• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    *duckface-babe*

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:51 ]


    ars moriendi

    Verbena schreef:
    Ik fiets nu naar school. Daarmee verbrand ik 1000 calorieën per dag! (yeah)

    Heb jij btw al die Nederlandse test en die voor rekenen gemaakt waarmee je 1f, 2f etc kon halen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Heb jij btw al die Nederlandse test en die voor rekenen gemaakt waarmee je 1f, 2f etc kon halen?

    Nein, die krijg ik ná de herfstvakantie. Ik zit met Rekenen sowieso op 1F. Want je moet met alles 3F halen toch?

    Krijg ook toetsen waarvan ik de boeken niet eens heb omdat ze niet meer leverbaar zijn.


    Chaos is a ladder.

    Khione schreef:
    (...)

    Mijn Frans docente is altijd vaag over wat we nu precies moeten leren voor een SO of PW en de helft legt ze nooit uit :/


    Oehh, M&O! Ik wist niet dat je dat volgende, maar het lukt je vast nog wel om het op te halen :3 Ik heb binnenkort een SE daarvan over de eerste 16 hoofdstukken, dus iets van 200 bladzijden :C


    Haha. Mijn Frans docente is gewoon niet mijn vriendin :'D Na dat frans examen waarvoor ik met een 5.9 was geslaagd vond ze me niet zo lief meer.

    M&O en Econommie volg ik beide sinds ongeveer dit jaar en het was ook niet heel moeilijk. Alle mutaties op de balans heb ik goed want mijn balans klopte alleen ik was de inkoopwaarde van de omzet vergeten bij de winst/verliesrekening dus heb ik daarmee zo'n vijf punten verloren. Zo stom! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    (...)
    Nein, die krijg ik ná de herfstvakantie. Ik zit met Rekenen sowieso op 1F. Want je moet met alles 3F halen toch?

    Krijg ook toetsen waarvan ik de boeken niet eens heb omdat ze niet meer leverbaar zijn.

    Nee, je moet op 2f zitten, hoewel je er niet dood aan gaat als je 1f hebt. Ik had bij alles 3f en voor Nederlands bij lezen en luisteren 4f hahaha. Was echt heeeel makkelijk. Dus vooral geen zorgen maken! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verbena schreef:
    Ik fiets nu naar school. Daarmee verbrand ik 1000 calorieën per dag! (yeah)

    Asdfhel hoever moet je wel niet fietsen dan? D:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Asdfhel hoever moet je wel niet fietsen dan? D:

    Eh... ver? Maar ik fiets echt ontzettend snel dus doe er een half uur over. Maar het is echt een hele lange afstand. Ik moet heel veel gemeentes helemaal doorfietsen en heel veel kanalen over (ik haat die bruggen, serieus) en ben ook echt BEKAF als ik aankom, maar ik doe het toch want ik schrok me te pletter toen ik me bij sport afgelopen vrijdag moest wegen. :(

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:06 ]


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Nee, je moet op 2f zitten, hoewel je er niet dood aan gaat als je 1f hebt. Ik had bij alles 3f en voor Nederlands bij lezen en luisteren 4f hahaha. Was echt heeeel makkelijk. Dus vooral geen zorgen maken! (:

    Volgens mij willen ze op mijn school dat je 3F hebt. Maar met rekeken ga ik nog geen eens 1F halen joh, ik kan geen eens de tafels en tel bij alles op me vingers. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Sommige mensen. Argh, ik kan ze wel iets aandoen. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Verbena schreef:
    (...)
    Volgens mij willen ze op mijn school dat je 3F hebt. Maar met rekeken ga ik nog geen eens 1F halen joh, ik kan geen eens de tafels en tel bij alles op me vingers. (krul)

    Aan het einde van het derde jaar moet je inderdaad 3F hebben, maar nu nog niet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Aan het einde van het derde jaar moet je inderdaad 3F hebben, maar nu nog niet. (:

    Ja, dat sowieso. Maar bij ons willen ze dat je nu ook 3F hebt. Zo niet, dan proberen ze je in 2 weken van 2F naar 3F te krijgen bij ons. En 1F is rampzalig volgens hun.
    Maar ik heb toch echt 1F op rekenen hoor, dat weet ik nu al zeker.
    (cat)


    Chaos is a ladder.

    Helleu girls(flower)


    ~

    Heujjjj


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hola chickaaa!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had best veel zin in school eerst, ben nu net 1 week naar school geweest en heb er nu al weer genoeg van--'


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik had best veel zin in school eerst, ben nu net 1 week naar school geweest en heb er nu al weer genoeg van--'

    Same. Het interesseert me echt geen ene flikker gewoon (":


    Chaos is a ladder.