• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Stuttgart schreef:
    Ik had best veel zin in school eerst, ben nu net 1 week naar school geweest en heb er nu al weer genoeg van--'


    I agree. Haha. Vakantie mag weer komen. Ik schijn wel twee weken meivakantie te hebben. Wees jaloers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    (...)
    Same. Het interesseert me echt geen ene flikker gewoon (":

    Mij dus ook niet hè. Ik heb echt de verkeerde opleiding gekozen, vooral omdat we op mijn opleiding - nu nog - heel veel over handel en economie praten en ik dat veel interessanter vindt, gosh. Fuck my life. Nog drie jaartjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    (...)

    I agree. Haha. Vakantie mag weer komen. Ik schijn wel twee weken meivakantie te hebben. Wees jaloers.

    Noo, niet eerlijk

    Maar over 2 weekjes alweer vakantie (:

    Lyon schreef:
    (...)
    Noo, niet eerlijk

    Maar over 2 weekjes alweer vakantie (:


    Haha. Me too. En mijn zeven weken vakantie schijnen ook nog te blijven ^^ Happy me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb deze opleiding alleen maar gekozen omdat er veel kans op een baan is. Dat is serieus de enige reden. Niks meer.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    Ik heb deze opleiding alleen maar gekozen omdat er veel kans op een baan is. Dat is serieus de enige reden. Niks meer.

    HAHAHA SAME STORY.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    (...)

    I agree. Haha. Vakantie mag weer komen. Ik schijn wel twee weken meivakantie te hebben. Wees jaloers.


    Ben idd jaloersxD Ik heb over 3 weken alweer herfstvakantiexD


    ~

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Me too. En mijn zeven weken vakantie schijnen ook nog te blijven ^^ Happy me.

    7 weken ?? Ik heb er 8 (:

    Verbena schreef:
    Ik heb deze opleiding alleen maar gekozen omdat er veel kans op een baan is. Dat is serieus de enige reden. Niks meer.

    Ik ga na deze opleiding ook nog iets anders doen hoor
    De kans dat ik een baan vind is heel klein, aangezien er steeds meer kinderdagverblijven failliet gaan
    Leve de bezuinigingen :Y)

    Verbena schreef:
    Ik heb deze opleiding alleen maar gekozen omdat er veel kans op een baan is. Dat is serieus de enige reden. Niks meer.


    Haha. Money money money!


    @Charissa.

    Officieel heb ik zeven weken maar de twee weken na mijn proefwerkweek heb ik niets nuttigs meer. Haha. Maar ja, ach, mijn sombere tijd komt nog na de herfstvakantie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Money money money!


    @Charissa.

    Officieel heb ik zeven weken maar de twee weken na mijn proefwerkweek heb ik niets nuttigs meer. Haha. Maar ja, ach, mijn sombere tijd komt nog na de herfstvakantie.

    Ik heb geloof ik ook langer vakantie, maar officieel is het 8 weken

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik heb geloof ik ook langer vakantie, maar officieel is het 8 weken


    Nice, nice, nice :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Haha. Money money money!

    [...]

    Ik moet wel (":
    Als ik wat wil sparen voor later en als ik zo'n studie wil doen Kaapstad.


    Chaos is a ladder.

    Verbena schreef:
    (...)
    Ik moet wel (":
    Als ik wat wil sparen voor later en als ik zo'n studie wil doen Kaapstad.


    Spaargeld of een rijke man :Y) Of is dat al op. Haha. Geld is altijd een prima excuus in mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Spaargeld of een rijke man :Y) Of is dat al op. Haha. Geld is altijd een prima excuus in mijn ogen.

    Nah, mijn rijbewijs en vervolgopleiding gaan mijn ouders betalen. En Kaapstad ook. En Londen ook. Maar dat is puur omdat ik enig kind ben, anders zou het ook voor hun te duur worden. Maar ik wil ook zelf af en toe wat kunnen kopen, haha.
    Momenteel gaat al mijn geld uit aan broodjes met brie uit de kantine.
    (nerd)


    Chaos is a ladder.