• Ik ga binnenkort op een date met een jongen die ik nog niet zo goed ken. En we hebben geen idee wat we kunnen gaan doen.. Iemand een idee?


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Bowleeeen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naar de film en daarna nog een drankje doen? Dat is meestal de standaard eerste date. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een kerstmarkt bezoeken als er een in je buurt is...


    None but ourselves can free our minds.

    Moet je even denken wat voor type hij is.
    Met iemand die veel praat kan je best een stad-achtig iets doen, maar ik ben een keer op zo'n date geweest met iemand die echt niet spraakzaam is waardoor ik het gevoel kreeg dat ik hem moest ondervragen. Dus als hij niet spraakzaam is, cinema en dan achteraf praten.
    -ik wou dat ik creatiever was met locaties maar dit lijken de enige opties als je niet meteen een hele dag wilt kwijt zijn-

    Je kan eventueel schaatsen.


    effort never betrays you

    Kerstmarkt, schaatsen, bowlen, bios, drankje doen, minigolf (glowgolf..?),


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik vind het zelf altijd leuk om iets te doen. Zeker als je een bepaald persoon niet echt kent, is het handig om iets te doen waar je je op kan richten als je even geen gespreksonderwerp hebt.
    Dus bios, of schaatsen is daarin wel leuk, of naar de kermis (als die er op dat moment is). Zwemmen is vaak een beetje te, zeker als je elkaar nog niet goed kent. Dus dat zou ik dat niet doen. Soms is een museum ook leuk, maar daar moet je wel van houden, en jullie moeten het beide wel leuk vinden natuurlijk.
    En als je merkt dat hij wel makkelijk praat kan je ook gerust een drankje doen of ergens lekker eten.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss