• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Ik niet, hahaha. Ik had die daarvoor ook al gezien en heb die cd zelfs nog ergens, LOOOOL.


    Daarvoor was ik te klein :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Real heeft 5-1 gewonnen en Cris heeft drie keer gescoord ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Real heeft 5-1 gewonnen en Cris heeft drie keer gescoord ^^

    Woeoeoeoeoe. Ik was helemaal vergeten dat zer moesten spelen. Anders had ik et wel gekeken! Kan echt niet wachten wanneer Real tegen Ajax moet!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Woeoeoeoeoe. Ik was helemaal vergeten dat zer moesten spelen. Anders had ik et wel gekeken! Kan echt niet wachten wanneer Real tegen Ajax moet!


    Neee, ik wil daar zo graag heen O.O


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Neee, ik wil daar zo graag heen O.O

    Ik ook hè, omygoood.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik ook hè, omygoood.


    Gaan we samen, heel badass *wbw*

    Maaeh ik ga slapen. Morgen lekker het eerste uur beginnen met het belangrijkste M&O proefwerk van dit semester. Yay.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Gaan we samen, heel badass *wbw*

    Maaeh ik ga slapen. Morgen lekker het eerste uur beginnen met het belangrijkste M&O proefwerk van dit semester. Yay.

    Ahhh okiii. Heeeel veel succes morgen en wish we couuuuld.
    Ik verwacht nog een reactie van Clairosss, hahaha, maar ik ga ook slapen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ahhh okiii. Heeeel veel succes morgen en wish we couuuuld.
    Ik verwacht nog een reactie van Clairosss, hahaha, maar ik ga ook slapen. (:


    Gracias, het moet wel lukken hoop ik. Ik maak hem alleen in een lokaal met alleen de leerkracht - alleen daar word ik al zenuwachtig van.

    Echt hè, ik wil die reactie. Ze leek zo O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Gracias, het moet wel lukken hoop ik. Ik maak hem alleen in een lokaal met alleen de leerkracht - alleen daar word ik al zenuwachtig van.

    Echt hè, ik wil die reactie. Ze leek zo O.o

    Het was ook puur toeval hahaha. Mijn zusje keek dat en toen dacht ik; "Héee, hoe zou het nu met hun zijn." En toen zag ik haar en serieus, ik heb echt vijf minuten met een 'WTF' face naar dat scherm gekeken. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Het was ook puur toeval hahaha. Mijn zusje keek dat en toen dacht ik; "Héee, hoe zou het nu met hun zijn." En toen zag ik haar en serieus, ik heb echt vijf minuten met een 'WTF' face naar dat scherm gekeken. Hahaha.


    Haha. Geweldig :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fucking hate school.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Fucking hate school.


    I know how you feel, en dan met name mijn Frans docente.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik fiets nu naar school. Daarmee verbrand ik 1000 calorieën per dag! (yeah)


    Chaos is a ladder.

    Khione schreef:
    (...)

    I know how you feel, en dan met name mijn Frans docente.


    Franse docenten doen het altijd "--

    Ik heb trouwens mijn M&O verpest. Haha. Helemaal alleen in een lokaal. En morgen is Nederlands aan de beurt. Grammatica, ik ben daar bizar slecht in. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Franse docenten doen het altijd "--

    Ik heb trouwens mijn M&O verpest. Haha. Helemaal alleen in een lokaal. En morgen is Nederlands aan de beurt. Grammatica, ik ben daar bizar slecht in. Haha.


    Mijn Frans docente is altijd vaag over wat we nu precies moeten leren voor een SO of PW en de helft legt ze nooit uit :/


    Oehh, M&O! Ik wist niet dat je dat volgende, maar het lukt je vast nog wel om het op te halen :3 Ik heb binnenkort een SE daarvan over de eerste 16 hoofdstukken, dus iets van 200 bladzijden :C


    To the stars who listen — and the dreams that are answered