• De rollen die ik nodig heb:
    - vrienden van Aveline Rose waar ze vroeger op school mee zat.
    - medestudenten van Aveline op Oxford University
    - flirts voor Harry, Niall, George, Josh, JJ, Ashton, Calum, Michael en Luke

    Voor de story:



    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra's:

    Worden het dan niet te veel personages? Als ik zo’n verhaal zou lezen zou het echte een chaos worden in mijn hoofd.

    Limits schreef:
    Worden het dan niet te veel personages? Als ik zo’n verhaal zou lezen zou het echte een chaos worden in mijn hoofd.

    Nee hoor geloof me. Het wordt heel duidelijk er zal een bepaalde structuur inzitten =). Heb er heel goed over nagedacht =P

    Geloof me mensen het wordt echt overzichtelijk dat beloof ik er zit een concreet patroon in, dat merken jullie nog wel. Ik heb echt die rollen nodig.

    Rol: Flirt Harry of Niall
    Naam: Marie Evalyn Jameson
    Leeftijd: Zeventien, geboren op 19-6-1996
    Uiterlijk + foto:


    Kylie Jenner
    Ze heeft een lengte van 1.70 en haar stijl is chique, maar soms ook 'skatergirl', ze draagt niet veel make-up als ze doordeweeks weggaat. Hakken draagt ze ook regelmatig.
    Karakter: Marie is een sympathiek en energiek meisje die wel voor iedereen klaarstaat. Ze wilt het beste voor haar familie en haar vrienden, ze kan absoluut niet tegen haar verlies. Haar stemmingswisselingen maken het haar niet moeilijker, ze kan er goed mee omgaan en wilt er daardoor ook niet apart worden behandeld. Marie is intelligent en heeft ambitieuze plannen voor de toekomst, al weet ze zelf dat het nooit honderd procent is dat het gaat gebeuren - ze heeft wel hoop.
    Hobby's: Ze zit op hockey, leest graag boeken en wilt het liefst de hele dag met haar vrienden zijn.
    Extra's: Haar ouders zijn gescheiden, maar ze woont bij haar moeder en heeft één broer waar ze best mee aan gehecht is. Hij beschermt haar dan ook van jongens.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 16:29 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Een van haar vroegere vriendinnen
    Naam: Kendy Jones
    Leeftijd: 19 lentes jong
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Kendy is heel erg klever. Je maakt haar niets snel iets wijs en ze heeft snel dingen door. Als ze je vertrouwt, helpt ze je, maar ze houdt er niet zo van om mensen te kwetsen en ze vindt het zeker niet oke, als mensen gekwetst worden. Ze heeft een hekel aan trutjes, die zich beter voelen dan de rest. Ze is betrouwbaar en lief, maar ze kan erg venijnig uit de hoek komen.
    Hobby's: Schilderen en met de vrienden op pad gaan.
    Extra's: Kendy heeft een oudere broer waarmee ze goed kan opschieten.

    Amliande schreef:
    Rol: Flirt Harry of Niall
    Naam: Marie Evalyn Jameson
    Leeftijd: Zeventien, geboren op 19-6-1996
    Uiterlijk + foto:


    Ze heeft een lengte van 1.70 en haar stijl is chique, maar soms ook 'skatergirl', ze draagt niet veel make-up als ze doordeweeks weggaat. Hakken draagt ze ook regelmatig.
    Karakter: Marie is een sympathiek en energiek meisje die wel voor iedereen klaarstaat. Ze
    Hobby's:
    Extra's:

    [ben ermee bezig]

    Oke dank je. Wil je dat ik je waarschuw wanneer je personage er in voorkomt?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Oke dank je. Wil je dat ik je waarschuw wanneer je personage er in voorkomt?


    Graag :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    (...)

    Graag :Y)

    Oke =) Ik denk dat het ongeveer zo een hoofdstukje of vijftien zal duren en dat dan je personage er in komt. Kan zijn dat ik er naast zit maar ik laat je iets weten =)

    Amliande schreef:
    Rol: Flirt Harry of Niall
    Naam: Marie Evalyn Jameson
    Leeftijd: Zeventien, geboren op 19-6-1996
    Uiterlijk + foto:


    Kylie Jenner
    Ze heeft een lengte van 1.70 en haar stijl is chique, maar soms ook 'skatergirl', ze draagt niet veel make-up als ze doordeweeks weggaat. Hakken draagt ze ook regelmatig.
    Karakter: Marie is een sympathiek en energiek meisje die wel voor iedereen klaarstaat. Ze wilt het beste voor haar familie en haar vrienden, ze kan absoluut niet tegen haar verlies. Haar stemmingswisselingen maken het haar niet moeilijker, ze kan er goed mee omgaan en wilt er daardoor ook niet apart worden behandeld. Marie is intelligent en heeft ambitieuze plannen voor de toekomst, al weet ze zelf dat het nooit honderd procent is dat het gaat gebeuren - ze heeft wel hoop.
    Hobby's: Ze zit op hockey, leest graag boeken en wilt het liefst de hele dag met haar vrienden zijn.
    Extra's: Haar ouders zijn gescheiden, maar ze woont bij haar moeder en heeft één broer waar ze best mee aan gehecht is. Hij beschermt haar dan ook van jongens.


    Klaar :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    (...)

    Klaar :Y)

    Super!! Bedankt :)!
    Als je er nog wil invullen, mag altijd.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Super!! Bedankt :)!
    Als je er nog wil invullen, mag altijd.


    Misschien als ik weer in Nederland ben, haha. Heb nog vier dagen hier met mijn familie en die wil ik goed spenderen, al heb ik een vreselijke hoofdpijn ):


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    (...)

    Misschien als ik weer in Nederland ben, haha. Heb nog vier dagen hier met mijn familie en die wil ik goed spenderen, al heb ik een vreselijke hoofdpijn ):

    Owh, veel beterschap!! En amuseer je!!

    Ik vul iets in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik vul wel iets in :Y)

    EDIT: Vraagje. Waarom hebben George en JJ eigenlijk een flirt nodig aangezien ze alle 2 in een relatie zitten xD

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:48 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rol: flirt harry
    Naam: Louise Morgan Maslow
    Leeftijd: 16 22'11'1997
    Uiterlijk + foto:


    ze is meisje van 160 lang ze kleed zich altijd beetje anders dan andere ze heeft aparte styl en der haar is krulend maar als uit gaat stylt ze het ze draagt vaak vans mar als ze uit gaat draag ze altijd hakken met een mooi jurkje en ze heeft 2 piercings en een tattoo op der pols een veer
    Karakter: ze is lief onzeker en klein beetje spontaan maar is zeker goed luidsterd oor en als een vriend heeft dan gaat ze 100% voro hem
    Hobby's: ze maakt graag foto's en ze schreeft graag liedjes over haar leven en daar bij speelt ze gitaar en zingt ze het zelf
    Extra's ze woont bij haar oma omdat haar ouders zijn gestorven door auto ongeluk toen ze 3 jaar oud was

    ik hoop dat der gebruikt ;)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483