• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik ga tegenover Liam zitten en pak snel mijn spiegeltje, waarna ik met een zakdoekje de mascara wegveeg. "Zeker weten dat het zo goed is?" vraag ik, waarna ik eventjes grijns omdat hij knipoogde. Plagen was ik wel gewend, dus hier keek ik dus echt niet van op. Ik staar wat in het theekopje en roer wat met het theelepeltje erin.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik schud snel mijn hoofd als antwoord op haar vraag. 'Oke je hebt het reacht wel, maar doe het toch maar niet' zeg ik snel. 'Dat klopt ongeveer wel alleen het laatste hoop ik toch van niet' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet of dat te moeilijk is, want ik weet niet wat je denkt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik moet er echt vandoor, want moet nog een paar spullen zoeken. Ik probeer om morgen nog wat te plaatsen als ik in de bus zit of in de avond, maar kan niets beloven. Anders komt het zondagavond wel weer als ik thuis ben (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Okee, dan doe ik dat niet meer, maar goed dat je toe geeft dat ik dat recht wel heb.' zeg ik met een knipoog. 'Mijn brein werkt erg ingewikkelt, en het klopt wel dat ik moeilijk denk hoor.
    'Vroeger als ik naar karate ging zeiden die mensen altijd, als je goed je best doet met sporten krijg je broodjes. Maar de broodjes die jij wel hebt heb ik nooit gekregen' zeg ik zielig. 'Nu verdien ik vast wel een kusje' gniffel ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    {Okie dokie, veel plezier in Disney ;3}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Mwha dankjewel en ga trouwens nog niet. Heb me bedacht aangezien ik toch niet kan slapen en kan morgen in de bus ook altijd nog)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ja echt'zeg ik met een glimlach en drink nog een slokje. 'Anders zou ik het toch niet zeggen'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. Mijn handen werden ondertussen best warm van de warme chocomel maar het is nu nog wel lekker. Ik geef gauw nog een slok en kijk Sienna aan.

    Sienna Amelia Lakes.

    "Ach ja, een leugen om bestwil zou toch kunnen." zeg ik grinnikend, waarna ik voorzichtig een paar slokjes thee drink. Ik merk dat dat niet heel erg goed lukt terwijl dat theelepeltje nog in het kopje zit, dus leg ik die terug op het schoteltje.
    "Is er iets?" vraag ik als Liam me aankijk, waarna ik één wenkbrauw vragend optrek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson'

    'Dat zou wel een stuk gemakkelijker zijn, want dan hoef ik niet meer de kiezen' zeg ik grijnzend. Zodra hij dichter naar me toe loop verandert mijn grijns in een onschuldig glimlach. Ik kijk hem aan en zodra hij mij weer even aankijk druk ik snel een kus op zijn lippen. Voor ik verder wat kan zeggen of doen heeft hij mijn shirt al uitgetrokken en tilt me op om vervolgens in het zwembad te springen. 'Harry Edward Styles' begin ik en kijk hem aan. 'Ja wat moet ik hier eigenlijk nog over zeggen' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Heel erg bedankt daarvoor en ja ontkennen heeft eigenlijk geen zin, want het recht heb je wel' zeg ik glimlachend en luister dan naar wat ze vertelt. 'Klinkt inderdaad ingewikkeld en het is soms hé. Oke dat verhaal met die broodje klinkt een beetje vreemd, maar aan de andere kant klinkt het ook wel weer logisch. Hoe ben je er trouwens achtergekomen dat ik die vroodjes wel heb?' vraag ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'Alleen omdat jij het bent dan' zeg ik en druk deze keer een kusje op haar lippen waarna ik haar weer grijnzend aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Nee er is niks joh'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Mag ik niet kijken dan?'vraag ik lachend en neem een slok van chocomel. 'Maar vertel is iets over jezelf'zeg ik met een glimlach en kijk eraan. Zo goed kende ik er nog niet dus wat over de weten.

    [Sorry voor korte reactie, ga zo weer veder reageren vader loopt te zeuren]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 23:04 ]

    Elena

    'Tja, heel mijn leven is ingewikkeld eigenlijk. Dat met die broodjes was inderdaad best raar, maar goed. Voor ik het door heb heeft hij al een kus op mijn lippen gedrukt. Wauw, ik had echt niet verwacht dat hij dat serieus zou doen, ik bedoelde het eigenlijk als grapje, maar dit is veel beter. Ook ik kijk hem grijnzend aan. 'Ja, hoe weet ik dat nou? Dat is het geheim van de smid. Jij houdt wat achter, ik nu dus ook' grinnik ik


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    [Sorry voor korte reactie, ga zo weer veder reageren vader loopt te zeuren]


    [Maakt niet uit ;3]

    [We zitten geloof ik al bijna aan de limiet van dit topic woah]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    "Natuurlijk mag je kijken. Mag ik niks vragen dan?" zeg ik plagend, waarna ik eventjes nadenk.
    "Iets over mezelf? Nou... Mijn naam weet je al. Ik ben achttien jaar, net klaar met school en weet nog niet wat ik wil gaan doen." zeg ik, bijtend op mijn lip. Ja, wat kan ik allemaal vertellen?
    "Dit is niet mijn echte haarkleur, mensen denken vaak dat ik een verwend, dom kind ben en mijn favoriete bloem is de lelie." praat ik verder, waarna ik eventjes glimlach.


    Reading a good book is like taking a journey.