• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik kan dus echt niet op alles tegelijk reageren xD en mijn computer flipt steeds en verzend maar de helft van lange stukken tekst:| Ja ik ben gewoon niet slim en daarom ook mijn 3de en 4de naam. Ach weet ik eigenlijk niet en dat hoor gewoon zo en het is om de dag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { haahhaha x3, vandaag met scheikunde was ik momo dankzij jouw afwezigheid, ik moest practicum met WenkieWenkie doen..--' ( voel je je al beter??)}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Niets laat maar dan en vertel maar gewoon. Mhm nu moet ik dus denken wat ik ga zeggen gezien ik moeilijk hetzelfde kan zeggen. Ten eerste omdat ik geen meisje ben en ten tweede heb ik geen zin om alle redenen op te noemen, maar het komt wel neer op wat je ook zei' zeg ik lachend. 'Het is graag gedaan en dat is niet waar, maar is goed' zeg ik nog steeds lachend. 'Ja dat vind ik echt en heb een hekel aan liegen dus waarom zou ik dat doen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Je was momo dankzij mijn afwezigheid? xD Ahh heb medelijden met je en wees blij dat het eenmalig was. Volgende keer help ik je weer en Eileen ook want die heb ik vandaag ook in de steek gelaten ( Nee niet echt jammer genoeg) Waar is de andere helft van de reactie van Zayn eigenlijk?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ei, was met Suus... Maare typ opnieuw zou ik zeggen... dat stukje dan...}

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:28 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Mwaha geen zin in en vind het eigenlijk wel best zo, doe ik straks wel weer bij andere reactie]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dat is iets wat gewoon zeker is' grijns ik tegen zijn lippen aan, maar er blijft toch een gedachten door mijn hoofd spoken. Al snel sluit ik die gedachten weer af, want dat is wel weer iets voor later. 'Eigenlijk maakt dat me niet uit en ik kan er niets aandoen dat ik jou ook afleid' Ik glimlach even tegen zijn lippen aan. 'I love you too Hazza' prevel ik tegen zijn lippen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Nu ga ik flippen gezien ik weer de helft mis...okee ik stap even over naar mijn computer, want anders doet mijn laptop het straks helemaal niet meer en dat komt niet omdat ik hem dan uit het raam heb gegooit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mag ik ook reactie van Louis?(A)]

    Elena

    'Okee, ik geloof je over het vest, omdat je haat aan liegen algemeen bekend is'
    'Weetje, ik ben echt uitverkorene, ik sta hier met een übersexy persoon in de regen die ook nog eens door allemaal mensen wordt geadoreerd. Ik moet ook even wat onderzoeken' zeg ik en pak Zayn bij zijn pols. 'Mensen zeggen dat jij afgrijselijk grote handen hebt, dat moet ik testen' zeg ik onderzoekend. Ik houd zijn hand tegen die van mij en zijn vingers steken een behoorlijk stuk uit. 'It's true, ik heb kleine handen, dus alle handen zijn groot in vergelijking met mij, maar de gozerts hadden gelijk' zeg ik met een glimlach.
    'Doe ik raar ofzo? Je kijkt zo verschrikt.'

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:36 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Uh nou er staat een halve reactie hierboven(A)...en de rest is spoorloos en ik nu ook, want stap nu echt over naar mijn computer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Okee we zien je zo wel weer verschijnen :)}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik vraag me op dit soort moment toch echt wel eens af wat niet algemeen bekend is' zeg ik bedenkelijk. 'Al kan ik nu wel een stuk of drie dingen dingen opnoemen.' Ik kijk haar aan en lach even. 'Mhm ik kan nog wel een paar redenen opnoemen waarom je echt uitverkorene bent, maar die hou ik nog even voor me' zeg ik. 'Test maar en vraag me niet hoe ze aan zulke dingen komen, want weet het zelf soms ook niet' Ik kijk even naar onze handen en knik dan. 'Blijkbaar is dit dus wel waar' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd. 'Nee je doet niet raar en kijk ik verschrikt?'

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach en stop dan de zoen. Ik streel even over zijn wang en ga dan een beetje van hem af. 'Ik heb zin om echt wat te doen'zeg ik lachend en ga op mijn rug liggen. Ik draai mijn hoofd naar Louis en druk een kusje op zijn neus. 'Zullen we anders even door het hotel gaan lopen of zo?'vraag ik en grijns daarna even. 'Of we gaan lekker de hotelregels breken en het zwembad in'grap ik en sta daarna op om nu wel mijn joggingsbroek aan te trekken.