• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Haha geweldig toch? Bij ons spelen ze niet eens meer buiten. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Haha geweldig toch? Bij ons spelen ze niet eens meer buiten. Haha.

    Bij mij ook niet hoor, vrij weinig (:

    Haha. Ook zo'n 'nieuwbouw' wijk. Zonder groen en met allemaal pubers :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Haha. Ook zo'n 'nieuwbouw' wijk. Zonder groen en met allemaal pubers :')

    Juist niet, deze huizen zijn van voor de oorlog (:
    Er is bijna nooit iemand op het speelplein te vinden
    Heel af en toe ziek ik wel eens kindjes, maar die ken ik niet eens, nu ken ik sowieso al bijna niemand meer in deze straat, want iedereen verhuist elke keer (:

    Lyon schreef:
    (...)
    Juist niet, deze huizen zijn van voor de oorlog (:
    Er is bijna nooit iemand op het speelplein te vinden
    Heel af en toe ziek ik wel eens kindjes, maar die ken ik niet eens, nu ken ik sowieso al bijna niemand meer in deze straat, want iedereen verhuist elke keer (:

    Haha. De generatie 'kinderen' in mijn straat is juist allemaal zo'n vijf jaar ouder dan dat ik ben. Oké, mijn nieuwe buurmeisje is twee maar dat telt niet. Haha. Maar het is ook niet gezellig hoor, niemand op straat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    Haha. De generatie 'kinderen' in mijn straat is juist allemaal zo'n vijf jaar ouder dan dat ik ben. Oké, mijn nieuwe buurmeisje is twee maar dat telt niet. Haha. Maar het is ook niet gezellig hoor, niemand op straat.

    I know how you feel
    Mijn 'generatie' kinderen was de laatste die echt altijd buiten was
    Toen we wat ouder waren elke avond buiten hangen, als het mooi weer was tenminste

    Geen kinderen, aan hun lage stemmen te horen, haha. (:


    ars moriendi

    Vandaag om kwart voor elf uit als ik mijn AK proefwerk overleefd heb en daarna even een sjaal scoren in de stad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waaaat ik ben half 3 of kwart over 3 pas uit--'


    ~

    Ik ben pas om vier uur uit, trololol. Eigenlijk ben ik eerste uur vrij, maar ik moet nog steeds uren inhalen en dan "huiswerk maken", alleen heb ik dat allemaal al af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb nu een heerlijk tussenuurtje en verder is het een best chille dag denk ik:)


    ~

    Vandaag lekker vrij (:

    Ik heb het overleefd! Haha. Het was nog niet zo moeilijk ook. Al die tijdsperiodes tot 600 miljoenjaar geleden geleerd, heb je het niet eens nodig '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Ik heb het overleefd! Haha. Het was nog niet zo moeilijk ook. Al die tijdsperiodes tot 600 miljoenjaar geleden geleerd, heb je het niet eens nodig '--

    Ik vond geschiedenis het meest nutteloze vak ever
    De laatste jaren hoorde ik bij geschiedenis alleen maar dingen over de Tweede wereldoorlog
    Hallo, er zijn wel meer dingen gebeurd dan alleen maar de oorlog

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik vond geschiedenis het meest nutteloze vak ever
    De laatste jaren hoorde ik bij geschiedenis alleen maar dingen over de Tweede wereldoorlog
    Hallo, er zijn wel meer dingen gebeurd dan alleen maar de oorlog


    Het was aardrijkskunde :') De tijdperiodes waren kwartaire, tertaire, krijt, jura, trias etc. en dan met tijden. Haha.
    Geschiedenis vind ik juist het leukste, al die oorlogsverhalen vind ik beter dan een sommetje oplossen. Ik vind het heerlijk om naar te luisteren. Haha. Persoonlijk vind ik de eerste en tweedewereldoorlog ook interessanter dan de ontdekking van Amerika of de industriële revolutie. Dat is 'te' lang geleden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."