• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    (...)

    Het was aardrijkskunde :') De tijdperiodes waren kwartaire, tertaire, krijt, jura, trias etc. en dan met tijden. Haha.
    Geschiedenis vind ik juist het leukste, al die oorlogsverhalen vind ik beter dan een sommetje oplossen. Ik vind het heerlijk om naar te luisteren. Haha. Persoonlijk vind ik de eerste en tweedewereldoorlog ook interessanter dan de ontdekking van Amerika of de industriële revolutie. Dat is 'te' lang geleden.

    Ach, ik vond alleen topografie leuk haha
    Ik vond geschiedenis altijd zo saai, na 2 jaar verhalen horen over de oorlog, weet ik het ondertussen al
    Maar als je de gechiednins van Oost-Europa vertelt, dan ben ik 1 en al oor :Y)

    Lyon schreef:
    (...)
    Ach, ik vond alleen topografie leuk haha
    Ik vond geschiedenis altijd zo saai, na 2 jaar verhalen horen over de oorlog, weet ik het ondertussen al
    Maar als je de gechiednins van Oost-Europa vertelt, dan ben ik 1 en al oor :Y)


    Rusland! Haha. Mijn favoriet (:

    Ik dacht ook dat ik alles al wist maar toch, mijn leraar kan gewoon heel goed lesgeven :') Haha.

    Ik krijg geen topo meer wat wel jammer was want dat was mijn middel om een voldoende te halen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Rusland! Haha. Mijn favoriet (:

    Ik dacht ook dat ik alles al wist maar toch, mijn leraar kan gewoon heel goed lesgeven :') Haha.

    Ik krijg geen topo meer wat wel jammer was want dat was mijn middel om een voldoende te halen.


    Ik haalde ook altijd voldoendes voor topo, ik vond dat echt zo makkelijk (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 12:18 ]

    Stiekem wil ik weer een nieuw verhaal beginnen maar eerst moet ik mijn laatste afmaken.
    Ik zet die anderen denk ik op inactiveren. Echt inspiratie of een goed verhaal heb ik er niet meer voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ohh ja, geschiedenis is een prachtig vak! Haha, kan me helemaal verliezen in oorlogsverhalen.


    ars moriendi

    Ben ik nou de enige die geschiedenis een rotvak vind ?? haha

    Hahaha, ik denk het. Al ligt het wel enorm aan je leraar. Hoe die vertelt en alles brengt is heel belangrijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Hahaha, ik denk het. Al ligt het wel enorm aan je leraar. Hoe die vertelt en alles brengt is heel belangrijk.

    De lerares die ik had voor geschiedenis op de middelbare was wel leuk, zij was grappig, maar ik vind het vak gewoon ongelooflijk stom
    Maarja, smaken verschillen

    Mombasa schreef:
    Hahaha, ik denk het. Al ligt het wel enorm aan je leraar. Hoe die vertelt en alles brengt is heel belangrijk.

    Dat is zo waar. Geschiedenis is echt een vak dat je als leraar interessant moet brengen.


    ars moriendi

    Wow, best heftige dag vandaag ;o
    Bij LO ging de arm van mijn beste vriendin uit de kom na een val, zij helemaal in shock, drie keer flauwgevallen en uiteindelijk kwamen de ambulance en de mug tot in de turnzaal. En daarna dan alle nieuwsgierige mensen die aan mijn kwamen vragen wat er gebeurt was, die rond de brandcard stonden te dringen, bah zo respectloos!


    The truth may be orange!

    Lyon schreef:
    (...)
    De lerares die ik had voor geschiedenis op de middelbare was wel leuk, zij was grappig, maar ik vind het vak gewoon ongelooflijk stom
    Maarja, smaken verschillen


    Ik had vorig jaar een leraar die alles vertelde alsof hij er zelf bij was. Hij vertelde het zo intens echt een top leraar. Dit jaar heb ik er eentje die alleen leuk is om naar te kijken. Haha. Echt lesgeven is niet zijn sterkte kant :')


    @Manon. Dat is best heftig ja! Ik heb zo'n hekel aan dat soort ramptoeristen. Toen mijn vader 's nachts werd meegenomen door de Ambulance kwamen er ook allemaal van dat soort mensen opaf terwijl die man gewoon dood lag te gaan. Echt zulke mensen moeten zelf op zo'n ding gaan liggen. Ik kan me er zo kwaad over maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik had vorig jaar een leraar die alles vertelde alsof hij er zelf bij was. Hij vertelde het zo intens echt een top leraar. Dit jaar heb ik er eentje die alleen leuk is om naar te kijken. Haha. Echt lesgeven is niet zijn sterkte kant :')


    @Manon. Dat is best heftig ja! Ik heb zo'n hekel aan dat soort ramptoeristen. Toen mijn vader 's nachts werd meegenomen door de Ambulance kwamen er ook allemaal van dat soort mensen opaf terwijl die man gewoon dood lag te gaan. Echt zulke mensen moeten zelf op zo'n ding gaan liggen. Ik kan me er zo kwaad over maken.


    En dan zijn ze nog beledigd als je wat kortaf tegen hen doet --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    En dan zijn ze nog beledigd als je wat kortaf tegen hen doet --


    Inderdaad. Mijn moeder en de bandweer snauwden hen af en ze werden helemaal boos. Argh, zulke mensen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oké, het zag er allemaal wat erger uit dan het was door die extra zuurstof en de baxter, maar dan nog moeten ze niet allemaal zo hysterisch rond die ambulance komen staan; de meesten van hen kenden haar niet eens --

    Ik ga slapen, want ik ben echt kapot na vandaag --

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:12 ]


    The truth may be orange!

    Lyon schreef:
    Ben ik nou de enige die geschiedenis een rotvak vind ?? haha

    Nee hoor, ik ook! Ik haalde vorig jaar altijd onvoldoendes. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.