• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi


    New boots.. (: I like his hair.


    @Amy: Gewoon wat anders zoeken dan terwijl je daar nog werkt. Ik ken dat, op een gegeven moment ben je gewoon uitgekeken op je baan.
    @Demi: ahww, cute <3


    ars moriendi

    Ik ben echt zo kapot moe en moet eerst trainen en daarna nog een MO Frans leren :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    @Demi: ahww, cute <3


    Hij heeft wel meer van dat soort acties. Komt 'ie aanlopen met chocola als ik me niet goed voel. Hij vrolijkt me altijd op. Het is echt een schat. Hihi

    @Cheryl; waar gaat je MO over?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet 4 gesprekjes uit mijn hoofd leren, waarvan één niet zo moeilijk is want je moet over jezelf vertellen en bij de andere drie moet je een soort van telefoongesprek houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Ik moet 4 gesprekjes uit mijn hoofd leren, waarvan één niet zo moeilijk is want je moet over jezelf vertellen en bij de andere drie moet je een soort van telefoongesprek houden.


    Je hebt een vaste tekst? Dat is het niet zo moeilijk toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Je hebt een vaste tekst? Dat is het niet zo moeilijk toch?


    Wel als je moe bent en je je niet kan concentreren ;p


    IEEEEEE! Ik ben nu zó blij, ik ga 25 januari naar The Script :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Helleu babes(flower)


    ~

    Olla iedereen (:

    Hoi hoi,

    Ik hoorde net, twee uur geleden, dat vandaag een vriendin van mijn mama en tevens mijn oude oppas haar borsten vandaag liet verwijderen uit angst voor borstkanker, wat veel vrouwen en mannen in haar familie hebben gehad. Ze had het ons nog niet eerder verteld uit angst voor reacties maar het is best slikken zo'n stap.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Hoi hoi,

    Ik hoorde net, twee uur geleden, dat vandaag een vriendin van mijn mama en tevens mijn oude oppas haar borsten vandaag liet verwijderen uit angst voor borstkanker, wat veel vrouwen en mannen in haar familie hebben gehad. Ze had het ons nog niet eerder verteld uit angst voor reacties maar het is best slikken zo'n stap.


    Wow dat is behoorlijk heftig en een hele grote stap idd:|


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wow dat is behoorlijk heftig en een hele grote stap idd:|


    Ik wist wel dat ze erover na dacht. Dat nam ze me al in vertrouwen toen ik in groep 7 zat maar dat ze de stap echt zou nemen had ik nooit verwacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Hoi hoi,

    Ik hoorde net, twee uur geleden, dat vandaag een vriendin van mijn mama en tevens mijn oude oppas haar borsten vandaag liet verwijderen uit angst voor borstkanker, wat veel vrouwen en mannen in haar familie hebben gehad. Ze had het ons nog niet eerder verteld uit angst voor reacties maar het is best slikken zo'n stap.


    Wow, dat is inderdaad best heftig. Ik vind het wel een moedige keuze van haar.


    The truth may be orange!

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat ze erover na dacht. Dat nam ze me al in vertrouwen toen ik in groep 7 zat maar dat ze de stap echt zou nemen had ik nooit verwacht.


    Toch mooi dat ze je vertrouwd:) Maar ik vind echt respect voor die vrouw:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Toch mooi dat ze je vertrouwd:) Maar ik vind echt respect voor die vrouw:$

    Haha. Heb ik ook voor haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha ze zijn hier vlakbij super enthousiast aan het voetballen. Hoor de hele tijd gejuich en geschreeuw. Nou weet ik niet of dat van FC Den Bosch stadion komt of ergens anders vandaan.


    ars moriendi