij me optilt en dan de kamer uit rent zo door het hotel richting het zwembad. 'Als is dit toch een stuk leuker als ik eerlijk mag zijn' zeg ik en begin nog harder te lachen. Zodra hij me uiteindelijk toch neerzet, kijk ik hem aan en druk een kus op zijn neus. 'En wat als ik dat niet doe?' vraag ik en sla lachend mijn armen over elkaar. Al snel krijg ik mijn antwoord en kijk hem bedenkelijk aan. 'Je zet me voor een moeilijke keuze neer Hazz'

Liam James Payne
    'Ach joh, als je dat beetje mascara onder je ogen vandaan haalt is het prima, en je ziet en gewoon prima uit hoor' zeg ik met een knipoog en kijk haar aan. Ik glimlach en bestel daarna de warme chocomel en een thee. Ik zet het op een tafel en glimlach even. Ik ga zitten en neem een slok van de warme chocomel.

Elena

'Oh jawel, dat recht heb ik wel, moet ik het weer doen?' vraag ik plagerig.
    Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en knijp een oog dicht, wanneer hij me een kus op mijn wang geeft. 'Ik sta hier met jou in de regen in Miami, ik ontving net een kus van jou, waar meiden een moord voor zouden doen en nog wel meer denk ik?' zeg ik en kijk hem aan. 'Is dat te moeilijk? Nee toch?'

Harry Edward Styles
    Ik kijk hem aan en grijns. 'Nou dat zou ik toch maar even doen hé'zeg ik met een glimlach en loop dichter naar hem toe. Ik pak de rand van zijn shirt vast en trek het grijnzend een klein stukje naar boven. Ik kijk Louis even aan en grijns. Daarna pak ik met mijn andere hand ook zijn shirt vast en trek het in een keer uit. Ik til Louis weer op en ren naar het zwembad waar ik er met Louis in mijn handen inspring.