• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas

*duckface-babe*

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]

ars moriendi

Aria schreef:
    (...)
    JA INDERDAAD OMYGOD. Dat idee hè. Dat hij dat weet, dat hij weet dat je bestaat en je niet eens zoveel jonger bent, HAHA. Dat idee alleen al. Nu alleen Robin nog en mijn verhaal kan werkelijkheid worden.

AND NOW WE ARE GOING TO MARRY AND MAKE BABIES. En dan zeggen we later tegen onze kinderen: we ontmoeten elkaar doordat Claire me een vraag stelde via Facebook... ejgeljlajf Ik tripte echt! Heel raar hoe zoiets kleins je dag kan maken, hahaha! x33
    And talking about your story: wanneer ga je verder? =D

@Naomi: Hihii, ik zou zeggen, ga erachteraan! _O_

@Demi: Vertel!!

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    AND NOW WE ARE GOING TO MARRY AND MAKE BABIES. En dan zeggen we later tegen onze kinderen: we ontmoeten elkaar doordat Claire me een vraag stelde via Facebook... ejgeljlajf Ik tripte echt! Heel raar hoe zoiets kleins je dag kan maken, hahaha! x33

Ik zou ook trippen hoorxD Ik bedoel hallooooo, onze jongens worden aanbeden door duizenden vrouwen en uit die duizenden vrouwen krijg jij een berichtje!! Sami heeft alleen Facebook, als dat die van hem al is en niet iemand die dat beheerd:$

[ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:18 ]

~

Ik was misschien van plan om iets met leeuwen te doen. Don't ask me why want die geschiedenis gaat terug tot mijn kindertijd, maar goed, omdat ze dus in Afrika veel van die leeuwen-opvang bedrijven hebben en zo.

Chaos is a ladder.

Apocalyptic schreef:
    (...)

Welke story? Ik heb er drie namelijk, hihi.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Dobrev schreef:
    Ik was misschien van plan om iets met leeuwen te doen. Don't ask me why want die geschiedenis gaat terug tot mijn kindertijd, maar goed, omdat ze dus in Afrika veel van die leeuwen-opvang bedrijven hebben en zo.

Mmm... Klinkt goed! Voor zulke dingen ben je in Zuid-Afrika wel op een goed adres, die zijn meer van dat soort stagedingen. Toch hè.. op mijn aanraden. Kijk rond in steden van Kenya. Maar meid, het klinkt echt geweldig!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik ga me weer eens met kindjes bemoeien :Y) Haha. Oppasservice Demi gaat op haar neefje en nichtje passen :') Wordt succesvol.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Aria schreef:
    (...)

Alle drie

Aria schreef:
    (...)

Hihi, je zei; dan gebeurt er straks wat er gebeurt in mijn story.. -wbw-

ars moriendi

Dobrev schreef:

Nou dat is toch leuk:) Ik vind daar niks kinderachtigs aan hoor babe(flower)

~

Hij blijft geweldig haha

Ik ga naar bed. Vanaf morgen even rustig aan, heerlijk.

Slaaplekker Deem(K)

~

Hee ladies, hoe was jullie dag? (:

ars moriendi

Mijn beste vriend is echt een schatje. Ik volg geen lessen meer met hem en hij sms'te me vandaag. Demi, ik mis je hier. Het is zo saai. X Echt een lieverd.

Fucking moe en kapot. Zo werken jeuj. Echt zin 'an LOL. Echt serieus. Niets is zo saai als dat. Moet echt iets nieuws gaan zoeken ofz.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.