• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)

Reading a good book is like taking a journey.

(Oké.(A) Ikke zielig zijn... Ik heb morgen scheikunde pw en ik heb voor economie een 3,4... Het leuke is dat ik wel leer, maar er gewoon niks van bak. Ik hou van het woord bakken, dan denk ik aan cake. Cake is lekker. Het gaat alweer, ik ga gewoon weer Niall uithangen en mezelf vol eten, dan lukt het wel.(A))

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:04 ]

( Okeey (: Ahh ik medelijden met je hebben en dat zijn mijn wiskunde cijfers al drie jaar lang. Anders maak ik je scheikunde en economie en jij mijn wiskunde xD Heb zelfs dinsdag scheikunde toets Haha dat past er inderdaad wel bij en lijk je niet op Louis dan wel op Niall xD

Trouwens ik wil even doorgeven dat ik het weekend heel weinig zal reageren aangezien ik zaterdagochtend naar Disneyland vertrek tot zondagavond )

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(Disneyland!xD En als je mij je wiskunde laat maken kom je niet hoger dan een vijf.:P Echt, alle rekenvakken kan ik niet en dan ook nog Duits en Aardrijkskunde erbij.xD Omg, ik ga echt niet over dit jaar...)

( yeahhxD hoger dan dat ik haal want zit altijd tussen een 2 en een 5 :P rekenen is inderdaad ook niet mijn vak en duits wel. Aardrijkskunde heb ik gelukkig dit jaar niet meer. Omg dat gevoel herken ik echt en waarschijnlijk word ik nog een niveau terug geplaatst ook.... en dan nog eens de problemen buiten school maakt het er ook niet beter op)

(xD ik had een 8.3 voor economie en een 6.8 voor wiskunde(nerd) voel me even slim:P, mjaa, ik had ook gewoon een 8.9 voor nederlands! Hehe, had alleen wel een 4 voor gsn, maar daar had hele klas onvoldoende voor:P)

(Niet eerlijk... Maak me maar weer depressief! Als jij me eens mijn economie maakt... Maak ik jouw Engels, Frans, biologie of geschiedenis wel.(A))

Harry Edward Styles
    'tuurlijk wel, je bent altijd mijn superm' zeg ik met een glimlach en woel door zijn nog steeds een beetje natte haren.'is goed, verzin maar wat' zeg ik met een grijns en kijk hem aan. 'ik help je wel, zodat je beter kan denken' grijns ik en ga op zijn benen zitten zodat die niet goed meer kkunnen bewegen. Ik die mijn handen in zijn zij en begin te kietelen. Ik lach zelf even en kijk hem aan met een grote grijns.

(Ik ben jaloers op jou cijfers en hoe leer jij. Maar elke klas en welke niveau misschien heb ik dan iemand gevonden voor bijlessen xD Haha dat had ik inderdaad ook en gsn klinkt me niet bekend)

(xD ik maak je economie wel hoor, frans heb ik niet meer en voor bio had ik al een 6.8 dus is niet nodig:P en eigenlijk was ik vorig jaar best gied in gsn, maar dit jaar niet, dus maak jij die maar:P)

Famous1xx schreef:
    (Niet eerlijk... Maak me maar weer depressief! Als jij me eens mijn economie maakt... Maak ik jouw Engels, Frans, biologie of geschiedenis wel.(A))

(Geschiedenis, Engels, Biologie, Scheikunde, Duits kan je bij mij ook wel mee aan komen)

(ik doe 3 mavo en gsn=geschiedenis )

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:42 ]

[ Ahh okee ]

(Oh! gsn is geschiedenis!(A) Dat vind ik simpel, en leuk.:$ Ligt eraan waar het over gaat. Waar gaat het over?xD Ik doe Havo trouwens.)

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:43 ]

(de industrie enz.)

[ Ahh daar hadden wij het vorig jaar over. Dat was opzich best makkelijk]