• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Schildpadden?'vraag ik ongelovig. 'Dat zijn hartstikke lieve dieren!'zeg ik en kijk haar aan. Daarna begin ik te lachen. 'De meeste hebben dat andersom' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Maar ik snap nog steeds niet dat je bang bent voor schildpadden!'

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik kijk hem grinnikend aan. "Volgens mij is je lievelingsdier een schildpad." zeg ik, waarna ik mijn hoofd schud. "Ze zijn glibberig, bijten en sommigen zijn nog slijmerig ook." zeg ik gruwend, waarna ik hem eventjes aankijk. "En ze eten dode beesten, zoals wormen. En dat is vies."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik knik enthousiast en kijk haar dan aan waarna ik wild mijn hoofd schud. 'Helemaal niet'zeg ik en kijk haar aan. 'Ze zijn hartstikke lief en klein, ze zijn schattig'zeg ik en kijk haar aan. 'Nou en, beter dan dat ze levende dieren eten'

    Sienna Amelia Lakes.

    "Niet alle schildpadden zijn zo klein en lief!" zeg ik, waarna ik hem toch gelijk moet geven. "Oké, van dat eten heb je een punt. Maar het is zielig om beesten te eten, dood of levend. Ook al vind ik ze doodeng." zeg ik, waarna ik hem eventjes aankijk. "Schildpadden blijven gewoon eng, zelfs jij kan me niet op andere gedachten brengen. Trouwens, ik snap niet wat er schattig is aan een beestje dat maar wat zit en alleen maar andere dieren eet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik zie nu pas dat ik iets met het woord eng heb.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [reageer zo :Y)]

    Liam James Payne
    'Ach ik vindt ze wel lief, maar laten we hier maar over ophouden' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Moet ik nog meer dingen over jou weten?' vraag ik lachend en glimlach daarna even. 'Of dingen die je graag van mij wilt weten?' vraag ik daarna .

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ehm... Ik eet geen vlees, maar volgens mij kon je dat al raden. Ik ben single en ik heb een hekel aan zonnebanken." zeg ik, waarna ik eventjes op mijn huid wijs die helemaal niet bruin is. "En ik kan niet zonder mijn stijltang." zeg ik grijnzend. Ik denk eventjes na. "Nee, ik denk dat ik wel genoeg weet, en anders kom ik er nog wel achter. Of je moet zo'n hekel aan me hebben dat je me niet meer wilt zien, dat kan ook."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Voor als jullie zin hebben in een nieuw verhaal (voel je niet verplicht ofzo :3) :Mijn nieuwe story :3 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. 'Oké, en tuurlijk wil ik je nog wel is zien, ik vindt je wel aardig hoor'zeg ik met een vriendelijke knipoog en zak daarna iets onderuit. 'Dan kom je nog wel wat dingen over me te weten'zeg ik lachend en kijk even om me heen. 'Wil je nog wat gaan doen? of gewoon even hier blijven?'

    [Ik ga lezen :Y)]

    [ Okee yay :3 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Yeah ben je 1e abo :Y)]

    [Ik wil ook een nieuw verhaal starten, ben al een deel aan begonnen, 3 hoofdtukjes of zo alleen nooit geactiveerd omdat ik vindt dat ik niet zo goed schrijf, en ook een co-auteur wil:P]

    {Yiheaah x3, okee.. tja dan moet je denk opzoek gaan..}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Whoever is trying to bring you down, is already below you