• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Laim James Payne[/b
    ' ja ik ben serieus, ik laat je het wel zien' zeg ik en laat omstebeurt wat foto's zien. ' samen met mijn vier beste vriendn zit ik in one dieection, we zijn ejgenlijk erg populair op dit moment' zeg ik en laat ondertussen what makes hou beautiful horen. ' dit is een van onze numers ' zeg ik en zoek daarna twitter op. Ik laat mijn profiel zien en grijns even.

    Fluid schreef:
    {Ik ga ik voel me dood.. hopelijk is ma redelijk en laat ze me thuis..}


    [Dag mede dood persoon xD Het komt wel goed en ze laat je waarschijnlijk wel thuis blijven ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'oog gelukkig maar' zeg ik zogrnaamt opgrlucht en grijns daarna even. 'nou zo goede plannen heb ik nou ook weer niet maar ik lig eigenlijk wel prima zo' zeg ik lachend en streel langs zijn kaaklijn. 'nou stil met jou erbij is het toch niet' zeg ik lachend en geef hem een kus. 'tuurlijk maak ik je niet wakker' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik lach even en plaats daarna mijn lippen in zijn nek waar ik gelijk begin te zuigen. Hehe; ik had hem gezegt dat ik hem nog een keer en dikke zuigzoen ging geven.

    ( ik reageer nog wel even met Elena op mn mobiel en dan ga ik echt slapen kheb een kop vol watten...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Als we bij het hotel aankomen blijf ik staan. ' Nou, dat was ik wel van plan' grinnik ik. ' Je kan kiezen, nu chocomelk drinken of samen nog wat "ideeën" bedenken' zeg ik met een wenkbrauw wiebel.

    ( Sorry dat ie kort is komt door mobiel...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Whaha! Je kan geen melk koken met een waterkoker. Heb ik één keer geprobeert en toen kookte de melk over. Melk kookt namelijk sneller dan water.(A))

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik kijk met Liam mee en haal mijn wenkbrauwen verbaasd op. Als ik zijn volledige naam zie gaat er wel gelijk een lampje branden.
    "Oh... One Direction? Mijn vriendinnen zijn wel fan, ik niet." zeg ik grijnzend. "Het is niet dat ik jullie muziek slecht vind. Maar nee, ik ga niet gillen of schreeuwen omdat ik een beroemdheid zie." zeg ik overtuigd, waarna ik eventjes frons bij het zien van zijn profiel. "Ik geloof je nu wel hoor."


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Nou ik moet dus gewoon naar school, met de stoom ervan kun je wat verwarmen :3)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik reageer zo )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Als ik merk dat Elena stil blijft staan, stop ik ook al snel met lopen en kijk haar aan. 'Moet eerlijk toegeven dat je me nu wel op die ideeën brengt' zeg ik grijnzend. Als snel trek ik een bedenkelijk gezicht terwijl het antwoord eigenlijk al lang duidelijk is. 'Mhm, hele moeilijke keuze' zeg ik. 'Kan ik niet kiezen voor allebei?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Nou misschien moeten we dan de "ideeën" die wel al hebben uitvoeren en dan lekker warme choco gaan drinken' grinnik ik weer. Ik kijk hem aan en lik mijn lippen. Vanbinnen word ik iets vergelijkbaars met de pudding van een puddingbroodje. 'Mee eens? en had jij trouwens nog wat "ideeën"? zeg ik waarbij ik aanhalingstekengebaren maak met mijn vingers. 'Ik heb gehoord dat jij heel goed "ideeën kan uitvoeren' zeg ik lachend. Waar gaat dit heen? Eerst kom je aan bij je hotel, schiet er een of andere gestoorde gozert het hotel in, zijn zijn vrienden vermist, ga je helpen zoeken, vind je ze, en sta je vervolgens in de stromende regen te praten over "ideeën". Mijn leven is leuk, maar echt heel erg raar.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Misschien moeten we dat inderdaad dan maar uitvoeren en dan de choco gaan drinken' zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en begin te grijnzen. 'Mhm, ik ben het er wel mee eens en misschien wel en misschien niet. Wie zal het ons vertellen' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'En van wie heb je dat gehoord, want dan moet ik toch eens met diegene gaan praten' zeg ik lachend. Ik vind het leuk om mensen gewoon te plagen door te doen alsof ik nergens van af weet en doe alsof ik geen ideeën meer heb. Dat maakt het altijd zo leuk als je ze dan toch ineens uitvoert.
    'Misschien moet je me toch maar eens duidelijk maken wat je zelf in gedachten had als 'idee''


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dat zijn de woorden die ik op dit moment ook kan zeggen' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Hazz niet zeggen dat dat niet zo is,want dat is het wel. Maar lig inderdaad ook wel prima zo' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou ja dat is eigenlijk wel waar, maar daar kan ik ook niets aandoen' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Kijk dat hoor ik graag, want dit is gewoon geweldig' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. Zodra hij zijn lippen in mijn nek plaats en gelijk begint te zuigen, sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Dit was dus gewoon echt een van mijn zwakke plekken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Nou weetje, je kent YouTube, gewoon internet, enzo, daar staat van alles, en je weet vast wel gewoon hoe dat komt dat ik dat weet. Je bent niet gek ofzo, dus.' zeg ik. Hij daagt me uit, daar houd ik van, maar hij moet wel weten dat ik niet met me laat sollen. Ik sla mij armen om zijn nek en kijk hem aan. Ik weet wat hij nu denkt, zal ik hem zijn zin geven of niet? Ik sta op mijn tenen zodat ik bij zijn oor kan komen. 'Misschien moet jij dat mij dan maar laten weten'
    Ik zet mijn hielen nog niet op de grond en geef hem een kus op zijn wang.
    'Spannend genoeg?' vraag ik plagerig.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat is niet eerlijk, want dat betekent dat mensen gewoon alles kunnen opzoeken en ik kan niets over andere zoeken. Trouwens geloof niet altijd alles wat er op staat, maar ben wel blij dat je niet zo bent als andere' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en sla mijn armen om haar middel. 'Misschien wel en misschien ook niet, want ik geef niet zo gemakkelijk op. Verzin maar een manier om me te overtuigen' Ik blijf haar met een grijns aankijken. 'Mhm het heeft er wel iets van weg ja'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Het hele leven is oneerlijk, en ik ben niet zo'n bakvis die gaat gillen " Aaaah Zayn Malik van One Direction" of iets dergelijks, ik vind dat zo'n grote onzin' zeg ik rol even met mijn ogen. Misschien is chocolade melk toch niet zo hard meer nodig, ik vermaak me prima. 'Mmm, laat me even denken, misschien omdat ik zo leuk ben ga je vast wel over stag?' plaag ik. 'Agh nee, dit is moeilijk weetje, ik ben niet goed in mensen overtuigen' zeg ik en kijk bedenkelijk. Ik heb echt nooit de kapiciteit gehad om mensen te kunnen overtuigen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you