• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Okee, euh, hoe zeg je dat, nouja, ach laat maar dan. Ik denk dat ik op dit moment het gelukkigste meisje op aarde ben, en het maakt me dus niet uit wat andere mensen daar van denken.' zeg ik blij en bloos even. 'En dankje voor je vest, hij is een beetje groot aangezien ik nogal klein ben, maar als ik het koud heb doe ik hem aan. Bovendien mag niemand hem mee aan' zeg ik helemaal blij met mijn nieuwe vest waar ik in verzuip. 'Vind je echt dat ie me goed staat, aangezien ik er in verzuip?'.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    {Ik heb het niet gehoord maar wel op twitter gelezen.. Tssggss het is NIALL en sommige mensen zeggen ook Nieall ofz..}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ik ga even eten en even wat op twitter uitzoeken. Ik word volgens mij echt gek)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [eetsmakelijk]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:07 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:06 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Louis en Zayn melden zich weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [welcome back :P]

    { Okee fijn, ze is plots ziek geworden dus komt m'n vriendin niet slapen dus heb alle tijd ...}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    [welcome back :P]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Thank you en ik ook. Moet vannacht om 4 uur mijn bed uit en voor die tijd zal ik toch wel niet slapen xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { aha... Mag ik mee in je koffer?? }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Van mij mag je mee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Yaay tis alleen een beetje kort dag --' en heeft AmaZayn tijd ?? hihi Doe je schildpadden de groeten, en geef ze eten! haha x3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ja inderdaad. Uh ja ze hebben allebei tijd en ben ook bezig met een reactie maar doe alles tegelijkertijd en zoals je weet moet je dat niet aan mij overlatenxD Ja is goed en ze doen je de groeten terug. Trouwens ze hebben net eten gehad]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Aha, ja dat ken ik en vooral van jou --', waarom krijgen die beesten om de zoveel dagen pas eten?? Das toch zielig :$]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you