• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas

*duckface-babe*

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]

ars moriendi

Mombasa schreef:
    Goedemorgen!

Even een stomme vraag; Zitten er in de Noord Zee Potvissen? En zo niet, zitten er van die mini Dolfijntjes?

Ik weet wel dat er bruinvissen in de Noordzee zwemmen, zijn dus een soort 'mini' dolfijnen. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aria schreef:
    (...)
    Ik weet wel dat er bruinvissen in de Noordzee zwemmen, zijn dus een soort 'mini' dolfijnen. (:

Haha. Okiii. Ik had een soort discussie :'D

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mombasa schreef:
    (...)

Haha. Okiii. Ik had een soort discussie :'D

Which you obviously won? (wbw)

Aria schreef:
    (...)
    Which you obviously won? (wbw)

Ik win ze altijd. Maakt niet uit.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik heb iets leuks gezien op Ebay en ik kan het niet kopen omdat ik geen PayPal of creditcard heb. (huil)

Chaos is a ladder.

Paypal kan je heel simpel aanmaken :Y)

Verbena schreef:
    Ik heb iets leuks gezien op Ebay en ik kan het niet kopen omdat ik geen PayPal of creditcard heb. (huil)

Als ik iets via internet wil bestellen dan vraag ik aan mn vader of hij het wil kopen, en dan betaal ik hem terug
    Heb ik met een stapels DVD's gedaan via Amazon.de

Oké Claire even zonder gekheid, heb jij ooit meegedaan met het Junior Songfestival? Want ik keek net zo'n back in time, en ik zweer echt omygod, één gezicht.

Helleu girls(flower)

~

Aria schreef:
    Oké Claire even zonder gekheid, heb jij ooit meegedaan met het Junior Songfestival? Want ik keek net zo'n back in time, en ik zweer echt omygod, één gezicht.

Zeiden ze er geen naam bij?

Chaos is a ladder.

Verbena schreef:
    (...)
    Zeiden ze er geen naam bij?

Klaartje, lol.

Aria schreef:

Ik werd toch wel even beniewd en ik ging ook kijken
    Zou best wel eens kunnen haha

Aria schreef:
    (...)
    Klaartje, lol.

Haha. Dat was het eerste seizoen dat ik keek.

Mombasa schreef:
    (...)

Haha. Dat was het eerste seizoen dat ik keek.

Ik niet, hahaha. Ik had die daarvoor ook al gezien en heb die cd zelfs nog ergens, LOOOOL.

Mijn laptop is een beetje in de hobbel dus moet nu op mobiel :(

~