• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Aha... Geen idee waar dat over gaat. Franse Revolutie is toch leuker.xD Ik had gewoon een 10 voor de tweede wereldoorlog, maar dat kwam volgens mij omdat ik het leuk vond om te kijken hoe iedereen dood ging.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ja, is niet heel moeilijk, maar wel als je een docent heb die geen aantekeningen kan geven, en dat daar je toets uit bestaat, in je boek staat niks over de toets-.- echt heel nuttig)

    (Dat is niet handig, nee. Maar ik leer nooit aantekeningen, alleen het boek. Trouwens, kennen jullie die reclame van Pokemon met One Direction? Ik mag daar mijn presentatie van economie over doen.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( niet echt handig nee en snap niet waarom zulke leraren les mogen geven xD
    Ahh ik ken die reclame en je heb geluk. Ik mag nooit iets erover doen alleen nu met bv)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Dankjewel voor eigenlijk alles Hazz' zeg ik. 'Je weet echt altijd wat te zeggen.' Ik denk na en trek ondertussen een bedenkelijke gezicht. 'Ik verzin al en wat ben je van plan?' vraag ik en kijk hem aan. Zodra hij me begint te kietelen heb ik mijn antwoord al en begin hard te lachen. Ik kijk hem aan en schud nog steeds lachend mijn hoofd. 'Dit helpt niet echt om een plan te verzinnen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'jij doet precies hetzelfde bij mij, jij weet mij ook altijd op te vrolijken' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik en stop met kietelen. Ik ga op hem liggen en kijk hem aan. Ik druk een kusje op zijn lippen en glimlach even. 'dan moet ik je maar met rust laten hé' zeg ik lachend en rol van hem f. Ik stap rustig van het bed en loop naar de kast. Ik pak een joggings broek en trek indertussen mijn nog steeds natte broek uit om die vervolgens over de kachel te hangen.

    (Ik had trouwens ook nog met Sienna gereageerd op Liam, voor als je het over het hoofd hebt gezien.(A))

    Famous1xx schreef:
    Sienna Amelia Lakes.

    Ik kijk eventjes verrast. "Ik moet daar ook heen, maar voorlopig zal ik daar toch niks kunnen. Mijn broer heeft de sleutel namelijk." leg ik uit, waarna ik weer doorloop en even erover peins om mijn schoenen gewoon uit te doen, maar dat gaat me iets te ver.
    "Dus... Beoefen je een sport of zo?" vraag ik twijfelend, waarna ik zacht op mijn lip bijt. Ik hield er niet van om geen gespreksstof te hebben.


    (^^ Die dus.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Klopt inderdaad ergens wel en het is volgens mij gewoon iets tussen ons wat voor niemand anders te begrijpen is' zeg ik glimlach. 'Dankjewel' zeg ik als hij stopt met kietelen en op me gaat liggen. 'Je bent gek Styles' zeg ik en druk dan ook nog een kusje op zijn lippen. 'Hoe kom je erbij dat je me me rust moeten laten?' vraag ik lachend en ga overeind zitten, zodat ik hem nog steeds kan aankijken en trek vervolgens een pruillip. 'Allerliefste Hazz kan je ook een joggings broek en een droog shirt deze kant opgooien?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( aargh ik moest naar een restaurant lopen en ben daar nu ik reageer s
    Als ik thuis ben)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    'ow toevallig, je kan wel even bij mij op de kamer tot je broer er is'zeg ik en glimlach even. 'nee ik beoefen geen sport, daar heb ik meestal geen tijd voor' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'en joj?' vraag ik al verwacht ik eigenlijk niet dat ze sport. Waarom weet ik niet echt. Ik kijk voor me uit en gelukkig zijn ae al bijna bij het hitel, tenminste weer lekker droog.

    Harry Edward Styles
    'daar heb je gelijk in' hlimlach ik en kijk hem aan. 'nou anders lijdt ik je toch af' zeg ik lacheznd en kijk hem aan. 'nee, ik plaag je gewoon' zeg ik lachend en knik dan. 'voouit maar weer' zeg ik en zoek naar en joggingsbroek en drocog shirt voor Louis. Zelf.liep ik nog gewoon in mijn boxer maar dat maakte me niet zoveel uit, het was Louis maar. Ik loop naar Louis en geef hem zijn kleding. Ikk geef hem een vlug kusje en kijk hem aan. 'lukt aankleden en zo wel?' vraag ik lachend en kijk hem aan.

    (Reageer straks, moet snel eten.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (moet zo weer trainen, lekker achter elkaar xD

    Louis William Tomlinson

    'Dat zijn woorden die me echt niet vervelen, net als het mij niet verveelt om te zeggen dat je echt te lief bent' zeg ik grijnzend. 'Jij mij afleiden? Dat kan alleen gebeuren als je er niet bent' zeg ik lachend en knik dan. 'Weet ik wel.' Ik kijk hem aan en grijns. 'Dankjewel allerliefste Hazza' zeg ik vrolijk en pak de kleding aan. Vervolgens leg ik het naast me op bed neer en geef Harry een knuffel. 'De verleiding om nee te zeggen is groot' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Maar het lukt wel en anders moet ik het toch maar eens gaan leren' zeg ik en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'nou dat verveelt mij ook niet hoor' zeg ik met een knipoog n grinnik even. 'oog naja dan kan ik er niks aandoen' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'alsjeieft lievr boobear' zeg ik met en glimlach en geef hem een kus. 'en anders wil ik je best helpen hoor' zeg ik lachend en til hem daarna zo opbmet mijn handen onder zijn kont. Ik druk mijn lippen op de zijne en draai ondertussen een rondje. Ik grinnik even en laat me achterover op bed vallen met hem zo op me. Ik geef hem een zacht kusje en rol dan onder hem vandaan. 'ik moet me maar even gaan aankleden' zeg ik lachend terwijl ik naar mijn boxer wijs en sta op.