• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Ephesus schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik ook! Ik haalde vorig jaar altijd onvoldoendes. :c

    Oh, gelukkig, was al bang dat ik de enige was :'D
    Ik haalde ook vaak onvoldoendes ):

    Jeej, krijg me laptopje terug!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oké, ik word nu echt bang. Een maand geleden kreeg ik een sms'je van een Japanner over een of andere liefdes verklaring. Anderhalve week geleden kreeg ik een sms'je in het Frans over dat ik een hoer was en nu krijg ik een sms van een Duitser over een date. Bah, bah, bah. En het is steeds een ander nummer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Oké, ik word nu echt bang. Een maand geleden kreeg ik een sms'je van een Japanner over een of andere liefdes verklaring. Anderhalve week geleden kreeg ik een sms'je in het Frans over dat ik een hoer was en nu krijg ik een sms van een Duitser over een date. Bah, bah, bah. En het is steeds een ander nummer.

    Dat is best wel raar (":


    Chaos is a ladder.

    Lyon schreef:
    (...)
    Oh, gelukkig, was al bang dat ik de enige was :'D
    Ik haalde ook vaak onvoldoendes ):

    Nope, you're not the only one. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mombasa schreef:
    Oké, ik word nu echt bang. Een maand geleden kreeg ik een sms'je van een Japanner over een of andere liefdes verklaring. Anderhalve week geleden kreeg ik een sms'je in het Frans over dat ik een hoer was en nu krijg ik een sms van een Duitser over een date. Bah, bah, bah. En het is steeds een ander nummer.

    Sounds creepy s; Heb je een heel simpel nummer?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Sounds creepy s; Heb je een heel simpel nummer?

    Ja. Heel simpel maar het is wel vreemd want het is pas sinds ik terug kom van Uganda. En nu krijg ik ze bijna weeklijks.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Ja. Heel simpel maar het is wel vreemd want het is pas sinds ik terug kom van Uganda. En nu krijg ik ze bijna weeklijks.

    Waarom neem je geen ander nummer ??

    Lyon schreef:
    (...)
    Waarom neem je geen ander nummer ??


    Omdat ik dit nummer al vier jaar heb en er nog nooit eerder problemen mee heb gekregen. Waarom zou ik dat doen als zij mij sms'en/bellen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is het vreemd om je kind Berber Sinaï te noemen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha. Twee Belgen hebben hun kind Barça genoemd. Als ze ooit een meisje krijgen willen ze d'r Lona noemen :') Dat vind ik eigenlijk best leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hola chickas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heujj Amy!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omg het Nederlands Film Festival is zo leuk! *__* Bijna elke dag wel heen geweest. Heerlijk, de filmopleiding: het NFF is verplicht voor ons haha. Nu helaas zo weer werken na gisteren een feestje hebben gehad.. waarom heb ik ooit in godsnaam de ochtenddienst genomen? ;__:


    ars moriendi

    Goedemorgen!

    Even een stomme vraag; Zitten er in de Noord Zee Potvissen? En zo niet, zitten er van die mini Dolfijntjes?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."